Rozpocznij wpisywanie...

Pij wodę z kranu

W roku 2017 zaprezentowaliśmy kolejną odsłonę kampanii społecznej, promującej picie wody z kranu, pt. "Zdrowy związek". Projekt ma na celu podkreślenie więzi łączącej człowieka z wodą, a przede wszystkim promocję picia „kranówki”.

Tegoroczna odsłona ma jednak nietypowy charakter. Kampania została podzielona na dwa etapy – teaser (zapowiedź tego, co się wydarzy) oraz odsłonę. Rozpoczęliśmy ją w maju tworząc specjalną stronę internetową, na której można obejrzeć filmy w postaci sondy ulicznej z udziałem naszych pracowników: http://www.zdrowyzwiazek.org/

W sondzie pytaliśmy "Czym jest dla ciebie zdrowy związek". Odpowiedzi były bardzo różnorodne. Chcemy w ten sposób pokazać, że zdrowy związek między ludźmi i zdrowy związek człowieka z wodą mają ze sobą wiele wspólnego.

Promując nasze działania, okleiliśmy tył autobusów. W mieście pojawiły się billboardy, citylighty i inne nośniki wielkoformatowe z zapowiedzią naszej kampanii w postaci  haseł na białym tle, np. „Widziałam Cię z nią na siłowni”, „Nigdzie mnie nie zabierasz”, „Codziennie chodzisz z inną”. Była to zapowiedź kolejnych wydarzeń kampanijnych.

Z dniem 1 lipca w przestrzeni miejskiej pojawiły się różne nośniki wielkoformatowe, prezentujące ostateczny efekt naszych działań promocyjnych. Na bilboardach, city lightach oraz "tyłach" autobusów zawisły zdjęcia naszych kolegów z pracy, którzy wzięli udział w profesjonalnej sesji fotograficznej.

Kampanię można również oglądać na portalu www.epoznan.pl, gdzie wyświetlane były na pierwszym etapie bilbordy pionowe z hasłami: „Dlaczego Ci nie wystarczam”, „Codziennie chodzisz z inną” i „Widziałam Cię z nią na siłowni”. Obecnie można obejrzeć odsłonę kampanii w formie zdjęć pracowników.

Przygotowaliśmy również kolejne spoty radiowe, których można posłuchać w Radiu Eska. Łącznie nagrane zostały 4 spoty radiowe. Spoty emitowane są dwa razy dziennie przez ostatni tydzień maja oraz cały czerwiec, lipiec i wrzesień. 

Na naszej stronie na FB został zorganizowany konkurs dla osób, które lubią zabawę w poszukiwanie. Dla tych, którzy znajdą nasze billboardy, citylighty lub zobaczą nas na tyłach autobusów przygotowaliśmy gadżety.

 

 

 

*}