Rozpocznij wpisywanie...

Ustawienia i linki zewnętrzne

Biuletyn Informacji Publicznej otwiera się w nowej karcie otwiera się w nowej karcie otwiera się w nowej karcie otwiera się w nowej karcie

Wciśnij CTRL i "+", aby powiększyć widok lub CTRL i "-", aby zwiększyć.
W celu przywrócenia rzeczywistej wielkości wciśnij CTRL i "0".

Krok 4

11/10/2019

Krok 4

Zmiana danych w umowie

W przypadku zmiany danych zawartych w umowie (np. zmiana nazwiska, adresu korespondencyjnego, nazwy firmy, formy organizacyjnej itp.) należy zgłosić się osobiście do Działu lub Punktu Obsługi Klienta wraz z wypełnionym wnioskiem o zmianę danych objętych umową (lub wypełnić go na miejscu) oraz dokumentem potwierdzających nowe dane (np. nowy dowód osobisty).

 

 

Kontakt:

Punkt Obsługi Klienta
ul. Dolna Wilda 126
61-492 Poznań

Poniedziałek 7:30 - 17:00
Wtorek - Piątek: 7:30 - 15:30

Punkt Obsługi Klienta
ul. Piątkowska 117/119
60-648 Poznań

Poniedziałek: 9:00 - 17:00
Wtorek - Piątek: 8:00 - 15:00

 

tel. 61 8359 100

 

 

e-mail: klient@aquanet.pl