Spółka Aquanet przywiązuje dużą wagę do wartości naszej firmy i udoskonalania miejsca pracy, działającego zgodnie z prawem i zasadami uczciwości.
Mamy jednak świadomość, że ryzyko wystąpienia nieprawidłowości jest nieuniknione, dlatego naszym priorytetem jest wykrywanie i ujawnianie wszelkich nadużyć.
W tym celu powstał kanał do zgłaszania nieprawidłowości, który zapewnia poufność bez ryzyka działań odwetowych ze strony osób, których nieetyczne zachowania podlegają ujawnieniu.
Jeżeli chcecie zgłosić nieprawidłowości w firmie Aquanet, możecie to zrobić otwierając na naszej stronie zakładką O FIRMIE- ZGLOŚ NARUSZENIE, gdzie automatycznie zostaniecie Państwo przekierowani na stronę aplikacji zgłoszeniowej pod adresem: https://aquanet.zalezymi.pl
Zgłoszenia mogą być jawne lub anonimowe. Zapewniamy, że każde z nich zostanie rzetelnie sprawdzone i posłuży do usprawnienia funkcjonowania naszej firmy.
Poniżej znajdziecie Państwo skrót procedury zgłaszania nieprawidłowości oraz instrukcję dokonywania zgłoszeń.
OCHRONA DANYCH OSOBOWYCH:
Procedura zgłaszania nieprawidłowości – plik do pobrania
JAK DOKONAĆ ZGŁOSZENIA?
Wybierz na głównym panelu systemu zielony przycisk „Dodaj nowe zgłoszenie”.
1.1. Wejdź na stronę: aquanet.zalezymi.pl
1.2. Zgłoszenia możesz dokonywać jawnie lub anonimowo*. W pierwszym przypadku odznacz pole „Zgłoszenie anonimowe” (w lewym dolnym rogu formularza) i wpisz swoje dane.
1.3. Wybierz na głównym panelu systemu zielony przycisk „Dodaj nowe zgłoszenie”.
1.4. Wybierz: Zgłaszam naruszenia, a następnie wybierz typ zgłoszenia z listy.
1.5. Wypełnij rzetelnie formularz zgłoszenia. Podpowiedzi pomogą w uzupełnieniu pól.
Informacje przekazuj, odpowiadając na pytania:
PAMIĘTAJ, że im bardziej szczegółowe informacje przekażesz, tym większe są szanse na dokładne i szybkie wyjaśnienie Twojego zgłoszenia.
1.6. Możesz dodać załączniki do zgłoszenia.
1.7. Po wysłaniu zgłoszenia KONIECZNIE zapisz lub wydrukuj IDENTYFIKATOR oraz PIN, dzięki którym będziesz miał dostęp do Twojego zgłoszenia oraz możliwość anonimowego (jeżeli nie podałeś swoich danych) i bezpiecznego dialogu z koordynatorem.
JAK SPRAWDZIĆ STATUS SWOJEGO ZGŁOSZENIA?
2.1. Wykonaj czynności opisane w punktach 1.1. i 1.2.
2.2. Na głównym panelu systemu w niebieskim formularzu wpisz IDENTYFIKATOR i PIN
Twojego zgłoszenia i kliknij przycisk „Sprawdź zgłoszenie”.
2.3. Po uzyskaniu dostępu do Twojego zgłoszenia możesz w każdej chwili:
2.4. Staraj się utrzymywać kontakt z koordynatorem. Może on potrzebować od Ciebie dodatkowych informacji niezbędnych do wyjaśnienia zgłoszenia.
* Zgłoszenia dokonywane anonimowo są zabezpieczone przed wykryciem IP nadawcy, a przekazane dane nie są przechowywane na serwerach wewnętrznych Spółki.
Instrukcja dokonywania zgłoszeń – plik do pobrania
Dla Twojego komfortu oraz usprawnienia naszej pracy, wprowadziliśmy ułatwienia, które pozwolą podać Ci stan wodomierza w kilku prostych krokach!
Wystarczy, że wyślesz nam zdjęcie stanu swojego wodomierza na nasz nr telefonu lub mailowo!
Czytaj więcejZawsze chcemy świadczyć nasze usługi na jak najwyższym poziomie. Dowiedz się, jakie obowiązują nas standardy w ramach realizowanych przez nas prac.
Czytaj więcej
Sprawdź na naszej mapie, jaka woda dociera do Twojego kranu. Pamiętaj -przebadana i uzdatniona woda jest bezpieczna. Zawiera magnez, wapń, potas, sód.
Im więcej tych związków, tym twardsza i zdrowsza jest woda.
Skontaktuj się z nami:
Zajrzyj także do FAQ
Uwaga
Odpowiadamy za zimną wodę w Twoim kranie!
Jeśli Twój problem dotyczy ciepłej wody, niestety nie będziemy w stanie Ci pomóc.
Masz pytania?
Zajrzyj także do FAQ
Awaria?
Uwaga
Odpowiadamy za zimną wodę w Twoim kranie!
Jeśli Twój problem dotyczy ciepłej wody, niestety nie będziemy w stanie Ci pomóc.