Na odbiorze w stanie odkrytym Klient (Inwestor) lub Wykonawca przekazuje pracownikowi Aquanet wypełniony i podpisany wniosek o zawarcie umowy dla nowo wybudowanych przyłączy (wniosek dostępny TUTAJ) wraz z tytułem prawnym do korzystania z nieruchomości (dokument do wglądu pracownika Aquanet S.A.) – wniosek dostępny na stronie www lub w Punktach Obsługi Klienta lub u pracownika Spółki będącego na odbiorze.
Po dokonaniu odbioru przyłącza w stanie odkrytym, Klient (Inwestor) lub Wykonawca dostarcza do spółki:
Uwaga! Powyższe dokumenty należy dostarczyć do Spółki w nieprzekraczalnym terminie do 3 miesięcy od daty odbioru technicznego przyłącza w stanie odkrytym w celu weryfikacji poprawności wykonania przyłacza względem planu sytuacyjnego dołączonego do zgłoszenia zamiaru realizacji podłączenia do sieci i jeśli Klient realizuje podłączenie do sieci wraz z całym przyłączem i zamierza ubiegać się o wykup w/w podłączenia do sieci.
W przypadku skorzystania z usługi geodety, z którym Aquanet S.A. ma podpisaną umowę o współpracy – szkic, współrzędne oraz mapę z naniesionym przyłączem potwierdzoną przez ośrodek geodezyjny lub nieaktualizowana mapę zasadniczą z naniesionym przyłączem, do Spółki dostarcza geodeta. Tym samym dostarczenie mapy potwierdzonej przez ośrodek geodezyjny leży po stronie Aquanet S.A.
Po dostarczeniu w/w dokumentów, pracownik Aquanet S.A. sporządza i przekazuje Klientowi (Inwestorowi):
* protokół odbioru przyłącza;
* „Umowę przekazania przyłączenia do sieci” (w przypadku realizacji przez Klienta podłączenia do sieci wraz z całym przyłączem). Umowa ta jest podstawą zwrotu przez Aquanet S.A. kosztów połączenia przyłącza z siecią. Aktualny cennik wykupu podłączenia na stronie www.aquanet.pl – Cennik podłączeń do sieci wodociągowej i kanalizacyjnej
*umowę na dostawę wody lub odprowadzanie ścieków.
Dla Twojego komfortu oraz usprawnienia naszej pracy, wprowadziliśmy ułatwienia, które pozwolą podać Ci stan wodomierza w kilku prostych krokach!
Wystarczy, że wyślesz nam zdjęcie stanu swojego wodomierza na nasz nr telefonu lub mailowo!
Czytaj więcejZawsze chcemy świadczyć nasze usługi na jak najwyższym poziomie. Dowiedz się, jakie obowiązują nas standardy w ramach realizowanych przez nas prac.
Czytaj więcej
Sprawdź na naszej mapie, jaka woda dociera do Twojego kranu. Pamiętaj -przebadana i uzdatniona woda jest bezpieczna. Zawiera magnez, wapń, potas, sód.
Im więcej tych związków, tym twardsza i zdrowsza jest woda.
Skontaktuj się z nami:
Zajrzyj także do FAQ
Uwaga
Odpowiadamy za zimną wodę w Twoim kranie!
Jeśli Twój problem dotyczy ciepłej wody, niestety nie będziemy w stanie Ci pomóc.
Masz pytania?
Zajrzyj także do FAQ
Awaria?
Uwaga
Odpowiadamy za zimną wodę w Twoim kranie!
Jeśli Twój problem dotyczy ciepłej wody, niestety nie będziemy w stanie Ci pomóc.