Krok 4 – Wykonanie przyłącza

W przypadku konieczności wyłączenia sieci wodociągowej oraz w przypadku prowadzenia prac na sieci sanitarnej/ogólnospławnej (np.: wykonanie trójnika, nabudowanie studni itp.), o planowanym terminie wyłączenia/pracy należy dodatkowo poinformować pisemnie Aquanet (z co najmniej 5-dniowym wyprzedzeniem) wykorzystując jedną z następujących form:

  1. pocztą na adres:
    Aquanet S.A.
    ul. Dolna Wilda 126
    61-492 Poznań
  2. elektronicznie na adres: eksploatacja@aquanet.pl

W przypadku konieczności wyłączenia rurociągów tłocznych (przepompowni ścieków) Wykonawca uzgadnia termin wyłączenia przepompowni i czas wyłączenia z działem Sieci Kanalizacyjnej. Termin wyłączenia uzgadniany jest indywidualnie z Wykonawcą, ponieważ jest uzależniony od rodzaju przepompowni i jej wydajności.

Podanie stanu wodomierza? Teraz to proste!

Dla Twojego komfortu oraz usprawnienia naszej pracy, wprowadziliśmy ułatwienia, które pozwolą podać Ci stan wodomierza w kilku prostych krokach!

Wystarczy, że wyślesz nam zdjęcie stanu swojego wodomierza na nasz nr telefonu lub mailowo!

Czytaj więcej

Poziom Świadczenia Usług

Zawsze chcemy świadczyć nasze usługi na jak najwyższym poziomie. Dowiedz się, jakie obowiązują nas standardy w ramach realizowanych przez nas prac.

Czytaj więcej
Na zdjęciu widać odpływ zlewu i spływającą do niego wodę

Chcesz sprawdzić twardość wody?

Sprawdź na naszej mapie, jaka woda dociera do Twojego kranu. Pamiętaj -przebadana i uzdatniona woda jest bezpieczna. Zawiera magnez, wapń, potas, sód.
Im więcej tych związków, tym twardsza i zdrowsza jest woda.

Mapa twardości wody

Masz pytania?

Skontaktuj się z nami:

Infolinia czynna w dniach Pn. - Pt., w godzinach: 7:30 - 15:00

Zajrzyj także do FAQ

lub przejdź do kontaktu

Awaria?

Zadzwoń

Na wskazany numer proszę kontaktować się tylko w przypadku zgłoszenia awarii.

Uwaga

Odpowiadamy za zimną wodę w Twoim kranie!

Jeśli Twój problem dotyczy ciepłej wody, niestety nie będziemy w stanie Ci pomóc.

Masz pytania?

Infolinia czynna w dniach Pn. - Pt., w godzinach: 7:30 - 15:00

Zajrzyj także do FAQ

Awaria?

Na wskazany numer proszę kontaktować się tylko w przypadku zgłoszenia awarii. Jeśli Twój problem dotyczy ciepłej wody, niestety nie będziemy w stanie Ci pomóc.

Awaria?

Zadzwoń

Na wskazany numer proszę kontaktować się tylko w przypadku zgłoszenia awarii.

Uwaga

Odpowiadamy za zimną wodę w Twoim kranie!

Jeśli Twój problem dotyczy ciepłej wody, niestety nie będziemy w stanie Ci pomóc.