Informujemy, że od 19 grudnia 2023r. obowiązują nowe taryfy za dostarczanie wody i odprowadzanie ścieków. Oprócz zmiany cen, zmianie uległ również sposób naliczania opłaty abonamentowej.
Stawka opłaty abonamentowej zależy od:
Na odwrocie faktury znajdują się nowe kody abonamentowe informujące do której grupy należy nieruchomość.
Przykład:
Kolejną zmianą jest sposób naliczania opłaty abonamentowej. Będzie ona naliczana za okres rozliczeniowy, a nie jak do tej pory za miesiąc. Od teraz abonament naliczany jest za miniony okres rozliczeniowy, zamiast z góry.
WAŻNE – nie ma możliwości zmiany okresu rozliczeniowego.
Przykład:
Zgodnie z oczekiwaniami naszych Klientów, sposób dostarczenia faktury pozostawiamy ich decyzji, a tym samym mają oni wpływ na ostateczny koszt abonamentu.
Sposób dostarczania faktury jest jedynym elementem składowym abonamentu, który można zmienić.
e-Faktura to wygodna alternatywa dla tradycyjnych faktur papierowych otrzymywanych pocztą.
Na swojej skrzynce e-mailowej odbierzesz powiadomienie o wystawieniu faktury znacznie szybciej, niż zwykłym listem.
e-Faktury Aquanet S.A. są przesyłane z adresu ebok@aquanet.pl i są bezpiecznie przechowywane w Elektronicznym Biurze Obsługi Klienta.
Wszystkich nie korzystających do tej pory z Elektronicznego Biura Obsługi Klienta zachęcamy do zarejestrowania się. Dzięki platformie EBOK, zyskuje się łatwy i wygodny dostęp do swojego konta z rozliczeniami oraz możliwość składania wniosków dotyczących usług świadczonych przez Aquanet S.A. bez wychodzenia z domu. Z jego poziomu można także BEZPŁATNIE dokonywać płatności za faktury bez ponoszenia kosztów prowizji.
Ważne!
Faktura elektroniczna posiada zgodne z rozporządzeniem Ministra Finansów z 20 grudnia 2012 r. (Dz.U. 2012r., poz 1528) taką samą wartość prawną, jak dokument w formie papierowej. E-fakturę należy przechowywać w wersji elektronicznej, a w razie potrzeby w takim formacie dostarczyć do instytucji finansowych.
Przyłącz się z nami do nurtu eko. Zacznij od korzystania z e-faktury.
Płatności można dokonać poprzez:
Aquanet informuje, że od 1 stycznia 2023 roku opłacając w placówkach Poczty Polskiej faktury za wodę i ścieki, pobierana będzie od Klientów prowizja według stawek Poczty Polskiej.
Jednocześnie zachęcamy do korzystania z bezpłatnych płatności online w Elektronicznym Biurze Obsługi Klienta
Jak odczytać z faktury kody abonamentu określające grupy taryfowe?
Na kod abonamentu składa się kilka członów, które razem określają właściwą grupę taryfową, w której znajduje się punkt świadczenia usługi (nieruchomość):Czym jest polecenie zapłaty?
Polecenie zapłaty to wygodny i bezpieczny sposób opłacania faktur. Klienci korzystający z tej formy rozliczeń nie muszą samodzielnie dokonywać płatności za usługi Aquanet S.A. w banku czy na poczcie. Od momentu uruchomienia Polecenia Zapłaty, rachunki regulowane są bezpośrednio przez bank Klienta.
Zasady działania Polecenia Zapłaty można opisać w czterech krokach:
Jak uruchomić polecenie zapłaty?
Aby uruchomić polecenie zapłaty należy wypełnić formularz Zgody na obciążenie rachunku zamieszczony poniżej. Wypełniony formularz prosimy przesłać za pośrednictwem poczty lub w formie skanu mailem na klient@aquanet.pl. Formularz można również złożyć osobiście w Punkcie Obsługi Klienta.
W przypadku wysyłki drogą mailową:
Wskazówki dotyczące wypełniania formularza są dostępne poniżej.
Po pozytywnej weryfikacji danych z formularza przez bank Klienta, prześlemy potwierdzenie uruchomienia polecenia zapłaty.
Klient może także w każdej chwili wycofać wcześniejszą zgodę. W takim przypadku należy wypełnić formularz Cofnięcie zgody na obciążanie rachunku i postępować podobnie jak przy jej złożeniu. Wycofanie zgody można złożyć również bezpośrednio w oddziale swojego banku.
Nie masz podpisanej umowy z Aquanet S.A.?
Zgoda na polecenie zapłaty może zostać także złożona przez osoby, które nie są naszymi Klientami, a które chciałyby regulować faktury wystawiane na kogoś innego np. syn opłacający rachunki matki. W takim wypadku do formularza Zgody, prosimy dołączyć upoważnienie od osoby, która ma z nami podpisaną umowę. Wzór takiego upoważnienia znajduje się poniżej.
Dla Twojego komfortu oraz usprawnienia naszej pracy, wprowadziliśmy ułatwienia, które pozwolą podać Ci stan wodomierza w kilku prostych krokach!
Wystarczy, że wyślesz nam zdjęcie stanu swojego wodomierza na nasz nr telefonu lub mailowo!
Czytaj więcejZawsze chcemy świadczyć nasze usługi na jak najwyższym poziomie. Dowiedz się, jakie obowiązują nas standardy w ramach realizowanych przez nas prac.
Czytaj więcej
Sprawdź na naszej mapie, jaka woda dociera do Twojego kranu. Pamiętaj -przebadana i uzdatniona woda jest bezpieczna. Zawiera magnez, wapń, potas, sód.
Im więcej tych związków, tym twardsza i zdrowsza jest woda.
Skontaktuj się z nami:
Zajrzyj także do FAQ
Uwaga
Odpowiadamy za zimną wodę w Twoim kranie!
Jeśli Twój problem dotyczy ciepłej wody, niestety nie będziemy w stanie Ci pomóc.
Masz pytania?
Zajrzyj także do FAQ
Awaria?
Uwaga
Odpowiadamy za zimną wodę w Twoim kranie!
Jeśli Twój problem dotyczy ciepłej wody, niestety nie będziemy w stanie Ci pomóc.