Formularze i wnioski

Formularze i wnioski zostały podzielone na kilka grup. Klikając w poszczególne kafelki poniżej, zostaną Państwo przeniesieni do odpowiedniej grupy. 

Poszukując konkretnego formularza/wniosku można również skorzystać z wyszukiwarki wniosków znajdującej się zaraz pod kafelkami.

UWAGA:

Na prośbę Wydziału Urbanistyki i Architektury Urzędu Miasta Poznania informujemy, że preferowaną formą kopii mapy zasadniczej składanej wraz z wnioskami o wydanie decyzji w postępowaniach prowadzonych przez tenże wydział jest dokument elektroniczny (wymóg formalny załącznika 1 egz. mapy zasadniczej - pierwsza pozycja załączników do wniosku). Dodatkowo uprzejmie informujemy, że złożenie mapy w formie elektronicznej nie zwalnia wnioskodawcy z obowiązku sporządzania koncepcji zagospodarowania dla terenu objętego wnioskiem na kopii ww. mapy (załącznika do wniosku z pozycji drugiej).

Kategorie wniosków:

Podanie stanu wodomierza? Teraz to proste!

Dla Twojego komfortu oraz usprawnienia naszej pracy, wprowadziliśmy ułatwienia, które pozwolą podać Ci stan wodomierza w kilku prostych krokach!

Wystarczy, że wyślesz nam zdjęcie stanu swojego wodomierza na nasz nr telefonu lub mailowo!

Czytaj więcej

Poziom Świadczenia Usług

Zawsze chcemy świadczyć nasze usługi na jak najwyższym poziomie. Dowiedz się, jakie obowiązują nas standardy w ramach realizowanych przez nas prac.

Czytaj więcej
Na zdjęciu widać odpływ zlewu i spływającą do niego wodę

Chcesz sprawdzić twardość wody?

Sprawdź na naszej mapie, jaka woda dociera do Twojego kranu. Pamiętaj -przebadana i uzdatniona woda jest bezpieczna. Zawiera magnez, wapń, potas, sód.
Im więcej tych związków, tym twardsza i zdrowsza jest woda.

Mapa twardości wody

Masz pytania?

Skontaktuj się z nami:

Infolinia czynna w dniach Pn. - Pt., w godzinach: 7:30 - 15:00

Zajrzyj także do FAQ

lub przejdź do kontaktu

Awaria?

Zadzwoń

Na wskazany numer proszę kontaktować się tylko w przypadku zgłoszenia awarii.

Uwaga

Odpowiadamy za zimną wodę w Twoim kranie!

Jeśli Twój problem dotyczy ciepłej wody, niestety nie będziemy w stanie Ci pomóc.

Masz pytania?

Infolinia czynna w dniach Pn. - Pt., w godzinach: 7:30 - 15:00

Zajrzyj także do FAQ

Awaria?

Na wskazany numer proszę kontaktować się tylko w przypadku zgłoszenia awarii. Jeśli Twój problem dotyczy ciepłej wody, niestety nie będziemy w stanie Ci pomóc.

Awaria?

Zadzwoń

Na wskazany numer proszę kontaktować się tylko w przypadku zgłoszenia awarii.

Uwaga

Odpowiadamy za zimną wodę w Twoim kranie!

Jeśli Twój problem dotyczy ciepłej wody, niestety nie będziemy w stanie Ci pomóc.