WYMIANA PODLICZNIKA OGRODOWEGO – WSKAZÓWKI DLA KLIENTÓW AQUANETU
(DOM JEDORODZINNY Z PODŁĄCZENIEM DO KANALIZACJI)
Podlicznik jest Twoją własnością – odpowiadasz za jego okresową wymianę co 5 lat.
1. WYMIANA PRZEZ PODWYKONAWCĘ:
wyślij zgłoszenie na adres: klient@aquanet.pl
W zgłoszeniu podaj:
Koszt wymiany:
Usługa: 254,88 zł brutto + koszt wodomierza:
Wodomierz:
Plombowanie oraz nakładka radiowa – bezpłatnie.
2. SAMODZIELNA WYMIANA
Jeżeli chcesz kupić wodomierz we własnym zakresie – wybierz taki model:
Jeśli zamontujesz zalecany model – dostarczymy nakładkę i będziemy zdalnie odczytywać podlicznik.
W przypadku modelu bez nakładki – samodzielnie podajesz odczyty.
Jak wymienisz podlicznik wyślij nam na adres: klient@aquanet.pl
Plombowanie oraz nakładka radiowa – bezpłatnie.
Kontakt
W razie wątpliwości skontaktuj się z Aquanet:
📞 61 8359 100 (pon.–pt., godz. 8:00–14:00)
MONTAŻ PODLICZNIKA OGRODOWEGO – WSKAZÓWKI DLA KLIENTÓW AQUANETU
(DOM JEDORODZINNY Z PODŁĄCZENIEM DO KANALIZACJI)
1. Samodzielne przygotowanie miejsca do montażu podlicznika
Wodomierz DN15 lub DN20 należy zamontować:
Dodatkowo:
Po przygotowaniu kompletnego podejścia wyślij zgłoszenie na klient@aquanet.pl i dołącz:
a podwykonawca Aquanet zamontuje wodomierz w cenie:
bezpłatnie go zaplombuje i założy nakładkę radiową do zdalnych odczytów.
2. Możesz też samodzielnie zamontować podlicznik.
Wodomierz DN15 lub DN20 należy zamontować:
Dodatkowo:
Zalecane modele wodomierzy:
Jeśli zamontujesz zalecany model – dostarczymy nakładkę i będziemy zdalnie odczytywać podlicznik.
W przypadku modelu bez nakładki – samodzielnie podajesz odczyty.
Po zamontowaniu podlicznika wyślij zgłoszenie na klient@aquanet.pl i dołącz:
Plombowanie oraz nakładka radiowa – bezpłatnie.
3. Możesz także wszystkie te czynności zlecić naszemu podwykonawcy.
Koszt przygotowania podejścia: ok. 800 zł netto + VAT (cena orientacyjna – do potwierdzenia z instalatorem).
Plus koszt wodomierza:
Zgłoszenia kieruj do odpowiedniego wykonawcy:
W zgłoszeniu podaj:
Plombowanie oraz nakładka radiowa – bezpłatnie.
Uwaga: Jeśli wodę dostarcza inny operator (np. ZGK Swarzędz, ZK Pobiedziska, ZWiK Skoki), nie ma potrzeby montażu wodomierza z nakładką radiową – odczyty są wykonywane tradycyjnie.
Kontakt
W razie wątpliwości skontaktuj się z Aquanet:
📞 61 8359 100 (pon.–pt., godz. 8:00–14:00)
Dla Twojego komfortu oraz usprawnienia naszej pracy, wprowadziliśmy ułatwienia, które pozwolą podać Ci stan wodomierza w kilku prostych krokach!
Wystarczy, że wyślesz nam zdjęcie stanu swojego wodomierza na nasz nr telefonu lub mailowo!
Czytaj więcejZawsze chcemy świadczyć nasze usługi na jak najwyższym poziomie. Dowiedz się, jakie obowiązują nas standardy w ramach realizowanych przez nas prac.
Czytaj więcej
Sprawdź na naszej mapie, jaka woda dociera do Twojego kranu. Pamiętaj -przebadana i uzdatniona woda jest bezpieczna. Zawiera magnez, wapń, potas, sód.
Im więcej tych związków, tym twardsza i zdrowsza jest woda.
Skontaktuj się z nami:
Zajrzyj także do FAQ
Uwaga
Odpowiadamy za zimną wodę w Twoim kranie!
Jeśli Twój problem dotyczy ciepłej wody, niestety nie będziemy w stanie Ci pomóc.
Masz pytania?
Zajrzyj także do FAQ
Awaria?
Uwaga
Odpowiadamy za zimną wodę w Twoim kranie!
Jeśli Twój problem dotyczy ciepłej wody, niestety nie będziemy w stanie Ci pomóc.