ul. Kościańska/ Leszczyńska/ Piargowa/ Skalna/ Reglowa/ Głazowa/ Pagórkowa/ Turniowa/ Jaskiniowa/ Graniowa/ Fort IX

Data wystąpienia

od 06.11.2025 08:00
do 06.11.2025 15:00

Typ incydentu

Planowe wyłączenie wody

Data publikacji

04.11.2025, 10:45

W związku z pracami inwestycyjnymi na sieci wodociągowej nastąpi przerwa w dostawie wody.

Informujemy, że godzina włączenia wody jest szacunkowa i może ulec zmianie.
Jeśli jest to niezbędne prosimy o przygotowanie zapasów wody.

Prosimy o wyrozumiałość.

Dotyczy obszarów:
  • ul. Kościańska 13, Leszczyńska 5A, 13, 16, Piargowa 5, 7, 15-17, Skalna od Graniowej do Piargowej, Reglowa, Głazowa od Skalnej do Przełęcz, Pagórkowa 20, 22, Turniowa od Skalnej do Przełęcz, Jaskiniowa od Głazowej do Graniowej, Graniowa, FORT IX
Utrudnienia:
Brak wody

Brak wody

Data ostatniej aktualizacji: 04.11.2025, 10:46

Data wystąpienia

od 06.11.2025 08:00
do 06.11.2025 15:00

Typ incydentu

Planowe wyłączenie wody

Data publikacji

04.11.2025, 10:45

Podanie stanu wodomierza? Teraz to proste!

Dla Twojego komfortu oraz usprawnienia naszej pracy, wprowadziliśmy ułatwienia, które pozwolą podać Ci stan wodomierza w kilku prostych krokach!

Wystarczy, że wyślesz nam zdjęcie stanu swojego wodomierza na nasz nr telefonu lub mailowo!

Czytaj więcej

Poziom Świadczenia Usług

Zawsze chcemy świadczyć nasze usługi na jak najwyższym poziomie. Dowiedz się, jakie obowiązują nas standardy w ramach realizowanych przez nas prac.

Czytaj więcej
Na zdjęciu widać odpływ zlewu i spływającą do niego wodę

Chcesz sprawdzić twardość wody?

Sprawdź na naszej mapie, jaka woda dociera do Twojego kranu. Pamiętaj -przebadana i uzdatniona woda jest bezpieczna. Zawiera magnez, wapń, potas, sód.
Im więcej tych związków, tym twardsza i zdrowsza jest woda.

Mapa twardości wody

Masz pytania?

Skontaktuj się z nami:

Infolinia czynna w dniach Pn. - Pt., w godzinach: 7:30 - 15:00

Zajrzyj także do FAQ

lub przejdź do kontaktu

Awaria?

Zadzwoń

Na wskazany numer proszę kontaktować się tylko w przypadku zgłoszenia awarii.

Uwaga

Odpowiadamy za zimną wodę w Twoim kranie!

Jeśli Twój problem dotyczy ciepłej wody, niestety nie będziemy w stanie Ci pomóc.

Masz pytania?

Infolinia czynna w dniach Pn. - Pt., w godzinach: 7:30 - 15:00

Zajrzyj także do FAQ

Awaria?

Na wskazany numer proszę kontaktować się tylko w przypadku zgłoszenia awarii. Jeśli Twój problem dotyczy ciepłej wody, niestety nie będziemy w stanie Ci pomóc.

Awaria?

Zadzwoń

Na wskazany numer proszę kontaktować się tylko w przypadku zgłoszenia awarii.

Uwaga

Odpowiadamy za zimną wodę w Twoim kranie!

Jeśli Twój problem dotyczy ciepłej wody, niestety nie będziemy w stanie Ci pomóc.