Montaż wodomierza
Aquanet w ciągu 7 dni od daty odbioru przyłącza wodociągowego skontaktuje się pod nr telefonu wskazany we wniosku o zawarcie umowy, w celu umówienia terminu montażu wodomierza.
Usługa jest bezpłatna.
Po upływie 1 miesiąca od daty odbioru i niezamontowaniu wodomierza z przyczyn nieleżących po stronie Aquanet S.A. Aquanet S.A. uzna rezygnację Klienta (Inwestora) z dostawy wody i w związku z tym dokona trwałego odcięcia przyłącza. Wznowienie dostaw wody, wiązało się będzie z ponownym wystąpieniem Klienta (Inwestora) o wszczęcie procedury przyłączenia do sieci.
Korzystanie z usług Spółki – dostawy wody lub odbioru ścieków
Korzystanie z wykonanego przyłącza jest możliwe:
Dla Twojego komfortu oraz usprawnienia naszej pracy, wprowadziliśmy ułatwienia, które pozwolą podać Ci stan wodomierza w kilku prostych krokach!
Wystarczy, że wyślesz nam zdjęcie stanu swojego wodomierza na nasz nr telefonu lub mailowo!
Czytaj więcejZawsze chcemy świadczyć nasze usługi na jak najwyższym poziomie. Dowiedz się, jakie obowiązują nas standardy w ramach realizowanych przez nas prac.
Czytaj więcej
Sprawdź na naszej mapie, jaka woda dociera do Twojego kranu. Pamiętaj -przebadana i uzdatniona woda jest bezpieczna. Zawiera magnez, wapń, potas, sód.
Im więcej tych związków, tym twardsza i zdrowsza jest woda.
Skontaktuj się z nami:
Zajrzyj także do FAQ
Uwaga
Odpowiadamy za zimną wodę w Twoim kranie!
Jeśli Twój problem dotyczy ciepłej wody, niestety nie będziemy w stanie Ci pomóc.
Masz pytania?
Zajrzyj także do FAQ
Awaria?
Uwaga
Odpowiadamy za zimną wodę w Twoim kranie!
Jeśli Twój problem dotyczy ciepłej wody, niestety nie będziemy w stanie Ci pomóc.