Rozpocznij wpisywanie...

Ustawienia i linki zewnętrzne

Biuletyn Informacji Publicznej otwiera się w nowej karcie otwiera się w nowej karcie otwiera się w nowej karcie otwiera się w nowej karcie

Wciśnij CTRL i "+", aby powiększyć widok lub CTRL i "-", aby zwiększyć.
W celu przywrócenia rzeczywistej wielkości wciśnij CTRL i "0".

Jak złożyć reklamację

18/07/2018

Wszelkie reklamacje mogą Państwo składać do Działu Obsługi Klienta Aquanet SA.

Reklamacje można zgłaszać:
a)  na adres e-mailowy klient@aquanet.pl oraz za pośrednictwem Elektronicznego Biuro Obsługi Klienta (EBOK) - zakładka WNIOSKI I REKLAMACJE,
b) pisemnie - na adres siedziby spółki ul. Dolna Wilda 126, 60-464 Poznań.
c ) osobiście w Punktach Obsługi Klienta  przy ul. Dolna Wilda 126 w Poznaniu oraz przy ul. Piątkowskiej 117/119 w Poznaniu,
c) telefonicznie pod numery telefonów wskazane na każdej fakturze.

Odpowiedzi na reklamację pisemną udzielimy w ciągu 14 dni od daty jej wniesienia, w szczególnych przypadkach termin udzielenia odpowiedzi może ulec przedłużeniu do maksymalnie 30 dni.