Krok 5 – Zgłoszenie przyłącza do odbioru

Klient (Inwestor) lub Wykonawca w imieniu Klienta, z 5-dniowym wyprzedzeniem powinien umówić się na odbiór przyłącza w stanie odkrytym z jednym z pracowników Aquanet S.A. zgodnie z lokalizacja przyłącza dzwoniąc pod numer telefonu:

Poznań – według mapy: MAPA REJONÓW POZNAŃ

Gmina Suchy Las: 61 2500 555 (tel. kom 885-501-302),
Gmina Skoki: 61 2500 555 (tel. kom 693-430-411),
Gmina Murowana Goślina: 61 2500 555 (tel. kom 693-430-411),
Gmina Pobiedziska: 61 2500 555 (tel. kom 693-430-411),
Gmina Czerwonak: 61 2500 5565 (tel. kom. 603-076-929),
Gmina Kórnik: 61 8359 287 (tel. kom. 785-011-892),
Gmina Brodnica: 61 8359 269 (tel. kom. 785-011-890),
Gmina Mosina: 61 8359 269 (tel. kom. 785-011-890),
Gmina Puszczykowo: 61 8359 269 (tel. kom. 785-011-890),
Gmina Swarzędz: 61 8359 282 (tel. kom. 607-836-149),
Gmina Luboń: 61 8359 282 (tel. kom. 607-836-149).

W przypadku niedodzwonienia się na któryś ze wskazanych numerów można dzwonić pod nr 61 8359316 (na życzenie klienta pracownik przyjmujący zgłoszenie potwierdza mailowo umówiony termin).

Podanie stanu wodomierza? Teraz to proste!

Dla Twojego komfortu oraz usprawnienia naszej pracy, wprowadziliśmy ułatwienia, które pozwolą podać Ci stan wodomierza w kilku prostych krokach!

Wystarczy, że wyślesz nam zdjęcie stanu swojego wodomierza na nasz nr telefonu lub mailowo!

Czytaj więcej

Poziom Świadczenia Usług

Zawsze chcemy świadczyć nasze usługi na jak najwyższym poziomie. Dowiedz się, jakie obowiązują nas standardy w ramach realizowanych przez nas prac.

Czytaj więcej
Na zdjęciu widać odpływ zlewu i spływającą do niego wodę

Chcesz sprawdzić twardość wody?

Sprawdź na naszej mapie, jaka woda dociera do Twojego kranu. Pamiętaj -przebadana i uzdatniona woda jest bezpieczna. Zawiera magnez, wapń, potas, sód.
Im więcej tych związków, tym twardsza i zdrowsza jest woda.

Mapa twardości wody

Masz pytania?

Skontaktuj się z nami:

Infolinia czynna w dniach Pn. - Pt., w godzinach: 7:30 - 15:00

Zajrzyj także do FAQ

lub przejdź do kontaktu

Awaria?

Zadzwoń

Na wskazany numer proszę kontaktować się tylko w przypadku zgłoszenia awarii.

Uwaga

Odpowiadamy za zimną wodę w Twoim kranie!

Jeśli Twój problem dotyczy ciepłej wody, niestety nie będziemy w stanie Ci pomóc.

Masz pytania?

Infolinia czynna w dniach Pn. - Pt., w godzinach: 7:30 - 15:00

Zajrzyj także do FAQ

Awaria?

Na wskazany numer proszę kontaktować się tylko w przypadku zgłoszenia awarii. Jeśli Twój problem dotyczy ciepłej wody, niestety nie będziemy w stanie Ci pomóc.

Awaria?

Zadzwoń

Na wskazany numer proszę kontaktować się tylko w przypadku zgłoszenia awarii.

Uwaga

Odpowiadamy za zimną wodę w Twoim kranie!

Jeśli Twój problem dotyczy ciepłej wody, niestety nie będziemy w stanie Ci pomóc.