Wszelkie reklamacje mogą Państwo składać do Działu Obsługi Klienta Aquanet S.A.
Prosimy o zapoznanie się z aktualnymi sposobami realizacji spraw w Auanet - Kontakt w czasie zagrożenia epidemicznego
Reklamacje można zgłaszać:
a) na adres e-mailowy klient@aquanet.pl oraz za pośrednictwem Elektronicznego Biuro Obsługi Klienta (EBOK) - zakładka WNIOSKI I REKLAMACJE,
b) pisemnie - na adres siedziby spółki ul. Dolna Wilda 126, 61-464 Poznań.
c ) osobiście w Punktach Obsługi Klienta przy ul. Dolna Wilda 126 w Poznaniu oraz przy ul. Piątkowskiej 117/119 w Poznaniu,
c) telefonicznie pod numery telefonów wskazane na każdej fakturze.
Odpowiedzi na reklamację pisemną udzielimy w ciągu 14 dni od daty jej wniesienia, w szczególnych przypadkach termin udzielenia odpowiedzi może ulec przedłużeniu do maksymalnie 30 dni.