Chcę podpisać/ zmienić umowę
Krok 1
W przypadku sprzedaży lub zakupu nieruchomości konieczne jest sporządzenie protokołu zdawczo-odbiorczego wodomierza, w którym należy wskazać stan wodomierza na dzień przejęcia nieruchomości przez nowego właściciela/wynajmującego.
Wzór protokołu znajduje się TUTAJ
Ze stanem wodomierza z protokołu zdawczo-odbiorczego kończymy rozliczenia z poprzednim odbiorcą (prosimy o wskazanie adresu do doręczenia faktury końcowej). Przesłanie protokołu powoduje również rozwiązanie umowy z dotychczasowym odbiorcą.
Krok 2
Kupujący/Najemca nieruchomości ma obowiązek niezwłocznie złożyć wniosek o zawarcie umowy wraz z protokołem zdawczo-odbiorczym wodomierza. Można to zrobić mailowo na adres: klient@aquanet.pl, pocztą na adres siedziby Aquanet lub osobiście w Punkcie Obsługi Klienta. Wniosek można wypełnić TUTAJ
Na wniosku należy również zaznaczyć jaki posiada się tytuł prawny do władania nieruchomością (prawo własności np. numer księgi wieczystej, umowa najmu itd.). Prosimy nie załączać dokumentów potwierdzających tytuły prawne, w tym aktów notarialnych do składanych wniosków.
W przypadku podmiotów prowadzących działalność gospodarczą dodatkowo można dostarczyć dokument rejestracji w Krajowym Rejestrze Sądowym lub wypis z Ewidencji Działalności Gospodarczej i ewentualnie pełnomocnictwo do zawarcia umowy.
Krok 3
Umowa o dostarczanie wody/odprowadzanie ścieków zostanie sporządzona i przesłana w sposób zaznaczony na wniosku, w terminie nie dłuższym niż 30 dni, po dostarczeniu do Aquanet wymaganych dokumentów.
Dla Twojego komfortu oraz usprawnienia naszej pracy, wprowadziliśmy ułatwienia, które pozwolą podać Ci stan wodomierza w kilku prostych krokach!
Wystarczy, że wyślesz nam zdjęcie stanu swojego wodomierza na nasz nr telefonu lub mailowo!
Czytaj więcejZawsze chcemy świadczyć nasze usługi na jak najwyższym poziomie. Dowiedz się, jakie obowiązują nas standardy w ramach realizowanych przez nas prac.
Czytaj więcej
Sprawdź na naszej mapie, jaka woda dociera do Twojego kranu. Pamiętaj -przebadana i uzdatniona woda jest bezpieczna. Zawiera magnez, wapń, potas, sód.
Im więcej tych związków, tym twardsza i zdrowsza jest woda.
Skontaktuj się z nami:
Zajrzyj także do FAQ
Uwaga
Odpowiadamy za zimną wodę w Twoim kranie!
Jeśli Twój problem dotyczy ciepłej wody, niestety nie będziemy w stanie Ci pomóc.
Masz pytania?
Zajrzyj także do FAQ
Awaria?
Uwaga
Odpowiadamy za zimną wodę w Twoim kranie!
Jeśli Twój problem dotyczy ciepłej wody, niestety nie będziemy w stanie Ci pomóc.