Identyfikator
IBM/2022/2
Data publikacji
03.08.2022, 11:56
Termin składania ofert:
29.08.2022, 12:00
Termin otwarcia ofert:
30.08.2022, 12:30
Ogłoszenie o zamówieniu pn.:
„Koncepcja przebudowy istniejącego systemu kanalizacyjnego w Kórniku i Bninie” w ramach zadania inwestycyjnego 5-11-18-064-0 Kórnik – przebudowa istniejącego systemu podciśnieniowego na system ciśnieniowy w Kórniku i Bninie
(dalej również ogłoszenie)
1. Nazwa i adres Zamawiającego
AQUANET S.A.
ul. Dolna Wilda 126, 61 – 492 Poznań
tel. 61 83 59 100
e-mail: klient@aquanet.pl
strona internetowa zamawiającego: www.aquanet.pl
2. Podstawa prawna i tryb udzielenia zamówienia
2.1. Regulamin udzielania zamówień sektorowych przez AQUANET S.A., do których nie mają zastosowania przepisy ustawy Prawo zamówień publicznych – dalej „Regulamin”.
2.2. Tryb: Przetarg ofertowy (§ 21 Regulaminu).
3. Negocjacje
3.1. Zamawiający zastrzega sobie możliwość przeprowadzenia dodatkowych negocjacji cenowych, o których mowa w §21 ust. 1 Regulaminu, do zaproponowanej ceny w ofertach złożonych przez Wykonawców. Cena zaoferowana po negocjacjach nie może być wyższa od zaproponowanej w pierwotnie złożonej ofercie.
3.2. Negocjacje prowadzone będą z każdym Wykonawcą oddzielnie.
3.3. Zamawiający zaprosi do negocjacji Wykonawców, których oferty nie podlegają odrzuceniu i którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu.
3.4. W negocjacjach może uczestniczyć umocowany przedstawiciel Wykonawcy (w przypadku, gdy uczestnikiem negocjacji jest osoba, której umocowanie nie wynika z dokumentów załączonych do oferty przetargowej, należy przedłożyć pełnomocnictwo dla tej osoby przed rozpoczęciem negocjacji). Uwaga! Pełnomocnictwo należy przedłożyć przy pomocy wskazanego środka komunikacji.
3.5. Oferta Wykonawcy, który nie przystąpi do negocjacji zostanie odrzucona.
4. Opis przedmiotu zamówienia
4.1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie koncepcji przebudowy istniejącego systemu kanalizacyjnego w Kórniku i Bninie, zgodnie z zakresem określonym w Opisie przedmiotu zamówienia – załącznik nr 1.
4.2. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.
5. Termin wykonania zamówienia
15 miesięcy, licząc od dnia podpisania Umowy.
6. Informacje o środkach komunikacji, przy użyciu których Zamawiający będzie komunikował się z Wykonawcami
6.1. W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa przy pomocy poczty elektronicznej.
6.2. Osobą uprawnioną do porozumiewania się z Wykonawcami jest:
Imię i nazwisko: Kamilla Oberenkowska
Adres: ul. Dolna Wilda 126, 61 – 492 Poznań
e- mail: kamilla.oberenkowska@aquanet.pl
tel.: 885 972 925
7. Termin związania ofertą
7.1. Wykonawca związany jest ofertą do dnia 30.10.2022 r. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.
7.2. Zamawiający może najpóźniej na 3 dni przed upływem końca terminu związania ofertą zwrócić się do Wykonawcy o przedłużenie ww. terminu. Brak zgody na przedłużenie terminu związania ofertą lub brak odpowiedzi przed upływem pierwotnego terminu związania ofertą jest równoznaczne z odrzuceniem oferty z postępowania.
8. Sposób oraz termin składania i otwarcia ofert
8.1. Oferty należy złożyć pisemnie pod rygorem ich nieważności i przesłać na adres e‑mail: kamilla.oberenkowska@aquanet.pl do dnia 29.08.2022 r. do godz. 12:00.
8.2. Każdy Wykonawca może złożyć jedną ofertę dla kompletnego zakresu zamówienia.
8.3. Oferty muszą być napisane w języku polskim, powinny być sporządzone czytelnie oraz opatrzone podpisem osoby upoważnionej do złożenia oferty.
8.4. Przez podpisanie oferty Zamawiający rozumie skan podpisanego przez upoważnioną osobę dokumentu papierowego (formularza oferty), który tym samym stanie się podpisanym dokumentem elektronicznym i będzie wiążący dla Wykonawcy lub formularz oferty podpisany kwalifikowanym podpisem elektronicznym, który będzie stanowił podpisany dokument elektroniczny i będzie wiążący dla Wykonawcy. Pozostałe dokumenty elektroniczne stanowiące załączniki do oferty nie muszą być podpisane przez Wykonawcę, jednak są dla niego wiążące.
8.5. W przypadku podpisania oferty przez pełnomocnika do oferty należy dołączyć stosowne pełnomocnictwo dla takiego pełnomocnika. Pełnomocnictwo powinno być załączone w formie skanu podpisanego przez upoważnioną osobę.
8.6. Wykonawcy mogą złożyć ofertę wspólnie. Oferta musi być podpisana w taki sposób, by wiązała prawnie wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Osoba podpisująca ofertę musi posiadać umocowanie prawne do reprezentacji. Umocowanie musi wynikać z treści pełnomocnictwa załączonego do oferty – treść pełnomocnictwa powinna dokładnie określać zakres umocowania.
8.7. Kompletna oferta musi zawierać:
a) Formularz oferty – na wzorze stanowiącym załącznik nr 2 do niniejszego ogłoszenia.
b) Wykaz osób, które będą uczestniczyć w realizacji przedmiotu zamówienia wraz z oświadczeniem, że wskazane osoby posiadają wymagane uprawnienia zgodnie z zapisami pkt 9 a), na wzorze stanowiącym załącznik nr 5 do niniejszego ogłoszenia.
c) Udokumentowanie doświadczenia Wykonawcy zgodnie z zapisami pkt 9 b) na wzorze stanowiącym załącznik nr 6 do niniejszego ogłoszenia wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że prace zostały wykonane należycie.
d) Aktualny KRS lub CEIDG dla osób fizycznych.
e) Pełnomocnictwo do zawarcia umowy w przypadku składania oferty przez pełnomocnika.
Wszystkie w/w dokumenty elektroniczne stanowiące ofertę należy skompresować do jednego pliku archiwum (np. 7z), który następnie należy zabezpieczyć hasłem przed niepożądanym otwarciem i przesłać do Zamawiającego.
W tytule wiadomości e-mail zawierającej ofertę należy wpisać:
Tytuł wiadomości: Oferta firmy …………………. dla zadania nr 5-11-18-064-0 pn. „Koncepcja przebudowy istniejącego systemu kanalizacyjnego w Kórniku i Bninie”
Maksymalny rozmiar skompresowanego pliku oferty wynosi 60 MB. Dopuszczalny format plików składających się na ofertę to: .doc .docx .pdf . xls .rtf.
Hasła zabezpieczające ofertę przed niepożądanym otwarciem należy przesyłać na adres e-mail: kamilla.oberenkowska@aquanet.pl od dnia 29.08.2022 r. od godz. 12.01 do dnia 30.08.2022 r. do godz. 12:00.
W tytule wiadomości e-mail zawierającej hasło należy wpisać:
Tytuł wiadomości: Hasło do oferty firmy ………………. dla zadania nr 5-11-18-064-0 pn. „Koncepcja przebudowy istniejącego systemu kanalizacyjnego w Kórniku i Bninie”
Oferty złożone po terminie składania ofert oraz złożone niezgodnie z powyższymi wymogami, w szczególności nie zabezpieczone hasłami oraz dla których Wykonawcy nie dostarczyli haseł w określonym terminie, nie będą rozpatrywane.
8.8. Otwarcie ofert nastąpi w dniu 30.08.2022 r. o godz. 12.30.
8.9. Oferty złożone po terminie składania ofert nie będą rozpatrywane.
9. Warunki udziału w postępowaniu oraz dokumenty na potwierdzenie ich spełniania
Wymagania kwalifikujące Wykonawców do udziału w postępowaniu:
a) Wymaga się, by Przedmiot zamówienia został wykonany przez Projektanta wybranego Wykonawcy, który:
Do oferty należy załączyć wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 5 do niniejszego ogłoszenia.
b) Wykonawca w okresie ostatnich trzech lat, licząc wstecz od dnia, w którym upływa termin składania ofert (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie), wykonał co najmniej:
lub
Do oferty należy załączyć Udokumentowanie doświadczenia Wykonawcy, zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 6 do niniejszego ogłoszenia wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że prace zostały wykonane należycie.
10. Podstawy do wykluczenia z postępowania
Z postępowania o postępowania o udzielenie zamówienia wyklucza się Wykonawców, którzy:
a) w ciągu ostatnich 2 lat przed wszczęciem postępowania wyrządzili szkodę nie wykonując zamówienia lub wykonując je nienależycie, lub odmówili podpisania umowy, lub rozwiązali umowę przed terminem jej obowiązywania,
b) złożyli nieprawdziwe informacje mające wpływ na wynik prowadzonego postępowania,
c) nie wykazali spełniania warunków udziału w postępowaniu.
11. Podstawy odrzucenia oferty
Zamawiający odrzuca ofertę jeśli:
a) jej treść nie odpowiada treści ogłoszenia,
b) jest nieważna na podstawie odrębnych przepisów,
c) Wykonawca nie wyraził zgody na przedłużenie terminu związania ofertą,
d) Wykonawca nie przystąpił do negocjacji, o których mowa w pkt 3 ogłoszenia,
e) jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji,
f) oferta złożona przez Wykonawcę, który z przyczyn leżących po jego stronie, nie wykonał lub nienależycie wykonał wcześniejszą umowę, co doprowadziło do rozwiązania umowy lub naliczenia kar umownych.
12. Opis Kryteriów oceny ofert wraz z podaniem wag tych kryteriów i sposobu oceny ofert
Wybór najkorzystniejszej oferty dokonany zostanie na podstawie największej ilości uzyskanych punktów zgodnie z następującą metodologią:
12.1. Przy wyborze ofert Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami oceny ofert:
Cena – 100 %
12.2. Sposób obliczania punktów:
kryterium „Cena” (C) – oferta z najniższą ceną otrzyma maksymalną liczbę 100 punktów, pozostałe oferty otrzymają zaokrągloną do dwóch miejsc po przecinku liczbę punktów proporcjonalnie mniejszą, obliczoną na podstawie poniższego wzoru:
Pi (C) = (Cmin/Ci) x 100 pkt
gdzie:
Pi (C) – liczba punktów jakie otrzyma oferta “i” za kryterium “Cena”
Cmin – najniższa cena spośród wszystkich ważnych i nieodrzuconych ofert
Ci – cena oferty badanej “i”
12.3. W przypadku, jeżeli dwie lub więcej ofert przedstawia taką samą cenę, Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia w terminie określonym przez Zamawiającego ofert dodatkowych. Wykonawcy składając oferty dodatkowe, nie mogą zaoferować cen wyższych niż zaoferowane w złożonych wcześniej ofertach.
13. Sposób obliczenia ceny
13.1. Podana w ofercie cena musi być wyrażona w PLN. Cena musi uwzględniać wszystkie wymagania niniejszego ogłoszenia oraz obejmować wszelkie koszty, jakie poniesie Wykonawca z tytułu należytej oraz zgodnej z obowiązującymi przepisami realizacji przedmiotu zamówienia.
13.2. Ceną oferty jest cena wymieniona w formularzu oferty. Cenę taką Zamawiający przyjmie na potrzeby oceny i porównania ofert. Cenę podaną w formularzu ofertowym należy podać z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku, przy czym końcówki poniżej 0,5 grosza pomija się, a końcówki 0,5 i powyżej 0,5 grosza zaokrągla się do 1 grosza.
14. Informacje o formalnościach, jakie muszą zostać dopełnione po wyborze oferty w celu zawarcia umowy w sprawie zamówienia
14.1. Przekazanie informacji o wyborze lub unieważnieniu lub odstąpieniu od prowadzenia postępowania:
Informacja o wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu lub odstąpieniu od prowadzenia postępowania przesłana zostanie do Wykonawców, którzy złożyli oferty i zamieszczona na stronie internetowej prowadzonego postepowania. Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty będzie zawierała:
Zawiadomienie o wyborze oferty nie stanowi zawarcia umowy.
Zamawiający zawiadomi równocześnie wszystkich Wykonawców, którzy złożyli oferty w postępowaniu o odrzuceniu ofert i/lub wykluczeniu Wykonawcy/ców z postępowania podając podstawę odrzucenia/wykluczenia.
14.2. Umowę uznaje się za zawartą w momencie podpisania przez obie Strony.
14.3. W przypadku odmowy podpisania umowy przez wybranego Wykonawcę Zamawiający zastrzega sobie możliwość podpisania umowy z następnym Wykonawcą, którego bilans kryteriów oceny ofert jest najkorzystniejszy w kolejności wg kryteriów oceny ofert.
14.4. W przypadku wyznaczenia do podpisania umowy pełnomocnika, przed podpisaniem umowy należy przekazać Zamawiającemu stosowne pełnomocnictwo dla takiego pełnomocnika. Pełnomocnictwo powinno być załączone w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie.
15. Obowiązek informacyjny RODO
Informacja RODO zgodnie z załącznikiem nr 7.
16. Wymagania dotyczące wadium
Zamawiający nie wymaga od Wykonawcy wadium.
17. Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy
Zamawiający nie wymaga od Wykonawcy zabezpieczenia należytego wykonania umowy.
18. Podstawy do unieważnienia postępowania.
Zamawiający unieważnia postępowanie jeśli:
Zamawiający może unieważnić postępowanie w przypadku złożenia dodatkowych ofert z taką sama ceną.
19. Wzór umowy
Projektowane postanowienia umowy w sprawie zamówienia publicznego zawiera wzór umowy stanowiący załącznik nr 3 do niniejszego ogłoszenia.
20. Dodatkowe informacje:
21. Informacja o środkach ochrony prawnej
W postępowaniach, których wartość przekracza 130 000,00 złotych, Wykonawca może w terminie 5 dni od wszczęcia postępowania lub wyboru oferty najkorzystniejszej, poinformować Zamawiającego o niezgodnej z przepisami Regulaminu czynności podjętej przez niego lub zaniechaniu czynności, do której jest on zobowiązany na podstawie Regulaminu.
W przypadku uznania zasadności przekazanej informacji zlecający powtarza czynność albo dokonuje czynności zaniechanej, informując o tym Wykonawców biorących udział w postępowaniu.
22. Załączniki:
Załącznik nr 1 – Opis przedmiotu zamówienia
Załącznik nr 2 – Formularz oferty
Załącznik nr 3 – Wzór umowy na wykonanie koncepcji
Załącznik nr 4 – Wzór umowy powierzenia przetwarzania danych osobowych
Załącznik nr 5 – Wykaz osób, które będą uczestniczyć w realizacji przedmiotu zamówienia wraz z oświadczeniem, że wskazane osoby posiadają wymagane uprawnienia
Załącznik nr 6 – Udokumentowanie doświadczenia Wykonawcy
Załącznik nr 7 – Informacja RODO dla oferentów
Identyfikator
IBM/2022/2
Data publikacji
03.08.2022, 11:56
Termin składania ofert:
29.08.2022, 12:00
Termin otwarcia ofert:
30.08.2022, 12:30
Dla Twojego komfortu oraz usprawnienia naszej pracy, wprowadziliśmy ułatwienia, które pozwolą podać Ci stan wodomierza w kilku prostych krokach!
Wystarczy, że wyślesz nam zdjęcie stanu swojego wodomierza na nasz nr telefonu lub mailowo!
Czytaj więcejZawsze chcemy świadczyć nasze usługi na jak najwyższym poziomie. Dowiedz się, jakie obowiązują nas standardy w ramach realizowanych przez nas prac.
Czytaj więcej
Sprawdź na naszej mapie, jaka woda dociera do Twojego kranu. Pamiętaj -przebadana i uzdatniona woda jest bezpieczna. Zawiera magnez, wapń, potas, sód.
Im więcej tych związków, tym twardsza i zdrowsza jest woda.
Skontaktuj się z nami:
Zajrzyj także do FAQ
Uwaga
Odpowiadamy za zimną wodę w Twoim kranie!
Jeśli Twój problem dotyczy ciepłej wody, niestety nie będziemy w stanie Ci pomóc.
Awaria?
Na wskazany numer proszę kontaktować się tylko w przypadku zgłoszenia awarii. Jeśli Twój problem dotyczy ciepłej wody, niestety nie będziemy w stanie Ci pomóc.
Uwaga
Odpowiadamy za zimną wodę w Twoim kranie!
Jeśli Twój problem dotyczy ciepłej wody, niestety nie będziemy w stanie Ci pomóc.