Krok 6 – Odbiór przyłącza przez Aquanet

Na odbiorze w stanie odkrytym Klient (Inwestor) lub Wykonawca przekazuje pracownikowi Aquanet wypełniony i podpisany wniosek o zawarcie umowy dla nowo wybudowanych przyłączy (wniosek dostępny TUTAJ) wraz z tytułem prawnym do korzystania z nieruchomości (dokument do wglądu pracownika Aquanet S.A.) – wniosek dostępny na stronie www lub w Punktach Obsługi Klienta lub u pracownika Spółki będącego na odbiorze.

Po dokonaniu odbioru przyłącza w stanie odkrytym, Klient (Inwestor) lub Wykonawca dostarcza do spółki:

  • szkic; współrzędne x,y,z;
  • mapę z naniesionym przyłączem potwierdzoną przez ośrodek geodezyjny lub nieaktualizowaną mapę zasadniczą z naniesionym przyłączem lub mapę z inwentaryzacji geodezyjnej przyłącza z klauzulą geodety uprawnionego wraz z protokołem z pozytywnej weryfikacji prac geodezyjnych
  • dokumentację zdjęciową z realizacji przyłącza (miejsce włączenia, ułożenie przewodu, podejścia wodomierzowego, studni rewizyjnej –jednocześnie określające miejsce ich wykonania),

Uwaga! Powyższe dokumenty należy dostarczyć do Spółki w nieprzekraczalnym terminie do 3 miesięcy od daty odbioru technicznego przyłącza w stanie odkrytym w celu weryfikacji poprawności wykonania przyłacza względem planu sytuacyjnego dołączonego do zgłoszenia zamiaru realizacji podłączenia do sieci i jeśli Klient realizuje podłączenie do sieci wraz z całym przyłączem i zamierza ubiegać się o wykup w/w podłączenia do sieci.

W przypadku skorzystania z usługi geodety, z którym Aquanet S.A. ma podpisaną umowę o współpracy – szkic, współrzędne oraz mapę z naniesionym przyłączem potwierdzoną przez ośrodek geodezyjny lub nieaktualizowana mapę zasadniczą z naniesionym przyłączem, do Spółki dostarcza geodeta. Tym samym dostarczenie mapy potwierdzonej przez ośrodek geodezyjny leży po stronie Aquanet S.A.

Po dostarczeniu w/w dokumentów, pracownik Aquanet S.A. sporządza i przekazuje Klientowi (Inwestorowi):

* protokół odbioru przyłącza;

* „Umowę przekazania przyłączenia do sieci” (w przypadku realizacji przez Klienta podłączenia do sieci wraz z całym przyłączem). Umowa ta jest podstawą zwrotu przez Aquanet S.A. kosztów połączenia przyłącza z siecią. Aktualny cennik wykupu podłączenia na stronie www.aquanet.pl – Cennik podłączeń do sieci wodociągowej i kanalizacyjnej

*umowę na dostawę wody lub odprowadzanie ścieków.

Podanie stanu wodomierza? Teraz to proste!

Dla Twojego komfortu oraz usprawnienia naszej pracy, wprowadziliśmy ułatwienia, które pozwolą podać Ci stan wodomierza w kilku prostych krokach!

Wystarczy, że wyślesz nam zdjęcie stanu swojego wodomierza na nasz nr telefonu lub mailowo!

Czytaj więcej

Poziom Świadczenia Usług

Zawsze chcemy świadczyć nasze usługi na jak najwyższym poziomie. Dowiedz się, jakie obowiązują nas standardy w ramach realizowanych przez nas prac.

Czytaj więcej
Na zdjęciu widać odpływ zlewu i spływającą do niego wodę

Chcesz sprawdzić twardość wody?

Sprawdź na naszej mapie, jaka woda dociera do Twojego kranu. Pamiętaj -przebadana i uzdatniona woda jest bezpieczna. Zawiera magnez, wapń, potas, sód.
Im więcej tych związków, tym twardsza i zdrowsza jest woda.

Mapa twardości wody

Masz pytania?

Skontaktuj się z nami:

Infolinia czynna w dniach Pn. - Pt., w godzinach: 7:30 - 15:00

Zajrzyj także do FAQ

lub przejdź do kontaktu

Awaria?

Zadzwoń

Na wskazany numer proszę kontaktować się tylko w przypadku zgłoszenia awarii.

Uwaga

Odpowiadamy za zimną wodę w Twoim kranie!

Jeśli Twój problem dotyczy ciepłej wody, niestety nie będziemy w stanie Ci pomóc.

Masz pytania?

Infolinia czynna w dniach Pn. - Pt., w godzinach: 7:30 - 15:00

Zajrzyj także do FAQ

Awaria?

Na wskazany numer proszę kontaktować się tylko w przypadku zgłoszenia awarii. Jeśli Twój problem dotyczy ciepłej wody, niestety nie będziemy w stanie Ci pomóc.

Awaria?

Zadzwoń

Na wskazany numer proszę kontaktować się tylko w przypadku zgłoszenia awarii.

Uwaga

Odpowiadamy za zimną wodę w Twoim kranie!

Jeśli Twój problem dotyczy ciepłej wody, niestety nie będziemy w stanie Ci pomóc.