Zaproszenie do złożenia oferty
Zamawiający AQUANET S.A, ul. Dolna Wilda 126 w Poznaniu, zgodnie z § 21 Regulaminu udzielania zamówień przez AQUANET Spółka Akcyjna, do których nie mają zastosowania przepisy ustawy Prawo zamówień publicznych – dalej „Regulamin” zaprasza do złożenia oferty w postępowaniu pn.: Konserwacja samochodów osobowych.
- Nazwa i adres Zamawiającego:
AQUANET S.A.
Ul. Dolna Wilda 126, 61 – 492 Poznań
- Podstawa prawna i tryb udzielenia zamówienia
2.1 Regulamin udzielania zamówień przez AQUANET Spółka Akcyjna, do których nie mają zastosowania przepisy ustawy Prawo zamówień publicznych – dalej „Regulamin”
Regulamin dostępny jest na stronie internetowej pod adresem: https://www.aquanet.pl/dla-biznesu/aktualne-przetargi/
2.2 Tryb: Przetarg ofertowy (§ 21 Regulaminu).
- Negocjacje
3.1 Zamawiający nie przewiduje prowadzenia negocjacji, o których mowa w §21 ust.1 Regulaminu.
- Opis przedmiotu zamówienia:
Konserwacja samochodów osobowych
- Warunki płatności:
30 dni od daty wpływu FV, wystawionej po zakończeniu miesięcznego okresu rozliczeniowego
- Informację o środkach komunikacji, przy użyciu, których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami:
6.1 W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się przy pomocy poczty elektronicznej.
6.2 Osobą uprawnioną do porozumiewania się z Wykonawcami jest:
imię i nazwisko: Michał Dudziak
adres: Aquanet S.A., ul. Dolna Wilda 126, 61-492 Poznań
e- mail: michal.dudziak@aquanet.pl
numer telefonu: +48 723 271 622
- Termin związania ofertą:
7.1 Wykonawca związany jest ofertą 30 dni. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert
7.2 Zamawiający może najpóźniej na 3 dni przed upływem końca terminu związania ofertą zwrócić się do Wykonawcy o przedłużenie ww. terminu. Brak zgody na przedłużenie terminu związania ofertą lub brak odpowiedzi przed upływem pierwotnego terminu związania ofertą jest równoznaczne z odrzuceniem oferty z postępowania.
- Sposób oraz termin składania i otwarcia ofert
8.1 Oferty należy złożyć w formie elektronicznej pod rygorem ich nieważności i przesłać na adres e-mail michal.dudziak@aquanet.pl do dnia 14.11.2025r. do godz. 10:00.
8.2 Wykonawca może złożyć jedną ofertę dla kompletnego zakresu zamówienia.
8.3 Oferty muszą być napisane w języku polskim, powinny być sporządzone czytelnie oraz opatrzone podpisem osoby upoważnionej do złożenia oferty.
8.4 Oferta może zostać złożona jako dokument elektroniczny podpisany przez osobę upoważnioną podpisem zaufanym, podpisem osobistym albo kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub jako skan podpisanego przez upoważnioną osobę dokumentu papierowego. Pozostałe dokumenty elektroniczne stanowiące załączniki do oferty nie muszą być podpisane przez Wykonawcę, jednak są dla niego wiążące.
8.5 W przypadku podpisania oferty przez pełnomocnika do oferty należy dołączyć stosowne pełnomocnictwo dla takiego pełnomocnika. Pełnomocnictwo powinno być załączone w formie skanu podpisanego przez upoważnioną osobę.
8.6 Kompletna oferta musi zawierać:
• Pełną nazwę Wykonawcy
• REGON Wykonawcy
• NIP Wykonawcy
• Adres e-mail Wykonawcy
- Numer telefonu Wykonawcy
- Cennik Usług i Usług dodatkowych
8.7 Wymagane dokumenty, które muszą zostać załączone do oferty:
• Dokument potwierdzający rejestrację działalności gospodarczej, KRS/CEiDG.
• Dokumenty potwierdzające istnienie podmiotu w systemie podatkowym (aktualny wydruk z rejestru VAT dla podatników krajowych).
• Zaświadczenie potwierdzające brak zaległości podatkowych wydane przez właściwy dla kontrahenta urząd skarbowy oraz zaświadczenie z ZUS o niezaleganiu w opłacaniu składek, przy czym wprowadza się następujące progi:
– brak obowiązku, gdy dotyczy transakcji o wartości do 130 000,00 zł netto,
– oświadczenie wykonawcy, gdy dotyczy transakcji o wartości powyżej 130 000,00 zł netto dowartości mniejszej niż 2 054 235,00 zł netto,
– zaświadczenie z urzędu lub ZUS, gdy dotyczy transakcji o wartości równej lub przekraczającej wartość 2 054 235,00 zł netto.
Zamawiający przyjmuje, że zaświadczania potwierdzające brak zaległości w podatkach i zaświadczenie o niezaleganiu w opłacaniu składek jest ważne przez okres trzech miesięcy od dnia wydania. Dokumenty tracą ważność, kiedy sytuacja podmiotu uległa zmianie od dnia ich wydania.
• Oświadczenie Wykonawcy, że nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 7 ust 1 ustawy z dnia
13 kwietnia 2022r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu
agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego zwana dalej
Specustawą (Załącznik do Zaproszenia).
8.8 Wszystkie w/w dokumenty elektroniczne stanowiące ofertę należy skompresować do jednego pliku archiwum (np. 7z), który następnie należy przesłać do Zamawiającego. W tytule wiadomości e-mail zawierającej ofertę należy wpisać: Oferta firmy………………….nazwa postępowania………………………….. Maksymalny rozmiar skompresowanego pliku oferty wynosi 60 MB. Dopuszczalny format plików składających się na ofertę to: .doc .docx .pdf . xls .rtf.
8.9 Hasła zabezpieczające ofertę przed niepożądanym otwarciem należy przesyłać na adres e-mail michal.dudziak@aquanet.pl od dnia 14.11.2025 r. od godz. 10:00 do dnia 14.11.2025 r. do godz. 18:00. W tytule wiadomości e-mail zawierającej hasło należy wpisać: Tytuł wiadomości: „Hasło do oferty firmy ….… – „Konserwacja samochodów osobowych”
8.10 Otwarcie ofert nastąpi w dniu 17.11.2025 r. o godz. 9:00.
8.11 Oferty złożone po terminie składania ofert nie będą rozpatrywane.
- Opis Kryteriów oceny ofert, wraz z podaniem wag tych kryteriów i sposobu oceny ofert Cena – waga 100%
W przypadku jeżeli dwie lub więcej ofert przedstawia taką samą cenę, Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia w terminie określonym przez Zamawiającego ofert dodatkowych. Wykonawcy składając oferty dodatkowe, nie mogą zaoferować cen wyższych niż zaoferowane w złożonych wcześniej ofertach.
- Informacje o formalnościach, jakie muszą zostać dopełnione po wyborze oferty w celu zawarcia umowy w sprawie zamówienia:
10.1 Przekazanie informacji o wyborze:
10.2 Informacja o wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu lub odstąpieniu od prowadzenia postępowania rozesłana zostanie do wszystkich Wykonawców, którzy złożyli oferty.
10.3 Zawiadomienie o wyborze oferty nie stanowi zawarcia umowy.
10.4 Umowę uznaje się za zawartą w momencie podpisania przez obie Strony.
10.5 W przypadku wyznaczenia do podpisania umowy pełnomocnika, przed podpisaniem umowy należy przekazać Zamawiającemu stosowne pełnomocnictwo dla takiego pełnomocnika. Pełnomocnictwo powinno być załączone w formie oryginału lub kopi poświadczonej notarialnie.
- Dodatkowe informacje:
11.1 Zamawiający zastrzega sobie możliwość dokonania zmian warunków opisanych w zaproszeniu przed terminem składania ofert.
11.2 Wykonawca może zwrócić się o wyjaśnienie. Zamawiający może udzielić odpowiedzi, która zostanie przekazana wszystkim uczestnikom postepowania bez ujawniania źródła zapytania. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
11.3 Warunki uzupełnienia oferty, wyjaśnienia treści oferty, poprawienie omyłek:
11.4 Zamawiający może wezwać Wykonawcę do złożenia uzupełnienia lub wyjaśnień dotyczących treści złożonej oferty.
11.5 Zamawiający może poprawić w ofercie omyłki pisarskie oraz rachunkowe, zawiadamiając o tym Wykonawcę, którego oferta została poprawiona.
11.6 Zamawiający zastrzega sobie możliwość weryfikacji informacji podanych w ofercie poprzez zwrócenie się bezpośrednio do podmiotu na rzecz lub w imieniu którego usługi/dostawy/roboty budowlane były wykonywane.
11.7 Zamawiający zastrzega sobie w każdym momencie możliwość odstąpienia od prowadzenia postępowania bez podawania przyczyny.
11.8 Zamawiający może udzielić zamówienia pod warunkiem otrzymania co najmniej 1 ważnej oferty.