Kontakt

Kontakt w czasie zagrożenia epidemicznego

W związku z pogarszającą się sytuacją pandemiczną zachęcamy Państwa do kontaktu z Aquanet poprzez mail oraz telefon.

Jesteśmy dla Państwa dostępni telefonicznie od poniedziałku do piątku w godzinach 7.30-15.00 pod nr telefonu: 61/8359 100 oraz przez EBOK i elektronicznie - pod adresem e-mail: klient@aquanet.pl.

Wyjątkowo - w sytuacjach, gdzie konieczny jest kontakt osobisty z pracownikiem Aquanetu - można skorzystać z Punktu Obsługi Klienta przy ul Piątkowskiej 117/119, od poniedziałku do czwartku w godzinach 7.30-15.00, (przerwa techniczna od. 11.30 -12.00) ; w piątek 7.30-11.30.

Informujemy, że w przypadku rosnącej liczby zachorowań planujemy również zamknięcie Punktu Obsługi Klienta.

Nadal zachęcamy do umawiania spotkań pod numerem telefonu: 061/8359 359.

Więcej o rezerwacji wizyt w Aquanet przeczytasz TUTAJ.

 

Dowiedz się więcej

Dane teleadresowe

Aquanet Spółka Akcyjna

ul. Dolna Wilda 126
61-492 Poznań

Infolinia

tel. (61) 8359 100

Dział Obsługi Klienta

Informujemy, że jesteśmy dla Państwa dostępni telefonicznie od poniedziałku do piątku w godzinach 7.30-15.00.

We wszystkich sprawach można się z nami również kontaktować za pośrednictwem: poczty tradycyjnej (ul. Dolna Wilda 126, 61-492 Poznań) oraz mailowo – pod adresem: klient@aquanet.pl.

Zachęcamy także do kontaktu przez EBOK.

Jeśli załatwienie Państwa sprawy bezwzględnie wymaga osobistego kontaktu z pracownikiem Aquanetu, prosimy o rezerwację takiego spotkania – szczegóły TUTAJ.

Dział Techniczny

Opinie i warunki techniczne podłączeń, uzgadnianie dokumentacji projektowych sieci i przyłączy

tel. (61) 8359 100

techniczny@aquanet.pl

ul. Dolna Wilda 126
61-492 Poznań

Dział Windykacji

Zaległości faktur, upomnienia i wezwania do zapłaty oraz zamknięcie wody związane z zadłużeniem

tel. (61) 8359 100

windykacja@aquanet.pl

ul. Dolna Wilda 126
61-492 Poznań

Adres do wysyłki faktur elektronicznych

(dane Spółki – TUTAJ)

Pogotowie wodociągowe

Jeśli chcesz zgłosić:
  • awarię wodociągową lub kanalizacyjną
  • zauważyłeś zapadniętą nawierzchnię przy studzience kanalizacyjnej
  • uszkodzony lub brak włazu, który został skradziony
  • awarię kanalizacji deszczowej w Poznaniu

zadzwoń pod bezpłatny numer Pogotowia Wodociągowego 994

Zadzwoń

Na wskazany numer proszę kontaktować się tylko w przypadku zgłoszenia awarii.

Uwaga

Odpowiadamy za zimną wodę w Twoim kranie!

Jeśli Twój problem dotyczy ciepłej wody, niestety nie będziemy w stanie Ci pomóc.

Punkt obsługi klienta

Aquanet S.A.

ul. Piątkowska 117/119, 60-648 Poznań

Godziny otwarcia

poniedziałek - czwartek: 07:30 - 15:00

(przerwa 11.30-12.00)

piątek: 07:30 - 11:30

Informacje dodatkowe

Zarząd Aquanet Spółka Akcyjna, Punkt Obsługi Klienta, Dział Obsługi Klienta, Dział Gospodarki Wodomierzowej i Rozliczeń, Dział Realizacji Inwestycji, Dział Przygotowania Dokumentacji, Dział Techniczny, Dział Terenowo- Prawny, Dział GIS, Grupa ds. Analiz Finansowo- Technicznych, Dział Badań i Rozwoju, Dział Przetargów, Biuro Zarządu, Dział Personalny i Rozwoju Pracowników, Dział Administracyjny, Dział Komunikacji, Dział Windykacji, Dział Księgowości, Dział Finansowy, Dział Produkcji Wody, Biuro Zgodności i Audytu Wewnętrznego, Dział Ochrony Zakładu, Dział BHP, Dział Systemów Zarządzania, Dział Controllingu, Grupa ds. Wód Opadowych, Dział Informatyki, Dział Help Desk, Dział Architektury Korporacyjnej, Dział Zarządzania Projektami IT, Dział Rozwoju Systemów, Dział Transportu, Dział Zaopatrzenia, Dział Mechaniczny, Dział Automatyki i Energetyki, Dział Zarządzania Środowiskowego, Grupa Technologów Wody, Grupa Technologów Ścieków

Dojazd do Punktu Obsługi Klienta

Autobusy linii: 190

przystanek "Koronna"

Formularz kontaktowy

(prosimy nie załączać dokumentów potwierdzających tytuły prawne)
Przeciągnij tutaj lub
wybierz pliki z dysku
(pdf, png, jpg, doc(x), xls(x), ods, odt)

* Pola oznaczone gwiazdką są wymagane
Formularz zostanie wysłany i rozpatrzony przez naszego Opiekuna Klienta.

Podanie stanu wodomierza? Teraz to proste!

Dla Twojego komfortu oraz usprawnienia naszej pracy, wprowadziliśmy ułatwienia, które pozwolą podać Ci stan wodomierza w kilku prostych krokach!

Wystarczy, że wyślesz nam zdjęcie stanu swojego wodomierza na nasz nr telefonu lub mailowo!

Czytaj więcej

Poziom Świadczenia Usług

Zawsze chcemy świadczyć nasze usługi na jak najwyższym poziomie. Dowiedz się, jakie obowiązują nas standardy w ramach realizowanych przez nas prac.

Czytaj więcej
Na zdjęciu widać odpływ zlewu i spływającą do niego wodę

Chcesz sprawdzić twardość wody?

Sprawdź na naszej mapie, jaka woda dociera do Twojego kranu. Pamiętaj -przebadana i uzdatniona woda jest bezpieczna. Zawiera magnez, wapń, potas, sód.
Im więcej tych związków, tym twardsza i zdrowsza jest woda.

Mapa twardości wody

Masz pytania?

Skontaktuj się z nami:

Infolinia czynna w dniach Pn. - Pt., w godzinach: 7:30 - 15:00

Zajrzyj także do FAQ

lub przejdź do kontaktu

Awaria?

Zadzwoń

Na wskazany numer proszę kontaktować się tylko w przypadku zgłoszenia awarii.

Uwaga

Odpowiadamy za zimną wodę w Twoim kranie!

Jeśli Twój problem dotyczy ciepłej wody, niestety nie będziemy w stanie Ci pomóc.

Masz pytania?

Infolinia czynna w dniach Pn. - Pt., w godzinach: 7:30 - 15:00

Zajrzyj także do FAQ

Awaria?

Na wskazany numer proszę kontaktować się tylko w przypadku zgłoszenia awarii. Jeśli Twój problem dotyczy ciepłej wody, niestety nie będziemy w stanie Ci pomóc.

Awaria?

Zadzwoń

Na wskazany numer proszę kontaktować się tylko w przypadku zgłoszenia awarii.

Uwaga

Odpowiadamy za zimną wodę w Twoim kranie!

Jeśli Twój problem dotyczy ciepłej wody, niestety nie będziemy w stanie Ci pomóc.