Rozpocznij wpisywanie...

Ustawienia i linki zewnętrzne

Biuletyn Informacji Publicznej otwiera się w nowej karcie otwiera się w nowej karcie otwiera się w nowej karcie otwiera się w nowej karcie

Wciśnij CTRL i "+", aby powiększyć widok lub CTRL i "-", aby zwiększyć.
W celu przywrócenia rzeczywistej wielkości wciśnij CTRL i "0".

Krok 3

11/10/2019

Krok 3

Po dostarczeniu do Aquanet wszystkich dokumentów wymienionych w kroku nr 2 zostaje sporządzona umowa:

- jeśli Klient przedłożył dokumenty osobiście, możliwy jest jej odbiór w Punktach Obsługi Klienta, po wcześniejszym uzgodnieniu terminu z pracownikiem Spółki
- jeśli dokumenty zostały do Aquanet wysłane pocztą, fax-em lub pocztą elektroniczną umowa zostaje sporządzona i przesłana na adres podany przez wnioskodawcę z prośbą o podpisanie i odesłanie jednego egzemplarza zwrotnie do Aquanet.

 

Kontakt:

Punkt Obsługi Klienta
ul. Dolna Wilda 126
61-492 Poznań

Poniedziałek 7:30 - 17:00
Wtorek - Piątek: 7:30 - 15:30

Punkt Obsługi Klienta
ul. Piątkowska 117/119
60-648 Poznań

Poniedziałek: 9:00 - 17:00
Wtorek - Piątek: 8:00 - 15:00

 

tel. 61 8359 100

 

 

e-mail: klient@aquanet.pl