29 kwietnia br. Aquanet S.A. została poinformowana o możliwym wycieku danych Klientów Spółki. Przeprowadzona analiza potwierdziła, że do zdarzenia rzeczywiście doszło, a źródłem wycieku był system EBOK. Zespół specjalistów ds. cyberbezpieczeństwa analizuje zakres i skutki ataku.
Dotychczasowe analiza pokazuje, że w przypadku części Klientów doszło do utraty poufności danych osobowych, takich jak:
W bazie systemu EBOK nie znajdują się nr PESEL, ani nr dowodu osobistego.
Jako, że w wyniku zdarzenia swoją poufność utraciła informacja jedynie o charakterze kontaktowym na jego skutek Klienci nie powinni doświadczyć poważnych negatywnych konsekwencji. Informujemy jednak, że:
W celu zminimalizowania skutków naruszenia:
Klientom zalecamy:
Jeśli dowiedzą się Państwo o wykorzystaniu swoich danych przez osobę nieuprawnioną prosimy o jak najszybsze przekazanie nam tej informacji.
W razie pytań związanych z opisywaną sytuacją prosimy Klientów o kontakt z Inspektorem ochrony danych Panem Jakubem Wietrzyńskim, e-mail: iod@aquanet.pl.
Przepraszamy za zaistniałą sytuację. Dokładamy wszelkich starań, aby zminimalizować jej skutki i zapobiec podobnym zdarzeniom w przyszłości.
Views: 3054
Masz pytania?
Zajrzyj także do FAQ
Awaria?
Uwaga
Odpowiadamy za zimną wodę w Twoim kranie!
Jeśli Twój problem dotyczy ciepłej wody, niestety nie będziemy w stanie Ci pomóc.