Jak złożyć reklamację
Przed złożeniem reklamacji prosimy zapoznać się najczęściej zadawanymi pytaniami FAQ.
Reklamacje kierowane do Spółki mogą Państwo składać w następującej formie:
Jednocześnie zachęcamy do korzystania z gotowego formularza „Zgłoszenie reklamacji” , który dostępny jest poniżej.
Zgłoszenie powinno zawierać:
Odpowiedzi na reklamację pisemną udzielimy w ciągu 14 dni licząc od daty jej wpływu do Spółki.
Przypominamy, że informacje odnośnie rozliczeń i wielkości zużyć wody są przekazywane tylko osobom będącym stroną umowy o dostarczanie wody i odprowadzanie ścieków lub osobom upoważnionym przez stronę umowy do otrzymywania takich informacji.
Dla Twojego komfortu oraz usprawnienia naszej pracy, wprowadziliśmy ułatwienia, które pozwolą podać Ci stan wodomierza w kilku prostych krokach!
Wystarczy, że wyślesz nam zdjęcie stanu swojego wodomierza na nasz nr telefonu lub mailowo!
Czytaj więcejZawsze chcemy świadczyć nasze usługi na jak najwyższym poziomie. Dowiedz się, jakie obowiązują nas standardy w ramach realizowanych przez nas prac.
Czytaj więcej
Sprawdź na naszej mapie, jaka woda dociera do Twojego kranu. Pamiętaj -przebadana i uzdatniona woda jest bezpieczna. Zawiera magnez, wapń, potas, sód.
Im więcej tych związków, tym twardsza i zdrowsza jest woda.
Skontaktuj się z nami:
Zajrzyj także do FAQ
Uwaga
Odpowiadamy za zimną wodę w Twoim kranie!
Jeśli Twój problem dotyczy ciepłej wody, niestety nie będziemy w stanie Ci pomóc.
Masz pytania?
Zajrzyj także do FAQ
Awaria?
Uwaga
Odpowiadamy za zimną wodę w Twoim kranie!
Jeśli Twój problem dotyczy ciepłej wody, niestety nie będziemy w stanie Ci pomóc.