EBOK

Elektroniczne Biuro Obsługi Klienta, to platforma internetowa, za pomocą której można bez wychodzenia z domu:

  • kontrolować i opłacać swoje faktury,
  • kontrolować swoje zużycie wody,
  • podawać stan wodomierza,
  • przesyłać wnioski i reklamacje,
  • ustawiać powiadomienia mailowe i SMS dotyczące faktur,
  • uzyskać warunki przyłączenia lub uzgodnić projekt przyłącza budynku mieszkalnego jednorodzinnego przy istniejącej sieci (odpowiedź jest w wersji elektronicznej bez podpisu).

Zapraszamy do EBOK Aquanet.

Regulamin EBOK

Chcę zarejestrować się w EBOK

Aby zarejestrować się w EBOK wystarczy:

  • wejść na stronę ebok.aquanet.pl i w formularzu logowania wybrać opcję „Nie masz jeszcze konta. Zarejestruj się”,
  • następnie należy podać wymagane dane – numery dwóch dowolnych faktur lub nr umowy oraz numer klienta i adres mailowy, na który będzie wpływać korespondencja z EBOK,
  • na ten adres zostanie przesłana wiadomość z linkiem aktywacyjnym, po jego naciśnięciu pojawi się formularz ustawienia indywidualnego hasła, które wraz z adresem mailowym będą służyły do logowania się w EBOK.

Jeśli chcesz uzyskać dostęp do części EBOK, gdzie można skompletować dokumentację niezbędną do przyłączenia domu jednorodzinnego do istniejącej sieci, to w formularzu logowania należy wybrać opcję – „Przejdź do panelu składania wniosków”.

Korzystając z EBOK zapoznaj się z zasadami bezpieczeństwa – informacje dostępne TUTAJ

Chcę korzystać z aplikacji EBOK Aquanet S.A. 

Korzystaj z udogodnień aplikacji EBOK Aquanet S.A. w swoim telefonie. Wygodnie podaj nam stan swojego wodomierza za pomocą zdjęcia. Sprawnie opłacaj faktury bez prowizji. Na bieżąco kontroluj swoje zużycie wody.

Nasza bezpłatna aplikacja jest dostępna na urządzenia z systemami Android oraz iOS.

Grafika z logotypem App Store

Grafika z logotypem Google Play

Deklaracja Dostępności aplikacji EBOK Aquanet S.A. dla systemu Android

Deklaracja Dostępności aplikacji EBOK Aquanet S.A. dla systemu iOS

Dowiedz się jak skorzystać z naszej aplikacji mobilnej:

Animacja w wersji z napisami:

Jest to jeden z kadrów animacji prezentującej aplikację mobilną EBOK Aquanet

Animacja w wersji z audiodeskrypcją:

Jest to jeden z kadrów animacji prezentującej aplikację mobilną EBOK Aquanet

Animacja w wersji z tłumaczem PJM:

Jest to jeden z kadrów animacji prezentującej aplikację mobilną EBOK Aquanet

Podanie stanu wodomierza? Teraz to proste!

Dla Twojego komfortu oraz usprawnienia naszej pracy, wprowadziliśmy ułatwienia, które pozwolą podać Ci stan wodomierza w kilku prostych krokach!

Wystarczy, że wyślesz nam zdjęcie stanu swojego wodomierza na nasz nr telefonu lub mailowo!

Czytaj więcej

Poziom Świadczenia Usług

Zawsze chcemy świadczyć nasze usługi na jak najwyższym poziomie. Dowiedz się, jakie obowiązują nas standardy w ramach realizowanych przez nas prac.

Czytaj więcej
Na zdjęciu widać odpływ zlewu i spływającą do niego wodę

Chcesz sprawdzić twardość wody?

Sprawdź na naszej mapie, jaka woda dociera do Twojego kranu. Pamiętaj -przebadana i uzdatniona woda jest bezpieczna. Zawiera magnez, wapń, potas, sód.
Im więcej tych związków, tym twardsza i zdrowsza jest woda.

Mapa twardości wody

Masz pytania?

Skontaktuj się z nami:

Infolinia czynna w dniach Pn. - Pt., w godzinach: 7:30 - 15:00

Zajrzyj także do FAQ

lub przejdź do kontaktu

Awaria?

Zadzwoń

Na wskazany numer proszę kontaktować się tylko w przypadku zgłoszenia awarii.

Uwaga

Odpowiadamy za zimną wodę w Twoim kranie!

Jeśli Twój problem dotyczy ciepłej wody, niestety nie będziemy w stanie Ci pomóc.

Masz pytania?

Infolinia czynna w dniach Pn. - Pt., w godzinach: 7:30 - 15:00

Zajrzyj także do FAQ

Awaria?

Na wskazany numer proszę kontaktować się tylko w przypadku zgłoszenia awarii. Jeśli Twój problem dotyczy ciepłej wody, niestety nie będziemy w stanie Ci pomóc.

Awaria?

Zadzwoń

Na wskazany numer proszę kontaktować się tylko w przypadku zgłoszenia awarii.

Uwaga

Odpowiadamy za zimną wodę w Twoim kranie!

Jeśli Twój problem dotyczy ciepłej wody, niestety nie będziemy w stanie Ci pomóc.