Krok 2 – Uzgodnienie projektu

W celu uzgodnienia projektu należy:

  • zlecić projektantowi z odpowiednimi uprawnieniami wykonanie projektu (w oparciu o otrzymane od Aquanet S.A. warunki przyłączenia – informacje dostępne TUTAJ), którego zawartość powinna być zgodna z opracowaniem „Projektowanie, wykonawstwo sieci wodociągowych i kanalizacyjnych oraz przyłączy. Wymagania ogólne” – dokument dostępny TUTAJ.
  • przedłożyć w Aquanet S.A. projekt:

– w wersji elektronicznej (wariant preferowany) wraz z wypełnionym zleceniem  o uzgodnienie projektu (wzór zlecenia dostępny TUTAJ) przesłanym na adres mailowy: techniczny@aquanet.pl (przesyłane dokumenty powinny być spakowane w jednym folderze w formacie “ZIP” – wielkość max. 60MB)
lub
– w wersji papierowej w 2 lub 3 egzemplarzach wraz z wypełnionym zleceniem o uzgodnienie projektu technicznego (1 egzemplarz uzgodnionego projektu pozostaje w archiwum Spółki)
lub
– złożyć wniosek przez EBOK (dotyczy tylko przyłączy dla budynku jednorodzinnego wolnostojącego, w zabudowie bliźniaczej lub do zabudowy zagrodowej)

Uwaga:

  • W przypadku, gdy wielkość spakowanego folderu w formacie „ZIP” przekraczać będzie 60MB, folder należy umieścić w „chmurze” (dostęp do Chmury Aquanet), a zlecenie (wzór zlecenia dostępny TUTAJ) przesłać na adres: techniczny@aquanet.pl z informacją o nazwie spakowanego folderu zamieszczonego w chmurze.
  • Prosimy o posługiwanie się udostępnionym powyżej linkiem do „chmury” wyłącznie w celu przekazywania (spakowanego) projektu do uzgodnienia.
  • W przypadku składania kolejnego zlecenia po poprawkach / uzupełnieniach należy powołać się na nr sprawy (np. IBM/810/…, IBM/811/…) oraz dołączyć również pismo przewodnie opisujące naniesione w dokumentacji poprawki/uzupełnienia.

Z tego dokumentu dowiesz się, co powinien zawierać spakowany folder dot. uzgodnienia projektu, w przypadku przesłania projektu w wersji elektronicznej:

Podanie stanu wodomierza? Teraz to proste!

Dla Twojego komfortu oraz usprawnienia naszej pracy, wprowadziliśmy ułatwienia, które pozwolą podać Ci stan wodomierza w kilku prostych krokach!

Wystarczy, że wyślesz nam zdjęcie stanu swojego wodomierza na nasz nr telefonu lub mailowo!

Czytaj więcej

Poziom Świadczenia Usług

Zawsze chcemy świadczyć nasze usługi na jak najwyższym poziomie. Dowiedz się, jakie obowiązują nas standardy w ramach realizowanych przez nas prac.

Czytaj więcej
Na zdjęciu widać odpływ zlewu i spływającą do niego wodę

Chcesz sprawdzić twardość wody?

Sprawdź na naszej mapie, jaka woda dociera do Twojego kranu. Pamiętaj -przebadana i uzdatniona woda jest bezpieczna. Zawiera magnez, wapń, potas, sód.
Im więcej tych związków, tym twardsza i zdrowsza jest woda.

Mapa twardości wody

Masz pytania?

Skontaktuj się z nami:

Infolinia czynna w dniach Pn. - Pt., w godzinach: 7:30 - 15:00

Zajrzyj także do FAQ

lub przejdź do kontaktu

Awaria?

Zadzwoń

Na wskazany numer proszę kontaktować się tylko w przypadku zgłoszenia awarii.

Uwaga

Odpowiadamy za zimną wodę w Twoim kranie!

Jeśli Twój problem dotyczy ciepłej wody, niestety nie będziemy w stanie Ci pomóc.

Masz pytania?

Infolinia czynna w dniach Pn. - Pt., w godzinach: 7:30 - 15:00

Zajrzyj także do FAQ

Awaria?

Na wskazany numer proszę kontaktować się tylko w przypadku zgłoszenia awarii. Jeśli Twój problem dotyczy ciepłej wody, niestety nie będziemy w stanie Ci pomóc.

Awaria?

Zadzwoń

Na wskazany numer proszę kontaktować się tylko w przypadku zgłoszenia awarii.

Uwaga

Odpowiadamy za zimną wodę w Twoim kranie!

Jeśli Twój problem dotyczy ciepłej wody, niestety nie będziemy w stanie Ci pomóc.