Kontakt

Dane teleadresowe

Aquanet Spółka Akcyjna

ul. Dolna Wilda 126
61-492 Poznań

Dział Obsługi Klienta

Informujemy, że jesteśmy dla Państwa dostępni telefonicznie od poniedziałku do piątku w godzinach 7.30-15.00.

We wszystkich sprawach można się z nami również kontaktować za pośrednictwem: poczty tradycyjnej (ul. Dolna Wilda 126, 61-492 Poznań) oraz mailowo – pod adresem: klient@aquanet.pl.

Zachęcamy także do kontaktu przez EBOK.

Jeśli załatwienie Państwa sprawy bezwzględnie wymaga osobistego kontaktu z pracownikiem Aquanetu, prosimy o rezerwację takiego spotkania – szczegóły TUTAJ.

Dział Techniczny

Opinie i warunki techniczne podłączeń, uzgadnianie dokumentacji projektowych sieci i przyłączy

tel. (61) 8359 100

techniczny@aquanet.pl

ul. Dolna Wilda 126
61-492 Poznań

Dział Windykacji

Zaległości faktur, upomnienia i wezwania do zapłaty oraz zamknięcie wody związane z zadłużeniem

tel. (61) 8359 100

windykacja@aquanet.pl

ul. Dolna Wilda 126
61-492 Poznań

Adres do wysyłki faktur elektronicznych

(dane Spółki – TUTAJ)

Usługa tłumacza języka migowego

Informacja o zasadach komunikowana się z osobami z dysfunkcją słuchu.
Podstawa prawna: Ustawa z dnia 19 sierpnia 2011r. o języku migowym i innych środkach komunikowania się (Dz.U. Nr 209, poz. 1243).

Aquanet S.A. zapewnia osobom doświadczającym trwale lub okresowo trudności w komunikowaniu się następujące wsparcie:
1. Bezpłatną usługę tłumacza języka migowego w systemach:
· polskiego języka migowego (PJM),
· systemu językowo-migowego (SJM)
2. Tłumaczenie jest realizowane przez aplikację „Tłumacz on –line języka migowego”. Usługa jest dostępna w dni powszednie, tj. poniedziałek – piątek, w godz. 8:00-18:00 (z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy).
Z aplikacji można skorzystać w następujący sposób:
a) Z siedziby Aquanet S.A. – Punkt Obsługi Klienta, ul. Dolna Wilda 126, Poznań
b) Z poziomu strony internetowej – Osoby zainteresowane łączą się poprzez kliknięcie piktogramu dwóch migających dłoni z tłumaczem języka migowego. Zadaniem tej usługi jest umożliwienie zapoznania się z informacjami umieszczonymi na stronie internetowej i wskazanie tłumaczowi treści, która ma być przetłumaczona. Tłumacz kontaktuje się z siedzibą Aquanet S.A i pośredniczy w rozmowie.
3. Informacje o usłudze można uzyskać za pomocą:
– poczty mailowej: klient@aquanet.pl
– telefonicznie: 61 835 91 00.

Dostęp do aplikacji „Tłumacz on –line języka migowego”:

Pogotowie wodociągowe

Jeśli chcesz zgłosić:
  • awarię wodociągową lub kanalizacyjną
  • zauważyłeś zapadniętą nawierzchnię przy studzience kanalizacyjnej
  • uszkodzony lub brak włazu, który został skradziony
  • awarię kanalizacji deszczowej w Poznaniu

zadzwoń pod bezpłatny numer Pogotowia Wodociągowego 994

Zadzwoń

Na wskazany numer proszę kontaktować się tylko w przypadku zgłoszenia awarii.

Uwaga

Odpowiadamy za zimną wodę w Twoim kranie!

Jeśli Twój problem dotyczy ciepłej wody, niestety nie będziemy w stanie Ci pomóc.

Punkt obsługi klienta

Aquanet S.A.

ul. Dolna Wilda 126, 61-492 Poznań

Godziny otwarcia

poniedziałek - czwartek: 07:30 - 15:00

piątek: 07:30 - 12:00

Informacje dodatkowe

Zarząd Aquanet Spółka Akcyjna, Punkt Obsługi Klienta, Dział Obsługi Klienta, Dział Gospodarki Wodomierzowej i Rozliczeń, Dział Realizacji Inwestycji, Dział Przygotowania Dokumentacji, Dział Techniczny, Dział Terenowo- Prawny, Dział GIS, Grupa ds. Analiz Finansowo- Technicznych, Dział Przetargów, Biuro Zarządu, Dział Personalny i Rozwoju Pracowników, Dział Administracyjny, Dział Komunikacji, Dział Windykacji, Dział Księgowości, Dział Finansowy, Dział Produkcji Wody, Biuro Zgodności i Audytu Wewnętrznego, Dział Ochrony Zakładu, Dział BHP, Dział Systemów Zarządzania, Dział Controllingu, Grupa ds. Wód Opadowych, Dział Informatyki, Dział Help Desk, Dział Architektury Korporacyjnej, Dział Zarządzania Projektami IT, Dział Rozwoju Systemów, Dział Transportu, Dział Zaopatrzenia, Dział Mechaniczny, Dział Automatyki i Energetyki, Dział Zarządzania Środowiskowego, Dział Technologii Wody, Dział Technologii Ścieków

Dojazd do Punktu Obsługi Klienta

Autobusy linii: 171, 176, 603

przystanek "Piastowska"

Formularz kontaktowy

Wprowadź numer telefonu w formacie (+48) 000 000 000
(prosimy nie załączać dokumentów potwierdzających tytuły prawne)
Przeciągnij tutaj lub
wybierz pliki z dysku
(pdf, png, jpg, doc(x), xls(x), ods, odt)

    * Pola oznaczone gwiazdką są wymagane
    Formularz zostanie wysłany i rozpatrzony przez naszego Opiekuna Klienta.

    Podanie stanu wodomierza? Teraz to proste!

    Dla Twojego komfortu oraz usprawnienia naszej pracy, wprowadziliśmy ułatwienia, które pozwolą podać Ci stan wodomierza w kilku prostych krokach!

    Wystarczy, że wyślesz nam zdjęcie stanu swojego wodomierza na nasz nr telefonu lub mailowo!

    Czytaj więcej

    Poziom Świadczenia Usług

    Zawsze chcemy świadczyć nasze usługi na jak najwyższym poziomie. Dowiedz się, jakie obowiązują nas standardy w ramach realizowanych przez nas prac.

    Czytaj więcej
    Na zdjęciu widać odpływ zlewu i spływającą do niego wodę

    Chcesz sprawdzić twardość wody?

    Sprawdź na naszej mapie, jaka woda dociera do Twojego kranu. Pamiętaj -przebadana i uzdatniona woda jest bezpieczna. Zawiera magnez, wapń, potas, sód.
    Im więcej tych związków, tym twardsza i zdrowsza jest woda.

    Mapa twardości wody

    Masz pytania?

    Skontaktuj się z nami:

    Infolinia czynna w dniach Pn. - Pt., w godzinach: 7:30 - 15:00

    Zajrzyj także do FAQ

    lub przejdź do kontaktu

    Awaria?

    Zadzwoń

    Na wskazany numer proszę kontaktować się tylko w przypadku zgłoszenia awarii.

    Uwaga

    Odpowiadamy za zimną wodę w Twoim kranie!

    Jeśli Twój problem dotyczy ciepłej wody, niestety nie będziemy w stanie Ci pomóc.

    Masz pytania?

    Infolinia czynna w dniach Pn. - Pt., w godzinach: 7:30 - 15:00

    Zajrzyj także do FAQ

    Awaria?

    Na wskazany numer proszę kontaktować się tylko w przypadku zgłoszenia awarii. Jeśli Twój problem dotyczy ciepłej wody, niestety nie będziemy w stanie Ci pomóc.

    Awaria?

    Zadzwoń

    Na wskazany numer proszę kontaktować się tylko w przypadku zgłoszenia awarii.

    Uwaga

    Odpowiadamy za zimną wodę w Twoim kranie!

    Jeśli Twój problem dotyczy ciepłej wody, niestety nie będziemy w stanie Ci pomóc.