W przypadku konieczności wyłączenia sieci wodociągowej oraz w przypadku prowadzenia prac na sieci sanitarnej/ogólnospławnej (np.: wykonanie trójnika, nabudowanie studni itp.), o planowanym terminie wyłączenia/pracy należy dodatkowo poinformować pisemnie Aquanet (z co najmniej 5-dniowym wyprzedzeniem) wykorzystując jedną z następujących form:
W przypadku konieczności wyłączenia rurociągów tłocznych (przepompowni ścieków) Wykonawca uzgadnia termin wyłączenia przepompowni i czas wyłączenia z działem Sieci Kanalizacyjnej. Termin wyłączenia uzgadniany jest indywidualnie z Wykonawcą, ponieważ jest uzależniony od rodzaju przepompowni i jej wydajności.
Dla Twojego komfortu oraz usprawnienia naszej pracy, wprowadziliśmy ułatwienia, które pozwolą podać Ci stan wodomierza w kilku prostych krokach!
Wystarczy, że wyślesz nam zdjęcie stanu swojego wodomierza na nasz nr telefonu lub mailowo!
Czytaj więcejZawsze chcemy świadczyć nasze usługi na jak najwyższym poziomie. Dowiedz się, jakie obowiązują nas standardy w ramach realizowanych przez nas prac.
Czytaj więcej
Sprawdź na naszej mapie, jaka woda dociera do Twojego kranu. Pamiętaj -przebadana i uzdatniona woda jest bezpieczna. Zawiera magnez, wapń, potas, sód.
Im więcej tych związków, tym twardsza i zdrowsza jest woda.
Skontaktuj się z nami:
Zajrzyj także do FAQ
Uwaga
Odpowiadamy za zimną wodę w Twoim kranie!
Jeśli Twój problem dotyczy ciepłej wody, niestety nie będziemy w stanie Ci pomóc.
Masz pytania?
Zajrzyj także do FAQ
Awaria?
Uwaga
Odpowiadamy za zimną wodę w Twoim kranie!
Jeśli Twój problem dotyczy ciepłej wody, niestety nie będziemy w stanie Ci pomóc.