Aktualności

09.12.2021

Zabezpiecz wodomierz przed mrozem

W związku z trwającym okresem zimowym przypominamy o konieczności zabezpieczenia wodomierza oraz instalacji wodociągowej przed i za nim, przed skutkami mrozu.

Jak należy zabezpieczyć miejsce (pomieszczenie), w którym znajduje się wodomierz:

- prawidłowo domknąć drzwi i okna, prawidłowo je uszczelnić, podnieść temperaturę pomieszczenia do minimum 4 st. C,

- sprawdzić studzienkę wodomierzową (oczyścić, usunąć z niej wodę, zwrócić szczególną uwagę na pokrywę czy nie jest uszkodzona),

- jeżeli w pomieszczeniu, w którym znajduje się wodomierz nie można zagwarantować temperatury minimalnej 4 st. C, należy zabezpieczyć wodomierz i instalację izolacją cieplną (pianka poliuretanowa, tkanina, styropian), pozostawiając możliwość jej zdjęcia w celu dokonania odczytu wodomierza,

- w budynkach, które nie są zamieszkałe i ogrzewane w okresie zimowym, należy spuścić wodę z całej instalacji.

W przypadku wystąpienia uszkodzenia wodomierza na skutek oddziaływania niskich temperatur, należy zgłosić ten fakt pod nr 61 8 359 160, 130 celem umówienia terminu jego wymiany. 

W przypadku, kiedy nastąpi niekontrolowany wyciek wody z przyłącza, należy bezzwłocznie skontaktować się z Pogotowiem Wodociągowym pod nr 994.

Czytaj więcej

26.11.2021

Zachęcamy do kontaktu mailowego lub telefonicznego

Szanowni Państwo,

w związku z pogarszającą się sytuacją pandemiczną zachęcamy Państwa do kontaktu z Aquanet poprzez mail oraz telefon.

Jesteśmy dla Państwa dostępni telefonicznie od poniedziałku do piątku w godzinach 7.30-15.00 pod nr telefonu: 61/8359 100 oraz przez EBOK i elektronicznie - pod adresem e-mail: klient@aquanet.pl.

Wyjątkowo - w sytuacjach, gdzie konieczny jest kontakt osobisty z pracownikiem Aquanetu - można skorzystać z Punktu Obsługi Klienta przy ul Piątkowskiej 117/119, od poniedziałku do czwartku w godzinach 7.30-15.00, (przerwa techniczna od. 11.30 -12.00) ; w piątek 7.30-11.30.

Informujemy, że w przypadku nadal rosnącej liczby zachorowań planujemy również zamknięcie Punktu Obsługi Klienta.

Jak załatwić wszystkie sprawy bez konieczności wizyty w POK sprawdzisz TUTAJ

Czytaj więcej

05.11.2021

Poznań - kontrole w zakresie podłączeń do sieci kanalizacji deszczowej

Informujemy, że na zlecenie Aquanet S.A. spółka Aquanet Retencja prowadzi w mieście Poznaniu kontrole nieruchomości, mające na celu sprawdzenie podłączenia nieruchomości do sieci kanalizacji deszczowej oraz potwierdzenia faktu odprowadzania wód opadowych i roztopowych z posesji.

Pracownicy przeprowadzający kontrole posiadają identyfikatory oraz poruszają się oznakowanym samochodem.

W celu umożliwienia przeprowadzenia kontroli prosimy o udostępnienie pracownikom Aquanet Retencja wejścia na teren posesji. 

Czytaj więcej

31.08.2021

Gdzie zgłaszać awarie kanalizacji deszczowej

Zalane ulice, podtopione piwnice czy uszkodzony właz w studzience to tylko niektóre z efektów gwałtownych burz lub wielogodzinnej ulewy. Takie awarie należy jak najszybciej zgłaszać. A żeby to zrobić, trzeba wiedzieć, do kogo się z tym zgłosić.

Widzisz awarie kanalizacji deszczowej w Poznaniu - skontaktuj się z Pogotowiem Aquanet S.A., pod numerem 994.

Awarie kanalizacji deszczowej na terenie gmin zgłaszaj, dzwoniąc pod wybrany numer telefonu:

Gmina Suchy Las: 618 926 533, 618 926 262

Gmina Czerwonak: 616 544 284

Gmina Swarzędz: 616 514 067

Gmina Luboń: 618 130 011, wewn. 39, 46

Gmina Murowana Goślina: 618 923 612

Gmina Mosina: 618 109 534, 722 323 208 (weekendy i święta)

Gmina Brodnica: 612 842 513

Gmina Kórnik: 618 170 411, wewn. 603, 589, 658, 657

Gmina Puszczykowo: 618 983 705, 602 444 900 (po godz. 16)

Czytaj więcej

31.08.2021

Aplikacja EBOK

Korzystaj z udogodnień aplikacji EBOK Aquanet S.A. w swoim telefonie. Wygodnie podaj nam stan swojego wodomierza za pomocą zdjęcia. Sprawnie opłacaj faktury bez prowizji. Na bieżąco kontroluj swoje zużycie wody.

Nasza bezpłatna aplikacja jest dostępna na urządzenia z systemami Android oraz iOS.

Czytaj więcej

31.08.2021

Nasz Nowy Bóbr Plusk zaprasza wszystkie dzieci na przygodę z Aquanet.

Jesteś ciekawy skąd się bierze woda w kranie?
Czym zajmują się małże w Aquanet?
Czym jest obieg wody w przyrodzie i jak możemy wykorzystać deszczówkę?
Co się dzieje z brudną wodą z Twojego domu?
Jak zamienia się ścieki w czystą wodę?
Jeśli chcesz poznać odpowiedzi na te i inne pytania zapraszamy do wzięcia udziału w Akcji Edukacyjnej Plusk organizowanej przez Aquanet.

Czytaj więcej

31.08.2021

Bezpieczeństwo wody dostarczanej przez Aquanet S.A.

Aquanet S.A. prowadzi wyłącznie dystrybucję wody uzdatnionej poddawanej procesowi dezynfekcji, co zapobiega rozprzestrzenianiu koronawirusa w wodzie pitnej. Następuje skuteczna inaktywacja (zniszczenie) koronawirusa na stacjach uzdatniania wody.

Aquanet S.A. nie posiada i nie eksploatuje sieci zasilanych wodą nieuzdatnioną. Bezpieczeństwo zwiększa również fakt ujmowania przez Aquanet S.A. wód podziemnych oraz infiltracyjnych. Wody kierowane na stacje uzdatniania nie są pobierane bezpośrednio z rzeki Warty.

Według Światowej Organizacji Zdrowia (WHO) i Głównego Inspektora Sanitarnego standardowe procesy uzdatniania wody z zastosowaniem dezynfekcji chlorem stanowią barierę przed rozprzestrzenianiem wirusa SARS-CoV-2.

Czytaj więcej
W razie pytań służymy pomocą!

Podanie stanu wodomierza? Teraz to proste!

Dla Twojego komfortu oraz usprawnienia naszej pracy, wprowadziliśmy ułatwienia, które pozwolą podać Ci stan wodomierza w kilku prostych krokach!

Wystarczy, że wyślesz nam zdjęcie stanu swojego wodomierza na nasz nr telefonu lub mailowo!

Czytaj więcej

Poziom Świadczenia Usług

Zawsze chcemy świadczyć nasze usługi na jak najwyższym poziomie. Dowiedz się, jakie obowiązują nas standardy w ramach realizowanych przez nas prac.

Czytaj więcej
Na zdjęciu widać odpływ zlewu i spływającą do niego wodę

Chcesz sprawdzić twardość wody?

Sprawdź na naszej mapie, jaka woda dociera do Twojego kranu. Pamiętaj -przebadana i uzdatniona woda jest bezpieczna. Zawiera magnez, wapń, potas, sód.
Im więcej tych związków, tym twardsza i zdrowsza jest woda.

Mapa twardości wody

Masz pytania?

Skontaktuj się z nami:

Infolinia czynna w dniach Pn. - Pt., w godzinach: 7:30 - 15:00

Zajrzyj także do FAQ

lub przejdź do kontaktu

Awaria?

Zadzwoń

Na wskazany numer proszę kontaktować się tylko w przypadku zgłoszenia awarii.

Uwaga

Odpowiadamy za zimną wodę w Twoim kranie!

Jeśli Twój problem dotyczy ciepłej wody, niestety nie będziemy w stanie Ci pomóc.

Masz pytania?

Infolinia czynna w dniach Pn. - Pt., w godzinach: 7:30 - 15:00

Zajrzyj także do FAQ

Awaria?

Na wskazany numer proszę kontaktować się tylko w przypadku zgłoszenia awarii. Jeśli Twój problem dotyczy ciepłej wody, niestety nie będziemy w stanie Ci pomóc.

Awaria?

Zadzwoń

Na wskazany numer proszę kontaktować się tylko w przypadku zgłoszenia awarii.

Uwaga

Odpowiadamy za zimną wodę w Twoim kranie!

Jeśli Twój problem dotyczy ciepłej wody, niestety nie będziemy w stanie Ci pomóc.