Chcę podać stan wodomierza
Stan wodomierza można podać na kilka sposobów:
Informujemy, że możliwość otrzymywania faktur częściej niż w okresach rozliczeniowych wskazanych w umowie jest możliwa wyłącznie w przypadku korzystania z usługi e-faktura dostępnej w Elektronicznym Biurze Obsługi Klienta. W EBOK można również w łatwy i wygodny sposób podawać stany wodomierza oraz dokonywać płatności on-line za faktury bez ponoszenia dodatkowych kosztów.
JAK POPRAWINIE ODCZYTAĆ WODOMIERZ?
Poniższe zdjęcia przedstawiają sposób, w jaki należy dokonać poprawnego bieżącego odczytu wodomierza.
Odczytu stanu bieżącego wodomierza dokonuje się tylko w pełnych metrach sześciennych, nie uwzględniając wartości wskazywanych przez wskazówki lub w przypadku innego typu licznika – wartości po przecinku.
podajemy tylko wartość wyrażoną w pełnych metrach sześciennych
podajemy, tylko wartość wyrażoną w pełnych metrach sześciennych
Ilość pełnych metrów sześciennych zużytej wody jest oznaczona kolorem czarnym, natomiast cyfry w kolorze czerwonym oznaczają wartości dziesiętne, setne i tysięczne.
W związku z powyższym podając wskazanie wodomierza należy podawać wyłącznie cyfry czarne, oznaczające pełne metry sześcienne.
System zdalnych odczytów wodomierzy
Szanowni Klienci:
Nowo montowane wodomierze są standardowo wyposażone w nakładki, umożliwiające dokonywanie zdalnych odczytów ich wskazań – bez konieczności bezpośredniego wejścia na teren nieruchomości. Jest to nowoczesne rozwiązanie, które ułatwia proces odczytywania wodomierzy i tym samym, prowadzenie poprawnych i rzeczywistych rozliczeń za świadczone usługi wodociągowo-kanalizacyjne.
Aby rozwiać mogące pojawić się wątpliwości dotyczące ewentualnej szkodliwości fal elektromagnetycznych, emitowanych przez nakładki radiowe, na organizm ludzki uprzejmie wyjaśniamy, że:
Chcę zamontować wodomierz
Na wymianę legalizacyjną i montaż wodomierza na nowych przyłączach można umówić się w następujący sposób:
WYPOŻYCZENIA LUB ZWROTY ZESTAWÓW WODOMIERZOWYCH:
Wypożyczenia lub zwroty zestawów wodomierzowych do poboru wody z hydrantu – możliwe są tylko i wyłącznie we wtorki i czwartki w godzinach 7:00 – 13:00, w siedzibie Spółki przy ul. Dolna Wilda 126 Dział Gospodarki Wodomierzowej i Rozliczeń. Tel. Kontaktowy 61 8 359 161, 130, 160.
Opomiarowanie ujęcia własnego – instrukcja:
W okresie zimowym należy pamiętać o zabezpieczeniu wodomierza oraz instalacji wodociągowej przed i za nim, przed skutkami mrozu.
Jak należy zabezpieczyć miejsce (pomieszczenie), w którym znajduje się wodomierz:
– prawidłowo domknąć drzwi i okna, prawidłowo je uszczelnić, podnieść temperaturę pomieszczenia do minimum 4 st. C,
– sprawdzić studzienkę wodomierzową (oczyścić, usunąć z niej wodę, zwrócić szczególną uwagę na pokrywę czy nie jest uszkodzona),
– jeżeli w pomieszczeniu, w którym znajduje się wodomierz nie można zagwarantować temperatury minimalnej 4 st. C, należy zabezpieczyć wodomierz i instalację izolacją cieplną (pianka poliuretanowa, tkanina, styropian), pozostawiając możliwość jej zdjęcia w celu dokonania odczytu wodomierza,
– w budynkach, które nie są zamieszkałe i ogrzewane w okresie zimowym, należy spuścić wodę z całej instalacji.
W przypadku wystąpienia uszkodzenia wodomierza na skutek oddziaływania niskich temperatur, należy zgłosić ten fakt pod nr 61 8 359 160, 130 celem umówienia terminu jego wymiany.
W przypadku, kiedy nastąpi niekontrolowany wyciek wody z przyłącza, należy bezzwłocznie skontaktować się z Pogotowiem Wodociągowym pod nr 994.
Dla Twojego komfortu oraz usprawnienia naszej pracy, wprowadziliśmy ułatwienia, które pozwolą podać Ci stan wodomierza w kilku prostych krokach!
Wystarczy, że wyślesz nam zdjęcie stanu swojego wodomierza na nasz nr telefonu lub mailowo!
Czytaj więcejZawsze chcemy świadczyć nasze usługi na jak najwyższym poziomie. Dowiedz się, jakie obowiązują nas standardy w ramach realizowanych przez nas prac.
Czytaj więcej
Sprawdź na naszej mapie, jaka woda dociera do Twojego kranu. Pamiętaj -przebadana i uzdatniona woda jest bezpieczna. Zawiera magnez, wapń, potas, sód.
Im więcej tych związków, tym twardsza i zdrowsza jest woda.
Skontaktuj się z nami:
Zajrzyj także do FAQ
Uwaga
Odpowiadamy za zimną wodę w Twoim kranie!
Jeśli Twój problem dotyczy ciepłej wody, niestety nie będziemy w stanie Ci pomóc.
Masz pytania?
Zajrzyj także do FAQ
Awaria?
Uwaga
Odpowiadamy za zimną wodę w Twoim kranie!
Jeśli Twój problem dotyczy ciepłej wody, niestety nie będziemy w stanie Ci pomóc.