Zmiana danych w umowie
W przypadku zmiany danych zawartych w umowie (np. zmiana nazwiska, adresu korespondencyjnego, nazwy firmy, formy organizacyjnej itp.) należy zgłosić się osobiście do Działu lub Punktu Obsługi Klienta wraz z wypełnionym wnioskiem o zmianę danych objętych umową (lub wypełnić go na miejscu) oraz dokumentem potwierdzających nowe dane (np. nowy dowód osobisty).
Wniosek można przesłac również drogą mailową (klient@aquanet.pl) lub złożyć przez EBOK (ebok.aquanet.pl)
Kontakt:
Punkt Obsługi Klienta Punkt Obsługi Klienta
ul. Dolna Wilda 126 ul. Piątkowska 117/119
61-492 Poznań 60-648 Poznań
Poniedziałek: 7:00 - 17:00 Poniedziałek: 9:00 - 17:00
Wtorek - Piątek: 7:00 - 16:00 Wtorek - Piątek: 8:00 - 15:00