Wodomierze ogrodowe

Chcę zamontować/wymienić podlicznik ogrodowy

Jeżeli masz już podlicznik ogrodowy i skończył się jego okres legalizacji lub chcesz go wymienić na wodomierz dostosowany do montażu nakładki do odczytów radiowych:
Prześlij do nas zgłoszenie na adres mailowy klient@aquanet.pl, podając: adres poboru wody, imię i nazwisko odbiorcy usług oraz numer telefonu kontaktowego. Wymienimy Twój wodomierz w cenie 175,46 zł netto (215,82 zł brutto) – koszt wymiany (172,20 zł brutto) wraz z zakupem wodomierza (43,62 zł brutto). Dodatkowo Aquanet na własny koszt dostarczy nakładkę radiową.

Jeżeli nie masz jeszcze wodomierza ogrodowego:

  • Przygotuj podejście wodomierzowe, zgodnie z wytycznymi opisanymi poniżej, a następnie zgłoś je do zaplombowania pod adresem mailowym klient@aquanet.pl, wysyłając do weryfikacji zdjęcia wykonanej instalacji oraz podając: adres poboru wody, imię i nazwisko odbiorcy usług i numer telefonu kontaktowego. W tym przypadku Aquanet zamontuje na podejściu wodomierz (podlicznik) o średnicy DN 15 lub DN 20 w atrakcyjnej cenie 35,46 zł netto (43,62 zł brutto), bezpłatnie go zaplombuje, a także na własny koszt dostarczy nakładkę radiową.
  • Możesz również skorzystać z usług podwykonawcy Aquanet, który przygotuje dla Ciebie podejście wodomierzowe wraz z zamontowaniem wodomierza DN 15 lub DN 20 w cenie ok 600 zł netto + VAT (kwota szacunkowa, do zweryfikowania ostatecznie z instalatorem w miejscu wykonywania usługi). Wtedy Aquanet dostarczy wodomierz w atrakcyjnej cenie 35,46 zł netto (43,62 zł brutto), bezpłatnie go zaplombuje, a także na własny koszt dostarczy nakładkę radiową. Jeśli chcesz skorzystać z usług podwykonawcy – firmy Terlan Sp. z o.o., prześlij zgłoszenie na adres mailowy: wodomierze.ogrodowe@terlan.pl podając: adres poboru wody, imię i nazwisko odbiorcy usług oraz numer telefonu kontaktowego.

Jeżeli chcesz zamontować wodomierz ogrodowy (podlicznik) we własnym zakresie, prosimy o zastosowanie poniższych wytycznych:

  • Wodomierz DN15 lub DN20 (dla zabudowy jednorodzinnej) powinien zostać zamontowany, na instalacji wewnętrznej za wodomierzem głównym, w budynku pomiędzy dwoma zaworami kulowymi, w miejscu gdzie instalacja wychodzi na zewnątrz (nie na elewacji zewnętrznej) lub gdzie woda nie będzie odprowadzana do systemu kanalizacji. W przypadku braku zaworu antyskażeniowego za wodomierzem głównym, powinien on zostać zamontowany za zaworem przy wodomierzu ogrodowym.
  • Jeżeli chcesz kupić wodomierz we własnym zakresie, to zachęcamy do zakupu i montażu wodomierza DN 15 JS 2,5-02 Smart+ 60-3162023-376 lub DN 15 JS 2,5-02 Smart+ 60-3162003-376 oraz DN 20 JS 4,0-02 Smart+ 60-3164023-376 lub DN 20 JS 4,0-02 Smart+ 60-3164003-376, tak aby pasował z nakładkami systemu zdalnych odczytów Aquanet. W przypadku zamontowania tego typu wodomierza, na swój koszt dostarczymy nakładkę i będziemy na bieżąco rozliczać podlicznik ogrodowy.
  • Jeśli kupisz i zamontujesz inny typ wodomierza niż zalecany powyżej, to w celu poprawnego rozliczenia wody bezpowrotnie zużytej (tzw. ogrodowej), będziesz zobowiązany do regularnego, samodzielnego podawania odczytu.
  • Podejście wodomierzowe wraz z zamontowanym wodomierzem prosimy zgłosić do zaplombowania wysyłając do wstępnej weryfikacji zdjęcia wykonanej instalacji oraz zdjęcie tarczy podlicznika: elektronicznie – na adres klient@aquanet.pl lub listownie na adres Dolna Wilda 126, 61-492 Poznań, podając: adres poboru wody, imię i nazwisko odbiorcy usług i numer telefonu kontaktowego.
  • Oplombowanie wodomierza jest bezpłatne.

W przypadku jakichkolwiek wątpliwości co do wykonania instalacji, prosimy o kontakt z pracownikiem Aquanet S.A. pod nr tel. 61 8359 106 w godz. 8:00 – 14:00.

UWAGA: W przypadku, gdy do nieruchomości Klienta wodę dostarcza inny operator niż Aquanet SA, np.: GPW Czerwonak, ZGK Swarzędz, ZK Pobiedziska oraz ZWiK Skoki, montaż wodomierza (podlicznika) dostosowanego do nakładki do odczytów radiowych jest zbędny, ponieważ odczyty wykonywane są tradycyjnie. W zakresie montażu wodomierzy ogrodowych, plombowania oraz weryfikacji poprawności wykonania podejścia wodomierzowego, Aquanet SA będzie korzystał z usług swojego podwykonawcy, którym jest Terlan Sp. z o.o.

Ulotka „wodomierze ogrodowe zabudowa jednorodzinna”

Grafika zawiera zdjęcie oraz tytuł ulotki tj. wodomierze ogrodowe zabudowa jednorodzinna. Na zdjęciu widać fragment ręki trzymającej wąż z końcówką do podlewania ogrodu, z której na widoczne w tle kwiaty tryska strumień wody.

Podanie stanu wodomierza? Teraz to proste!

Dla Twojego komfortu oraz usprawnienia naszej pracy, wprowadziliśmy ułatwienia, które pozwolą podać Ci stan wodomierza w kilku prostych krokach!

Wystarczy, że wyślesz nam zdjęcie stanu swojego wodomierza na nasz nr telefonu lub mailowo!

Czytaj więcej

Poziom Świadczenia Usług

Zawsze chcemy świadczyć nasze usługi na jak najwyższym poziomie. Dowiedz się, jakie obowiązują nas standardy w ramach realizowanych przez nas prac.

Czytaj więcej
Na zdjęciu widać odpływ zlewu i spływającą do niego wodę

Chcesz sprawdzić twardość wody?

Sprawdź na naszej mapie, jaka woda dociera do Twojego kranu. Pamiętaj -przebadana i uzdatniona woda jest bezpieczna. Zawiera magnez, wapń, potas, sód.
Im więcej tych związków, tym twardsza i zdrowsza jest woda.

Mapa twardości wody

Masz pytania?

Skontaktuj się z nami:

Infolinia czynna w dniach Pn. - Pt., w godzinach: 7:30 - 15:00

Zajrzyj także do FAQ

lub przejdź do kontaktu

Awaria?

Zadzwoń

Na wskazany numer proszę kontaktować się tylko w przypadku zgłoszenia awarii.

Uwaga

Odpowiadamy za zimną wodę w Twoim kranie!

Jeśli Twój problem dotyczy ciepłej wody, niestety nie będziemy w stanie Ci pomóc.

Masz pytania?

Infolinia czynna w dniach Pn. - Pt., w godzinach: 7:30 - 15:00

Zajrzyj także do FAQ

Awaria?

Na wskazany numer proszę kontaktować się tylko w przypadku zgłoszenia awarii. Jeśli Twój problem dotyczy ciepłej wody, niestety nie będziemy w stanie Ci pomóc.

Awaria?

Zadzwoń

Na wskazany numer proszę kontaktować się tylko w przypadku zgłoszenia awarii.

Uwaga

Odpowiadamy za zimną wodę w Twoim kranie!

Jeśli Twój problem dotyczy ciepłej wody, niestety nie będziemy w stanie Ci pomóc.