Elektroniczne Biuro Obsługi Klienta, to platforma internetowa, za pomocą której można bez wychodzenia z domu:
Zapraszamy do EBOK Aquanet.
Chcę zarejestrować się w EBOK
Aby zarejestrować się w EBOK wystarczy:
Jeśli chcesz uzyskać dostęp do części EBOK, gdzie można skompletować dokumentację niezbędną do przyłączenia domu jednorodzinnego do istniejącej sieci, to w formularzu logowania należy wybrać opcję – „Przejdź do panelu składania wniosków”.
Korzystając z EBOK zapoznaj się z zasadami bezpieczeństwa – informacje dostępne TUTAJ
Chcę korzystać z aplikacji EBOK Aquanet S.A.
Korzystaj z udogodnień aplikacji EBOK Aquanet S.A. w swoim telefonie. Wygodnie podaj nam stan swojego wodomierza za pomocą zdjęcia. Sprawnie opłacaj faktury bez prowizji. Na bieżąco kontroluj swoje zużycie wody.
Nasza bezpłatna aplikacja jest dostępna na urządzenia z systemami Android oraz iOS.
Deklaracja Dostępności aplikacji EBOK Aquanet S.A. dla systemu Android
Deklaracja Dostępności aplikacji EBOK Aquanet S.A. dla systemu iOS
Dowiedz się jak skorzystać z naszej aplikacji mobilnej:
Animacja w wersji z napisami:
Animacja w wersji z audiodeskrypcją:
Animacja w wersji z tłumaczem PJM:
Dla Twojego komfortu oraz usprawnienia naszej pracy, wprowadziliśmy ułatwienia, które pozwolą podać Ci stan wodomierza w kilku prostych krokach!
Wystarczy, że wyślesz nam zdjęcie stanu swojego wodomierza na nasz nr telefonu lub mailowo!
Czytaj więcejZawsze chcemy świadczyć nasze usługi na jak najwyższym poziomie. Dowiedz się, jakie obowiązują nas standardy w ramach realizowanych przez nas prac.
Czytaj więcej
Sprawdź na naszej mapie, jaka woda dociera do Twojego kranu. Pamiętaj -przebadana i uzdatniona woda jest bezpieczna. Zawiera magnez, wapń, potas, sód.
Im więcej tych związków, tym twardsza i zdrowsza jest woda.
Skontaktuj się z nami:
Zajrzyj także do FAQ
Uwaga
Odpowiadamy za zimną wodę w Twoim kranie!
Jeśli Twój problem dotyczy ciepłej wody, niestety nie będziemy w stanie Ci pomóc.
Masz pytania?
Zajrzyj także do FAQ
Awaria?
Uwaga
Odpowiadamy za zimną wodę w Twoim kranie!
Jeśli Twój problem dotyczy ciepłej wody, niestety nie będziemy w stanie Ci pomóc.