Poziom Świadczenia Usług

Świadczymy nasze usługi w oparciu o określone standardy, realizując przy tym bardzo wysoki poziom świadczonych przez nas usług.

Poziom Świadczenia Usług to dokument, w którym można odnaleźć dokładnie opisane standardy dot. różnych aspektów naszej działalności jak np.: obsługa Klienta, jakość i ciśnienie dostarczanej wody, ramy czasowe działań podejmowanych w wyniku awarii wodociągowych lub kanalizacyjnych.

 

Temat niektórych z tych zagadnień przybliżamy także w filmach dostępnych poniżej oraz w ramach kanału na YouTube.

Poziom Świadczenia Usług – dokument do pobrania:

Obejrzyj nasze filmy, które przybliżają tematykę poziomu świadczonych przez nas usług

Jest to jeden z kadrów filmu przygotowanego przez Aquanet poruszającego tematykę kontroli jakości wody. Temat ten stanowi jeden z tematów określonych w dokumencie pn. Poziom Świadczenia Usług.
Jest to jeden z kadrów filmu przygotowanego przez Aquanet poruszającego tematykę wymiany wodomierzy. Temat ten stanowi jeden z tematów określonych w dokumencie pn. Poziom Świadczenia Usług.
Jest to jeden z kadrów filmu przygotowanego przez Aquanet poruszającego tematykę awaryjnych wyłączeń wody. Temat ten stanowi jeden z tematów określonych w dokumencie pn. Poziom Świadczenia Usług.
Jest to jeden z kadrów filmu przygotowanego przez Aquanet poruszającego tematykę zgłoszeń o awariach w kontekściu czasu reakcji na tego typu zgłoszenia. Temat ten stanowi jeden z tematów określonych w dokumencie pn. Poziom Świadczenia Usług.
Jest to jeden z kadrów filmu przygotowanego przez Aquanet poruszającego tematykę rachunków za wodę i ścieki. Temat ten stanowi jeden z tematów określonych w dokumencie pn. Poziom Świadczenia Usług.

Wszystkie filmy z cyklu “Poziom świadczenia usług” zostały uzupełnione o takie elementy jak: napisy, audiodeskrypcja oraz tłumaczenie PJM (PJM-polski język migowy).

Filmy, we wszystkich dostępnych wersjach znajdziecie TUTAJ.

Podanie stanu wodomierza? Teraz to proste!

Dla Twojego komfortu oraz usprawnienia naszej pracy, wprowadziliśmy ułatwienia, które pozwolą podać Ci stan wodomierza w kilku prostych krokach!

Wystarczy, że wyślesz nam zdjęcie stanu swojego wodomierza na nasz nr telefonu lub mailowo!

Czytaj więcej

Poziom Świadczenia Usług

Zawsze chcemy świadczyć nasze usługi na jak najwyższym poziomie. Dowiedz się, jakie obowiązują nas standardy w ramach realizowanych przez nas prac.

Czytaj więcej
Na zdjęciu widać odpływ zlewu i spływającą do niego wodę

Chcesz sprawdzić twardość wody?

Sprawdź na naszej mapie, jaka woda dociera do Twojego kranu. Pamiętaj -przebadana i uzdatniona woda jest bezpieczna. Zawiera magnez, wapń, potas, sód.
Im więcej tych związków, tym twardsza i zdrowsza jest woda.

Mapa twardości wody

Masz pytania?

Skontaktuj się z nami:

Infolinia czynna w dniach Pn. - Pt., w godzinach: 7:30 - 15:00

Zajrzyj także do FAQ

lub przejdź do kontaktu

Awaria?

Zadzwoń

Na wskazany numer proszę kontaktować się tylko w przypadku zgłoszenia awarii.

Uwaga

Odpowiadamy za zimną wodę w Twoim kranie!

Jeśli Twój problem dotyczy ciepłej wody, niestety nie będziemy w stanie Ci pomóc.

Masz pytania?

Infolinia czynna w dniach Pn. - Pt., w godzinach: 7:30 - 15:00

Zajrzyj także do FAQ

Awaria?

Na wskazany numer proszę kontaktować się tylko w przypadku zgłoszenia awarii. Jeśli Twój problem dotyczy ciepłej wody, niestety nie będziemy w stanie Ci pomóc.

Awaria?

Zadzwoń

Na wskazany numer proszę kontaktować się tylko w przypadku zgłoszenia awarii.

Uwaga

Odpowiadamy za zimną wodę w Twoim kranie!

Jeśli Twój problem dotyczy ciepłej wody, niestety nie będziemy w stanie Ci pomóc.