Rezerwacja wizyty

Jeśli załatwienie Państwa sprawy bezwzględnie wymaga osobistego kontaktu z pracownikiem Aquanetu, prosimy umówić spotkanie od poniedziałku do piątku w godzinach 7.30-15.00 pod numerem telefonu: 61/8359 359

– w sprawach opinii, warunków technicznych oraz uzgodnień – proszę wcisnąć 1
– w sprawach odbiorów przyłączy i sieci oraz wykupów sieci prosimy kontaktować się z wyznaczonymi pracownikami lub wcisnąć 2
– w pozostałych sprawach – można przyjść bez umawiania terminu spotkania.

Jeśli sprawa dotyczy wyłącznie odbioru przyłączy można kontaktować się bezpośrednio z wyznaczonymi pracownikami:

• Poznań – 785011890,
– 603 076 929 – Winogrady, Piątkowo, Naramowice, Morasko;
– 693 430 411 – Podolany, Strzeszyn, Krzyżowniki, Kiekrz, Ławica
• Gmina Kórnik, Gmina Brodnica + Luboń + Puszczykowo – 785011892,
• Gmina Czerwonak, Gmina Pobiedziska – 785011890,
• Gmina Swarzędz, Gmina Mosina – 607836149,
• Gmina Murowana Goślina – 603076929,
• Gmina Suchy Las – 693430411,

Możliwość rezerwacji spotkania w Punkcie Obsługi Klienta przy ul. Piątkowskiej 117/119 w Poznaniu od poniedziałku do czwartku w godzinach 7.30 – 15.00, w piątek 7.30 -11.30 (przerwa techniczna w godzinach 11.30 – 12.00).

Umów wizytę w Punkcie Obsługi Klienta

Prosimy o przychodzenie na spotkania pojedynczo (wyjątek stanowią opiekunowie osób starszych lub z osób niepełnosprawnościami, wymagający wsparcia, a także rodzic z dzieckiem do lat 12).
Z uwagi na Państwa bezpieczeństwo informujemy, że wejście na spotkanie z pracownikiem Spółki będzie możliwe z użyciem maseczki ochronnej oraz po zdezynfekowaniu dłoni przy wejściu do budynku.

Podanie stanu wodomierza? Teraz to proste!

Dla Twojego komfortu oraz usprawnienia naszej pracy, wprowadziliśmy ułatwienia, które pozwolą podać Ci stan wodomierza w kilku prostych krokach!

Wystarczy, że wyślesz nam zdjęcie stanu swojego wodomierza na nasz nr telefonu lub mailowo!

Czytaj więcej

Poziom Świadczenia Usług

Zawsze chcemy świadczyć nasze usługi na jak najwyższym poziomie. Dowiedz się, jakie obowiązują nas standardy w ramach realizowanych przez nas prac.

Czytaj więcej
Na zdjęciu widać odpływ zlewu i spływającą do niego wodę

Chcesz sprawdzić twardość wody?

Sprawdź na naszej mapie, jaka woda dociera do Twojego kranu. Pamiętaj -przebadana i uzdatniona woda jest bezpieczna. Zawiera magnez, wapń, potas, sód.
Im więcej tych związków, tym twardsza i zdrowsza jest woda.

Mapa twardości wody

Masz pytania?

Skontaktuj się z nami:

Infolinia czynna w dniach Pn. - Pt., w godzinach: 7:30 - 15:00

Zajrzyj także do FAQ

lub przejdź do kontaktu

Awaria?

Zadzwoń

Na wskazany numer proszę kontaktować się tylko w przypadku zgłoszenia awarii.

Uwaga

Odpowiadamy za zimną wodę w Twoim kranie!

Jeśli Twój problem dotyczy ciepłej wody, niestety nie będziemy w stanie Ci pomóc.

Masz pytania?

Infolinia czynna w dniach Pn. - Pt., w godzinach: 7:30 - 15:00

Zajrzyj także do FAQ

Awaria?

Na wskazany numer proszę kontaktować się tylko w przypadku zgłoszenia awarii. Jeśli Twój problem dotyczy ciepłej wody, niestety nie będziemy w stanie Ci pomóc.

Awaria?

Zadzwoń

Na wskazany numer proszę kontaktować się tylko w przypadku zgłoszenia awarii.

Uwaga

Odpowiadamy za zimną wodę w Twoim kranie!

Jeśli Twój problem dotyczy ciepłej wody, niestety nie będziemy w stanie Ci pomóc.