Nieczystości ciekłe

Zachęcamy, aby wszelkie wnioski i dokumenty przesyłali Państwo do nas w formie elektronicznej pod wskazane adresy e-mail.

WYDAWANIE ZGODY NA ZRZUT ŚCIEKÓW
Dział Oczyszczania Ścieków Aquanet S.A.
Centralna Oczyszczalnia Ścieków
Ul. Gdyńska 1; 62-028 Koziegłowy
Karolina Karaśkiewicz- Majchrzak
61 8359 936
karolina.karaskiewicz-majchrzak@aquanet.pl

SPRAWY TECHNICZNE
Dział Oczyszczania Ścieków Aquanet S.A.
Centralna Oczyszczalnia Ścieków
Ul. Gdyńska 1; 62-028 Koziegłowy
Robert Wachowiak
61 8359 937
robert.wachowiak@aquanet.pl

PODPISYWANIE UMÓW NA ZRZUT ŚCIEKÓW, REKLAMACJE
Dział Obsługi Klienta Aquanet S.A.
ul. Dolna Wilda 126, 61-492 Poznań
Iwona Stelmasiak
61 8359 317
iwona.stelmasiak@aquanet.pl
Justyna Szlandrowicz
61 8359 256
justyna.szlandrowicz@aquanet.pl

OSADY Z PRZYDOMOWYCH OCZYSZCZALNI ŚCIEKÓW, KONTROLA JAKOŚCI ŚCIEKÓW
Dział Oczyszczania Ścieków Aquanet S.A.
Centralna Oczyszczalnia Ścieków
Ul. Gdyńska 1; 62-028 Koziegłowy
Karolina Karaśkiewicz-Majchrzak
61 8359 936
karolina.karaskiewicz-majchrzak@aquanet.pl

Podanie stanu wodomierza? Teraz to proste!

Dla Twojego komfortu oraz usprawnienia naszej pracy, wprowadziliśmy ułatwienia, które pozwolą podać Ci stan wodomierza w kilku prostych krokach!

Wystarczy, że wyślesz nam zdjęcie stanu swojego wodomierza na nasz nr telefonu lub mailowo!

Czytaj więcej

Poziom Świadczenia Usług

Zawsze chcemy świadczyć nasze usługi na jak najwyższym poziomie. Dowiedz się, jakie obowiązują nas standardy w ramach realizowanych przez nas prac.

Czytaj więcej
Na zdjęciu widać odpływ zlewu i spływającą do niego wodę

Chcesz sprawdzić twardość wody?

Sprawdź na naszej mapie, jaka woda dociera do Twojego kranu. Pamiętaj -przebadana i uzdatniona woda jest bezpieczna. Zawiera magnez, wapń, potas, sód.
Im więcej tych związków, tym twardsza i zdrowsza jest woda.

Mapa twardości wody

Masz pytania?

Skontaktuj się z nami:

Infolinia czynna w dniach Pn. - Pt., w godzinach: 7:30 - 15:00

Zajrzyj także do FAQ

lub przejdź do kontaktu

Awaria?

Zadzwoń

Na wskazany numer proszę kontaktować się tylko w przypadku zgłoszenia awarii.

Uwaga

Odpowiadamy za zimną wodę w Twoim kranie!

Jeśli Twój problem dotyczy ciepłej wody, niestety nie będziemy w stanie Ci pomóc.

Masz pytania?

Infolinia czynna w dniach Pn. - Pt., w godzinach: 7:30 - 15:00

Zajrzyj także do FAQ

Awaria?

Na wskazany numer proszę kontaktować się tylko w przypadku zgłoszenia awarii. Jeśli Twój problem dotyczy ciepłej wody, niestety nie będziemy w stanie Ci pomóc.

Awaria?

Zadzwoń

Na wskazany numer proszę kontaktować się tylko w przypadku zgłoszenia awarii.

Uwaga

Odpowiadamy za zimną wodę w Twoim kranie!

Jeśli Twój problem dotyczy ciepłej wody, niestety nie będziemy w stanie Ci pomóc.