Jeśli załatwienie Państwa sprawy bezwzględnie wymaga osobistego kontaktu z pracownikiem Aquanetu, prosimy umówić spotkanie od poniedziałku do piątku w godzinach 7.30-15.00 pod numerem telefonu: 61/8359 359
– w sprawach opinii, warunków technicznych oraz uzgodnień – proszę wcisnąć 1
– w sprawach odbiorów przyłączy i sieci oraz wykupów sieci prosimy kontaktować się z wyznaczonymi pracownikami lub wcisnąć 2
– w pozostałych sprawach – można przyjść bez umawiania terminu spotkania.
Jeśli sprawa dotyczy wyłącznie odbioru przyłączy można kontaktować się bezpośrednio z wyznaczonymi pracownikami:
• Poznań – 785011890,
– 603 076 929 – Winogrady, Piątkowo, Naramowice, Morasko;
– 693 430 411 – Podolany, Strzeszyn, Krzyżowniki, Kiekrz, Ławica
• Gmina Kórnik, Gmina Brodnica + Luboń + Puszczykowo – 785011892,
• Gmina Czerwonak, Gmina Pobiedziska – 785011890,
• Gmina Swarzędz, Gmina Mosina – 607836149,
• Gmina Murowana Goślina – 603076929,
• Gmina Suchy Las – 693430411,
Możliwość rezerwacji spotkania w Punkcie Obsługi Klienta przy ul. Dolna Wilda 126 w Poznaniu od poniedziałku do czwartku w godzinach 7.30 – 15.00, w piątek 7.30 -12.00.
Zawarcie umowy o dostarczanie wody i odprowadzanie ścieków nie wymaga wizyty osobistej w POK. Wskazówki jak podpisać umowę można znaleźć TUTAJ
Dla Twojego komfortu oraz usprawnienia naszej pracy, wprowadziliśmy ułatwienia, które pozwolą podać Ci stan wodomierza w kilku prostych krokach!
Wystarczy, że wyślesz nam zdjęcie stanu swojego wodomierza na nasz nr telefonu lub mailowo!
Czytaj więcejZawsze chcemy świadczyć nasze usługi na jak najwyższym poziomie. Dowiedz się, jakie obowiązują nas standardy w ramach realizowanych przez nas prac.
Czytaj więcej
Sprawdź na naszej mapie, jaka woda dociera do Twojego kranu. Pamiętaj -przebadana i uzdatniona woda jest bezpieczna. Zawiera magnez, wapń, potas, sód.
Im więcej tych związków, tym twardsza i zdrowsza jest woda.
Skontaktuj się z nami:
Zajrzyj także do FAQ
Uwaga
Odpowiadamy za zimną wodę w Twoim kranie!
Jeśli Twój problem dotyczy ciepłej wody, niestety nie będziemy w stanie Ci pomóc.
Masz pytania?
Zajrzyj także do FAQ
Awaria?
Uwaga
Odpowiadamy za zimną wodę w Twoim kranie!
Jeśli Twój problem dotyczy ciepłej wody, niestety nie będziemy w stanie Ci pomóc.