Wniosek o wstępne oszacowanie wartości wykupu urządzeń wodociągowych i/lub kanalizacyjnych

Wróć do strony FAQ
Rodzaj urządzenia do oszacowania/do sprzedaży

Wnioskodawca

Wprowadź numer telefonu w formacie (+48) 000 000 000

Osoba reprezentująca wnioskodawcę

Wprowadź numer telefonu w formacie (+48) 000 000 000

Przedmiot wniosku

Lokalizacja inwestycji

Parametry urządzeń wodociągowych

m
mm
m
mm

Parametry urządzeń kanalizacyjnych

m
mm
m
mm

Dane do ustalenia wartości wykupu

Proszę scharakteryzować do jakiej zabudowy wybudowana została sieć, np. gospodarstwa domowe (zabudowa jednorodzinna, wielorodzinna), pozostałe podmioty.
posesji / działek
posesji / działek

Oświadczenia

W razie pytań, służymy pomocą!

Wypełniony dokument prosimy wydrukować, własnoręcznie podpisać i przesłać  mailem (jako skan) na adres: klient@aquanet.pl lub pocztą na adres siedziby Aquanet S.A. (ul. Dolna Wilda 126, 61-492 Poznań).

pdf

Wniosek o wstępne oszacowanie wartości wykupu urządzeń wodociągowych i lub kanalizacyjnych

pdf, 463.42 KB

Podanie stanu wodomierza? Teraz to proste!

Dla Twojego komfortu oraz usprawnienia naszej pracy, wprowadziliśmy ułatwienia, które pozwolą podać Ci stan wodomierza w kilku prostych krokach!

Wystarczy, że wyślesz nam zdjęcie stanu swojego wodomierza na nasz nr telefonu lub mailowo!

Czytaj więcej

Poziom Świadczenia Usług

Zawsze chcemy świadczyć nasze usługi na jak najwyższym poziomie. Dowiedz się, jakie obowiązują nas standardy w ramach realizowanych przez nas prac.

Czytaj więcej
Na zdjęciu widać odpływ zlewu i spływającą do niego wodę

Chcesz sprawdzić twardość wody?

Sprawdź na naszej mapie, jaka woda dociera do Twojego kranu. Pamiętaj -przebadana i uzdatniona woda jest bezpieczna. Zawiera magnez, wapń, potas, sód.
Im więcej tych związków, tym twardsza i zdrowsza jest woda.

Mapa twardości wody

Masz pytania?

Skontaktuj się z nami:

Infolinia czynna w dniach Pn. - Pt., w godzinach: 7:30 - 15:00

Zajrzyj także do FAQ

lub przejdź do kontaktu

Awaria?

Zadzwoń

Na wskazany numer proszę kontaktować się tylko w przypadku zgłoszenia awarii.

Uwaga

Odpowiadamy za zimną wodę w Twoim kranie!

Jeśli Twój problem dotyczy ciepłej wody, niestety nie będziemy w stanie Ci pomóc.

Masz pytania?

Infolinia czynna w dniach Pn. - Pt., w godzinach: 7:30 - 15:00

Zajrzyj także do FAQ

Awaria?

Na wskazany numer proszę kontaktować się tylko w przypadku zgłoszenia awarii. Jeśli Twój problem dotyczy ciepłej wody, niestety nie będziemy w stanie Ci pomóc.

Awaria?

Zadzwoń

Na wskazany numer proszę kontaktować się tylko w przypadku zgłoszenia awarii.

Uwaga

Odpowiadamy za zimną wodę w Twoim kranie!

Jeśli Twój problem dotyczy ciepłej wody, niestety nie będziemy w stanie Ci pomóc.