Wodomierze ogrodowe

WYMIANA PODLICZNIKA OGRODOWEGO – WSKAZÓWKI DLA KLIENTÓW AQUANETU

(DOM JEDORODZINNY Z PODŁĄCZENIEM DO KANALIZACJI)

Podlicznik jest Twoją własnością – odpowiadasz za jego okresową wymianę co 5 lat.

1. WYMIANA PRZEZ PODWYKONAWCĘ:
wyślij zgłoszenie na adres: klient@aquanet.pl

W zgłoszeniu podaj:

  • adres poboru wody,
  • imię i nazwisko odbiorcy usług,
  • numer telefonu kontaktowego.

Koszt wymiany:
Usługa: 254,88 zł brutto + koszt wodomierza:

Wodomierz:

  • RSP Kruszewnia:
    – DN15 – 66,07 zł brutto
    – DN20 – 82,47 zł brutto
  • Pozostały obszar świadczenia usług przez AQ:
    – 61,89 zł brutto (DN15 i DN20)

Plombowanie oraz nakładka radiowa – bezpłatnie.

2. SAMODZIELNA WYMIANA
Jeżeli chcesz kupić wodomierz we własnym zakresie – wybierz taki model:

  • Tam, gdzie wodę dostarcza Aquanet:
    – JS 2,5 smart TI/IR DN15 (Producent Apator. Kod: 60-3162023-D76)
    – JS 4 smart TI/IR DN20 (Producent Apator. Kod: 60-3164023-D76)
  • Tam, gdzie dostarcza wodę RSP Kruszewnia:
    • GSD 8-RFM DN15 Q3=2,5 m³/h(Producent BMETERS)
    • GSD8-RF M DN20 Q3=4,0 m³/h(Producent BMETERS)

Jeśli zamontujesz zalecany model – dostarczymy nakładkę i będziemy zdalnie odczytywać podlicznik.
W przypadku modelu bez nakładki – samodzielnie podajesz odczyty.

Jak wymienisz podlicznik wyślij nam na adres: klient@aquanet.pl

  • zdjęcie tarczy podlicznika zdemontowanego
  • zdjęcie tarczy nowego podlicznika
  • zdjęcie tarczy wodomierza głównego
  • dane adresowe, numer telefonu

Plombowanie oraz nakładka radiowa – bezpłatnie.

Kontakt
W razie wątpliwości skontaktuj się z Aquanet:
📞 61 8359 100 (pon.–pt., godz. 8:00–14:00)

MONTAŻ PODLICZNIKA OGRODOWEGO – WSKAZÓWKI DLA KLIENTÓW AQUANETU

(DOM JEDORODZINNY Z PODŁĄCZENIEM DO KANALIZACJI)

1. Samodzielne przygotowanie miejsca do montażu podlicznika

Wodomierz DN15 lub DN20 należy zamontować:

  • na instalacji wewnętrznej za wodomierzem głównym,
  • między dwoma zaworami kulowymi,
    w miejscu, gdzie instalacja wychodzi na zewnątrz (ale nie na elewacji) lub w miejscu, gdzie woda nie trafia do kanalizacji.
  • PRZYKŁADOWE PODEJŚCIE POD WODOMIERZ SŁUŻĄCY DO PODLEWANIA OGRODU (podlicznik):

Dodatkowo:

  • Jeśli za wodomierzem głównym nie ma zaworu antyskażeniowego – należy go zamontować za zaworem za wodomierzem ogrodowym.

Po przygotowaniu kompletnego podejścia wyślij zgłoszenie na klient@aquanet.pl i dołącz:

  • zdjęcia instalacji z szerokiej perspektywy (tak jak na zdjęciu)
  • adres poboru wody,
  • imię i nazwisko,
  • numer telefonu

a podwykonawca Aquanet zamontuje wodomierz w cenie:

  • RSP Kruszewnia:
    – DN15 – 66,07 zł brutto
    – DN20 – 82,47 zł brutto
  • Pozostały obszar świadczenia usług przez AQ:
    61,89 zł brutto (DN15 i DN20)

bezpłatnie go zaplombuje i założy nakładkę radiową do zdalnych odczytów.

2. Możesz też samodzielnie zamontować podlicznik.

Wodomierz DN15 lub DN20 należy zamontować:

  • za wodomierzem głównym,
  • między dwoma zaworami kulowymi,
  • w miejscu, gdzie instalacja wychodzi na zewnątrz (ale nie na elewacji), lub w miejscu, gdzie woda nie trafia do kanalizacji.

Dodatkowo:

  • Jeśli za wodomierzem głównym nie ma zaworu antyskażeniowego – należy go zamontować za zaworem przy wodomierzu ogrodowym.

Zalecane modele wodomierzy:

  • Tam, gdzie dostarcza wodę Aquanet:
    – JS 2,5 smart TI/IR DN15 (kod: 60-3162023-D76) Producent Apator
    – JS 4 smart TI/IR DN20 (kod: 60-3164023-D76) Producent Apator
  • Tam, gdzie dostarcza wodę RSP Kruszewnia:
    – GSD8-RFM DN15 Q3=2,5 m³/h(producent BMETERS)
    – GSD8-RFM DN20 Q3=4,0 m³/h(producent BMETERS)

Jeśli zamontujesz zalecany model – dostarczymy nakładkę i będziemy zdalnie odczytywać podlicznik.
W przypadku modelu bez nakładki – samodzielnie podajesz odczyty.

Po zamontowaniu podlicznika wyślij zgłoszenie na klient@aquanet.pl i dołącz:

  • zdjęcia instalacji z szerokiej perspektywy,
  • zdjęcie z widocznym odczytem wodomierza głównego
  • zdjęcie tarczy wodomierza ogrodowego
  • adres poboru wody,
  • imię i nazwisko,
  • numer telefonu.

Plombowanie oraz nakładka radiowa – bezpłatnie.

3. Możesz także wszystkie te czynności zlecić naszemu podwykonawcy.

Koszt przygotowania podejścia: ok. 800 zł netto + VAT (cena orientacyjna – do potwierdzenia z instalatorem).

Plus koszt wodomierza:

  • RSP Kruszewnia:
    – DN15 – 66,07 zł brutto
    – DN20 – 82,47 zł brutto
  • Pozostały obszar świadczenia usług przez AQ:
    61,89 zł brutto (DN15 i DN20)

Zgłoszenia kieruj do odpowiedniego wykonawcy:

  • Poznań – Terlan Sp. z o.o. – wodomierze.ogrodowe@terlan.pl
  • gm. Czerwonak, Kórnik, Murowana Goślina, Skoki, Suchy Las, Swarzędz – Łukasz Hellmann INSPOL PLUS – wodomierzeogrodowe.inspolplus@gmail.com
  • Luboń, Puszczykowo, gm. Mosina, gm. Pobiedziska – WODMER Sp. Jawna – podliczniki.wodmer@gmail.com

W zgłoszeniu podaj:

  • adres poboru wody
  • imię i nazwisko
  • numer telefonu

Plombowanie oraz nakładka radiowa – bezpłatnie.

Uwaga: Jeśli wodę dostarcza inny operator (np. ZGK Swarzędz, ZK Pobiedziska, ZWiK Skoki), nie ma potrzeby montażu wodomierza z nakładką radiową – odczyty są wykonywane tradycyjnie.

Kontakt
W razie wątpliwości skontaktuj się z Aquanet:
📞 61 8359 100 (pon.–pt., godz. 8:00–14:00)

 

Podanie stanu wodomierza? Teraz to proste!

Dla Twojego komfortu oraz usprawnienia naszej pracy, wprowadziliśmy ułatwienia, które pozwolą podać Ci stan wodomierza w kilku prostych krokach!

Wystarczy, że wyślesz nam zdjęcie stanu swojego wodomierza na nasz nr telefonu lub mailowo!

Czytaj więcej

Poziom Świadczenia Usług

Zawsze chcemy świadczyć nasze usługi na jak najwyższym poziomie. Dowiedz się, jakie obowiązują nas standardy w ramach realizowanych przez nas prac.

Czytaj więcej
Na zdjęciu widać odpływ zlewu i spływającą do niego wodę

Chcesz sprawdzić twardość wody?

Sprawdź na naszej mapie, jaka woda dociera do Twojego kranu. Pamiętaj -przebadana i uzdatniona woda jest bezpieczna. Zawiera magnez, wapń, potas, sód.
Im więcej tych związków, tym twardsza i zdrowsza jest woda.

Mapa twardości wody

Masz pytania?

Skontaktuj się z nami:

Infolinia czynna w dniach Pn. - Pt., w godzinach: 7:30 - 15:00

Zajrzyj także do FAQ

lub przejdź do kontaktu

Awaria?

Zadzwoń

Na wskazany numer proszę kontaktować się tylko w przypadku zgłoszenia awarii.

Uwaga

Odpowiadamy za zimną wodę w Twoim kranie!

Jeśli Twój problem dotyczy ciepłej wody, niestety nie będziemy w stanie Ci pomóc.

Masz pytania?

Infolinia czynna w dniach Pn. - Pt., w godzinach: 7:30 - 15:00

Zajrzyj także do FAQ

Awaria?

Na wskazany numer proszę kontaktować się tylko w przypadku zgłoszenia awarii. Jeśli Twój problem dotyczy ciepłej wody, niestety nie będziemy w stanie Ci pomóc.

Awaria?

Zadzwoń

Na wskazany numer proszę kontaktować się tylko w przypadku zgłoszenia awarii.

Uwaga

Odpowiadamy za zimną wodę w Twoim kranie!

Jeśli Twój problem dotyczy ciepłej wody, niestety nie będziemy w stanie Ci pomóc.