Wiele spraw w Aquanet można załatwić bez wychodzenia z domu.
Jeżeli nie znajdziesz odpowiedzi na nurtujące kwestie w tym miejscu, to zajrzyj jeszcze do najczęściej zadawanych pytań.
Zachęcamy również do korzystania z Elektronicznego Biura Obsługi Klienta.
Informujemy, że dokumentację do uzgodnienia (tylko i wyłącznie projekty sieci i/lub przyłączy przekraczające 60MB) można przesyłać do Aquanet poprzez “chmurę” (UWAGA: przesyłane dokumenty powinny być spakowane w formacie “ZIP”) – dostęp do chmury
Jeżeli mimo wszystko chciałbyś się z nami skontaktować, to w zakładce KONTAKT odnajdziesz aktualne dane teleadresowe i formularz kontaktowy.
Dla Twojego komfortu oraz usprawnienia naszej pracy, wprowadziliśmy ułatwienia, które pozwolą podać Ci stan wodomierza w kilku prostych krokach!
Wystarczy, że wyślesz nam zdjęcie stanu swojego wodomierza na nasz nr telefonu lub mailowo!
Czytaj więcejZawsze chcemy świadczyć nasze usługi na jak najwyższym poziomie. Dowiedz się, jakie obowiązują nas standardy w ramach realizowanych przez nas prac.
Czytaj więcej
Sprawdź na naszej mapie, jaka woda dociera do Twojego kranu. Pamiętaj -przebadana i uzdatniona woda jest bezpieczna. Zawiera magnez, wapń, potas, sód.
Im więcej tych związków, tym twardsza i zdrowsza jest woda.
Skontaktuj się z nami:
Zajrzyj także do FAQ
Uwaga
Odpowiadamy za zimną wodę w Twoim kranie!
Jeśli Twój problem dotyczy ciepłej wody, niestety nie będziemy w stanie Ci pomóc.
Masz pytania?
Zajrzyj także do FAQ
Awaria?
Uwaga
Odpowiadamy za zimną wodę w Twoim kranie!
Jeśli Twój problem dotyczy ciepłej wody, niestety nie będziemy w stanie Ci pomóc.