W celu otrzymania odszkodowania za szkody spowodowane działalnością AQUANET S.A. należy złożyć wniosek o odszkodowanie, który zostanie przekazany do ubezpieczyciela AQUANET S.A. (postępowanie odszkodowawcze prowadzone jest przez ubezpieczyciela).
Wniosek można złożyć:
W ramach postępowania odszkodowawczego zazwyczaj przeprowadzona jest wizyta rzeczoznawcy w terminie uzgodnionym telefonicznie przez obie strony (poszkodowany, ubezpieczyciel).
W zależności od rodzaju szkody ubezpieczyciel może wymagać dodatkowych dokumentów w późniejszym terminie, np.:
UWAGA: jeśli jest konieczne usunięcie uszkodzonych przedmiotów lub majątku przed wizytą rzeczoznawcy należy wówczas wcześniej wykonać dokładną dokumentację fotograficzną uszkodzeń. Ponadto jeśli konieczna jest naprawa sprzętu i urządzeń należy zażądać od serwisu oprócz faktury za wykonaną usługę, opinii serwisowej, a także zachować wymienione lub uszkodzone elementy i podzespoły. Dokumentację tę można przekazać bezpośrednio do ubezpieczyciela we wskazany przez niego sposób.
Termin rozpatrzenie wniosku przez ubezpieczyciela wynosi do 30 dni kalendarzowych, liczonych od daty wpłynięcia wniosku (pod warunkiem dostarczenia w tym okresie wszystkich wymaganych przez niego dokumentów).
Dla Twojego komfortu oraz usprawnienia naszej pracy, wprowadziliśmy ułatwienia, które pozwolą podać Ci stan wodomierza w kilku prostych krokach!
Wystarczy, że wyślesz nam zdjęcie stanu swojego wodomierza na nasz nr telefonu lub mailowo!
Czytaj więcejZawsze chcemy świadczyć nasze usługi na jak najwyższym poziomie. Dowiedz się, jakie obowiązują nas standardy w ramach realizowanych przez nas prac.
Czytaj więcej
Sprawdź na naszej mapie, jaka woda dociera do Twojego kranu. Pamiętaj -przebadana i uzdatniona woda jest bezpieczna. Zawiera magnez, wapń, potas, sód.
Im więcej tych związków, tym twardsza i zdrowsza jest woda.
Skontaktuj się z nami:
Zajrzyj także do FAQ
Uwaga
Odpowiadamy za zimną wodę w Twoim kranie!
Jeśli Twój problem dotyczy ciepłej wody, niestety nie będziemy w stanie Ci pomóc.
Masz pytania?
Zajrzyj także do FAQ
Awaria?
Uwaga
Odpowiadamy za zimną wodę w Twoim kranie!
Jeśli Twój problem dotyczy ciepłej wody, niestety nie będziemy w stanie Ci pomóc.