Klient (Inwestor) lub Wykonawca w imieniu Klienta, z 5-dniowym wyprzedzeniem powinien umówić się na odbiór przyłącza w stanie odkrytym z jednym z pracowników Aquanet S.A. zgodnie z lokalizacja przyłącza dzwoniąc pod numer telefonu:
Poznań – według mapy: MAPA REJONÓW POZNAŃ
Gmina Suchy Las: 61 2500 555 (tel. kom 885-501-302),
Gmina Skoki: 61 2500 555 (tel. kom. 885-501-302) lub 61 2500 556 (tel. kom. 603-076-929),
Gmina Murowana Goślina: 61 2500 555 (tel. kom. 885-501-302) lub 61 2500 556 (tel. kom. 603-076-929),
Gmina Pobiedziska: 61 2500 555 (tel. kom. 885-501-302) lub 61 2500 556 (tel. kom. 603-076-929),
Gmina Czerwonak: 61 2500 5565 (tel. kom. 603-076-929),
Gmina Kórnik: 61 8359 287 (tel. kom. 785-011-892),
Gmina Brodnica: 61 8359 269 (tel. kom. 785-011-890),
Gmina Mosina: 61 8359 269 (tel. kom. 785-011-890),
Gmina Puszczykowo: 61 8359 269 (tel. kom. 785-011-890),
Gmina Swarzędz: 61 8359 282 (tel. kom. 607-836-149),
Gmina Luboń: 61 8359 282 (tel. kom. 607-836-149).
W przypadku niedodzwonienia się na któryś ze wskazanych numerów można dzwonić pod nr 61 8359316 (na życzenie klienta pracownik przyjmujący zgłoszenie potwierdza mailowo umówiony termin).
Dla Twojego komfortu oraz usprawnienia naszej pracy, wprowadziliśmy ułatwienia, które pozwolą podać Ci stan wodomierza w kilku prostych krokach!
Wystarczy, że wyślesz nam zdjęcie stanu swojego wodomierza na nasz nr telefonu lub mailowo!
Czytaj więcejZawsze chcemy świadczyć nasze usługi na jak najwyższym poziomie. Dowiedz się, jakie obowiązują nas standardy w ramach realizowanych przez nas prac.
Czytaj więcej
Sprawdź na naszej mapie, jaka woda dociera do Twojego kranu. Pamiętaj -przebadana i uzdatniona woda jest bezpieczna. Zawiera magnez, wapń, potas, sód.
Im więcej tych związków, tym twardsza i zdrowsza jest woda.
Skontaktuj się z nami:
Zajrzyj także do FAQ
Uwaga
Odpowiadamy za zimną wodę w Twoim kranie!
Jeśli Twój problem dotyczy ciepłej wody, niestety nie będziemy w stanie Ci pomóc.
Masz pytania?
Zajrzyj także do FAQ
Awaria?
Uwaga
Odpowiadamy za zimną wodę w Twoim kranie!
Jeśli Twój problem dotyczy ciepłej wody, niestety nie będziemy w stanie Ci pomóc.