Rozpocznij wpisywanie...

Ustawienia i linki zewnętrzne

Biuletyn Informacji Publicznej otwiera się w nowej karcie otwiera się w nowej karcie otwiera się w nowej karcie otwiera się w nowej karcie

Wciśnij CTRL i "+", aby powiększyć widok lub CTRL i "-", aby zwiększyć.
W celu przywrócenia rzeczywistej wielkości wciśnij CTRL i "0".

Kontakt w czasie zagrożenia epidemicznego

26/05/2020

 

 

#zostanwdomu

 

Działania prewencyjne Aquanet S.A.

 

Informujemy, że w związku z zagrożeniem epidemicznym, w trosce o naszych klientów i pracowników, wprowadziliśmy następujący sposób realizacji Państwa spraw:

 

PRZYŁĄCZENIE DO SIECI

1. Opinie, warunki techniczne i uzgodnienia dokumentacji na przyłącza wod-kan –  złożenie wniosku o wydanie opinii, warunków technicznych, uzgodnienia dokumentacji możliwe jest:

  • wysyłając wniosek przez Elektroniczny Biuro Obsługi Klienta (EBOK)
  • wysyłając skan wniosku na e-mail: techniczny@aquanet.pl (UWAGA: maksymalny wymiar pliku 60MB, przesyłanie większych plików dotyczących uzgodnień dokumentacji przylączy i sieci jest możliwe TUTAJ - przesyłane dokumenty powinny być spakowane w formacie "ZIP")

Wnioski dotyczące przyłączenia do sieci dostępne są TUTAJ

2. Opinie, warunki techniczne i uzgodnienia dokumentacji dotyczące sieci wod-kan - złożenie wniosku o wydanie opinii, warunków technicznych, uzgodnienia dokumentacji możliwe jest:

  • wysyłając skan wniosku na e-mail: techniczny@aquanet.pl (UWAGA: maksymalny wymiar pliku 60MB, przesyłanie większych plików dotyczących uzgodnień dokumentacji przylączy i sieci jest możliwe TUTAJ - przesyłane dokumenty powinny być spakowane w formacie "ZIP")

3. Odbiory sieci i przyłączy wod. – kan. inwestycji zewnętrznych:

 

UMOWA NA DOSTAWĘ WODY LUB ODBIÓR ŚCIEKÓW

1. Zawarcie nowej umowy – złożenie wniosku o zawarcie umowy jest możliwe poprzez:

  • wysłanie skanu wniosku na e-mail: klient@aquanet.pl
  • wysłanie wniosku pocztą na adres Aquanet S.A.: ul. Dolna Wilda 126, 61-492 Poznań

2. Zmiana danych w obowiązujących umowach -  zgłoszenia można dokonać poprzez:

  • EBOK: ebok.aquanet.pl
  • wysłanie skanu wniosku  na e-mail: klient@aquanet.pl
  • wysłanie wniosku pocztą na adres Aquanet S.A., ul. Dolna Wilda 126, 61-492 Poznań

Wnioski dotyczące zawarcia/zmiany umowy dostępne są TUTAJ

 

ODCZYTY WODOMIERZA I ROZLICZENIA:

Od 25 maja 2020 roku realizujemy odczyty wodomierzy zgodnie z dotychczas obowiązującym harmonogramem u wszystkich naszych Klientów.

1. Stan wodomierza – w celu podania stanu wodomierza prosimy o kontakt za pośrednictwem:

  • EBOK: ebok.aquanet.pl
  • aplikacji mobilnej EBOK dostępnej na telefonie - szczegóły TUTAJ 
  • e-mail: stanwodomierza@aquanet.pl
  • telefonu: wysyłając zdjęcie wodomierza pod numer 697 892 141 

2. Reklamacje faktur /duplikaty faktur – w celu zgłoszenia reklamacji prosimy o kontakt za pośrednictwem:

  • EBOK: ebok.aquanet.pl
  • e-mail: klient@aquanet.pl
  • poczty: na adres: Aquanet S.A., ul. Dolna Wilda 126, 61-492 Poznań

Uwaga: W sytuacjach, w których nie uzyskamy odczytu, rozliczamy Klientów w formie rozliczenia zaliczkowego, wyliczonego na podstawie średniego zużycia wody z trzech wcześniejszych okresów rozliczeniowych. Rozliczenie rzeczywiste nastąpi po dokonaniu odczytu wodomierza lub po podaniu przez Klienta aktualnego stanu wodomierza.

 

WODOMIERZE

1. Wodomierze ogrodowe - z dniem 25.05.2020 roku wznawiamy działania pracowników związane z montażem i plombowaniem podliczników ogrodowych. Szczegóły TUTAJ

2. Montaże wodomierza na nowych przyłączach i wymiany legalizacyjne wodomierzy – od dnia 25.05.2020 roku zostaną wznowione prace związane z montażem, wymianą oraz plombowaniem wodomierzy u Odbiorców usług. Ze względu na utrzymujące się nadal zagrożenie epidemiologiczne oraz w trosce o zdrowie Odbiorców i pracowników prace prowadzone będą z zachowaniem przyjętych zasad bezpieczeństwa.

Na wymianę i montaż wodomierza można umówić się pod nr telefonu:
- telefoniczny: pod numerami tel. 61 8359-160, -130, -161
- mailowy: pod adresem: klient@aquanet.pl,

 

WYPOŻYCZENIA LUB ZWROTY ZESTAWÓW WODOMIERZOWYCH

Wypożyczenia lub zwroty zestawów wodomierzowych do poboru wody z hydrantu - możliwe są tylko i wyłącznie we wtorki i czwartki w godzinach 6:00 - 13:00, w siedzibie Spółki przy ul. Piątkowskiej 117/119 w Poznaniu.

 

JAKOŚĆ WODY

W sprawie jakości wody prosimy o kontakt:

  • telefoniczny pod numerem: 61 8359 308
  • mailowy: pod adresem: klient@aquanet.pl

 

PRZESYŁANIE FAKTUR – faktury prosimy dostarczać elektronicznie na adres: odbiorefaktury@aquanet.pl.

 

Zgłoszenie awarii wodociągowych i kanalizacyjny – pod nr telefonu 994

 

We wszystkich innych sprawach zachęcamy do kontaktu:

  • e-mailowego: klient@aquanet.pl
  • porzez portal EBOK
  • telefonicznego pod numerem telefonu 61 8359 100 (od poniedziałku do piątku w godzinach 7.30-15.00)
  • za pośrednictwem  Poczty Polskiej – wysyłając korespondencję pod adres Spółki: ul. Dolna Wilda 126, 61-492 Poznań.

POZOSTAŁE WNIOSKI DOSTĘPNE SĄ TUTAJ 

UMÓWIENIE WIZYTY W SPÓŁCE – SZCZEGÓŁY DOSTĘPNE TUTAJ

 

Informacje na temat kontaktu z Aquanet S.A. w sprawach tj.: Inwestycje realizowane przez Aquanet S.A., Odbiory sieci i przyłączy wod. – kan. inwestycji zewnętrznych, Wykup urządzeń sieci wod. – kan. zrealizowanych przez Inwestorów Zewnętrznych, można odnaleźć TUTAJ.

 

UWAGA
Ze względu na ograniczoną liczbę pracowników, czas realizacji usług może ulec wydłużeniu. Za niedogodności z tym związane przepraszamy. Prosimy o wyrozumiałość.
Równocześnie informujemy, że wszystkie kierowane do nas pocztą tradycyjną przesyłki będą otwierane po upływie 2 dni od ich dotarcia do Spółki, co wynika z  zastosowanych w Aquanet  środków ostrożności. W związku z tym obieg tych dokumentów jest wydłużony.

Umów wizytę
w Punkcie Obsługi
Klienta Aquanet

Używamy cookies w celach funkcjonalnych, aby ułatwić użytkownikom korzystanie z witryny oraz w celu tworzenia anonimowych statystyk serwisu. Jeżeli nie blokujesz plików cookies, to zgadzasz się na ich używanie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Możesz samodzielnie zarządzać cookies zmieniając odpowiednio ustawienia Twojej przeglądarki. Zobacz politykę prywatności.

Rozumiem