ul. Dolna Wilda 126
61-492 Poznań
Informujemy, że jesteśmy dla Państwa dostępni telefonicznie od poniedziałku do piątku w godzinach 7.30-15.00.
We wszystkich sprawach można się z nami również kontaktować za pośrednictwem: poczty tradycyjnej (ul. Dolna Wilda 126, 61-492 Poznań) oraz mailowo – pod adresem: klient@aquanet.pl.
Zachęcamy także do kontaktu przez EBOK.
Jeśli załatwienie Państwa sprawy bezwzględnie wymaga osobistego kontaktu z pracownikiem Aquanetu, prosimy o rezerwację takiego spotkania – szczegóły TUTAJ.
Opinie i warunki techniczne podłączeń, uzgadnianie dokumentacji projektowych sieci i przyłączy
Zaległości faktur, upomnienia i wezwania do zapłaty oraz zamknięcie wody związane z zadłużeniem
(dane Spółki – TUTAJ)
Informacja o zasadach komunikowana się z osobami z dysfunkcją słuchu.
Podstawa prawna: Ustawa z dnia 19 sierpnia 2011r. o języku migowym i innych środkach komunikowania się (Dz.U. Nr 209, poz. 1243).
Aquanet S.A. zapewnia osobom doświadczającym trwale lub okresowo trudności w komunikowaniu się następujące wsparcie:
1. Bezpłatną usługę tłumacza języka migowego w systemach:
· polskiego języka migowego (PJM),
· systemu językowo-migowego (SJM)
2. Tłumaczenie jest realizowane przez aplikację „Tłumacz on –line języka migowego”. Usługa jest dostępna w dni powszednie, tj. poniedziałek – piątek, w godz. 8:00-18:00 (z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy).
Z aplikacji można skorzystać w następujący sposób:
a) Z siedziby Aquanet S.A. – Punkt Obsługi Klienta, ul. Dolna Wilda 126, Poznań
b) Z poziomu strony internetowej – Osoby zainteresowane łączą się poprzez kliknięcie piktogramu dwóch migających dłoni z tłumaczem języka migowego. Zadaniem tej usługi jest umożliwienie zapoznania się z informacjami umieszczonymi na stronie internetowej i wskazanie tłumaczowi treści, która ma być przetłumaczona. Tłumacz kontaktuje się z siedzibą Aquanet S.A i pośredniczy w rozmowie.
3. Informacje o usłudze można uzyskać za pomocą:
– poczty mailowej: klient@aquanet.pl
– telefonicznie: 61 835 91 00.
Dostęp do aplikacji „Tłumacz on –line języka migowego”:
zadzwoń pod bezpłatny numer Pogotowia Wodociągowego 994
Uwaga
Odpowiadamy za zimną wodę w Twoim kranie!
Jeśli Twój problem dotyczy ciepłej wody, niestety nie będziemy w stanie Ci pomóc.
ul. Dolna Wilda 126, 61-492 Poznań
Godziny otwarcia
poniedziałek - czwartek: 07:30 - 15:00
piątek: 07:30 - 12:00
Informacje dodatkowe
Zarząd Aquanet Spółka Akcyjna, Punkt Obsługi Klienta, Dział Obsługi Klienta, Dział Gospodarki Wodomierzowej i Rozliczeń, Dział Realizacji Inwestycji, Dział Przygotowania Dokumentacji, Dział Techniczny, Dział Terenowo- Prawny, Dział GIS, Grupa ds. Analiz Finansowo- Technicznych, Dział Przetargów, Biuro Zarządu, Dział Personalny i Rozwoju Pracowników, Dział Administracyjny, Dział Komunikacji, Dział Windykacji, Dział Księgowości, Dział Finansowy, Dział Produkcji Wody, Biuro Zgodności i Audytu Wewnętrznego, Dział Ochrony Zakładu, Dział BHP, Dział Systemów Zarządzania, Dział Controllingu, Grupa ds. Wód Opadowych, Dział Informatyki, Dział Help Desk, Dział Architektury Korporacyjnej, Dział Zarządzania Projektami IT, Dział Rozwoju Systemów, Dział Transportu, Dział Zaopatrzenia, Dział Mechaniczny, Dział Automatyki i Energetyki, Dział Zarządzania Środowiskowego, Dział Technologii Wody, Dział Technologii Ścieków
Dojazd do Punktu Obsługi Klienta
Autobusy linii: 171, 176, 603
przystanek "Piastowska"
Dla Twojego komfortu oraz usprawnienia naszej pracy, wprowadziliśmy ułatwienia, które pozwolą podać Ci stan wodomierza w kilku prostych krokach!
Wystarczy, że wyślesz nam zdjęcie stanu swojego wodomierza na nasz nr telefonu lub mailowo!
Czytaj więcejZawsze chcemy świadczyć nasze usługi na jak najwyższym poziomie. Dowiedz się, jakie obowiązują nas standardy w ramach realizowanych przez nas prac.
Czytaj więcej
Sprawdź na naszej mapie, jaka woda dociera do Twojego kranu. Pamiętaj -przebadana i uzdatniona woda jest bezpieczna. Zawiera magnez, wapń, potas, sód.
Im więcej tych związków, tym twardsza i zdrowsza jest woda.
Skontaktuj się z nami:
Zajrzyj także do FAQ
Uwaga
Odpowiadamy za zimną wodę w Twoim kranie!
Jeśli Twój problem dotyczy ciepłej wody, niestety nie będziemy w stanie Ci pomóc.
Masz pytania?
Zajrzyj także do FAQ
Awaria?
Uwaga
Odpowiadamy za zimną wodę w Twoim kranie!
Jeśli Twój problem dotyczy ciepłej wody, niestety nie będziemy w stanie Ci pomóc.