Budowa sieci kanalizacji sanitarnej wraz z przyłączami kanalizacyjnymi w ul. Piłsudskiego w Poznaniu

Wróć do strony z przetargami

Data ostatniej aktualizacji: 16.05.2024, 08:21

Zobacz szczegóły

Identyfikator

PO_IB_2024_04

Data publikacji

30.04.2024, 09:08

Termin składania ofert:

17.05.2024, 12:00

Termin otwarcia ofert:

17.05.2024, 13:00

Dział Realizacji Inwestycji Aquanet S.A. z siedzibą przy ul. Dolna Wilda 126 w Poznaniu, działając w oparciu o § 21 ust. 1 lit. a) Regulaminu udzielania zamówień sektorowych przez AQUANET S.A., do których nie mają zastosowania przepisy ustawy Prawo zamówień publicznych, umieszczonego na stronie internetowej www.aquanet.pl, ogłasza przetarg ofertowy pn.:

Budowa sieci kanalizacji sanitarnej wraz z przyłączami kanalizacyjnymi w ul. Piłsudskiego w Poznaniu

1. Nazwa i adres Zamawiającego

AQUANET S.A.
ul. Dolna Wilda 126, 61-492 Poznań
tel. (61) 8359 100
e-mail: info@aquanet.pl
strona internetowa: www.aquanet.pl

2. Numer i nazwa zadania inwestycyjnego

5-05-16-032-1 pn. „Poznań – kanalizacja sanitarna w ul. J. Piłsudskiego nr 96-98”

3. Podstawa prawna i tryb udzielenia zamówienia

3.1. Regulamin udzielania zamówień sektorowych przez AQUANET S.A., do których nie mają
zastosowania przepisy ustawy Prawo zamówień publicznych – dalej „Regulamin”;

3.2. Tryb: Przetarg ofertowy (§ 21 Regulaminu).

4. Negocjacje

Zamawiający przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty bez możliwości prowadzenia negocjacji, o których mowa w § 21 ust. 1 Regulaminu.

5. Opis przedmiotu zamówienia

5.1. Krótki opis przedmiotu zamówienia:
Budowa sieci kanalizacji sanitarnej wraz z przyłączami kanalizacyjnymi w ul. Piłsudskiego
w Poznaniu obejmuje:

  • budowę sieci kanalizacji sanitarnej z rur średnicy DN200 mm o długości ok. 83,5 mb, w tym
    ok. 63,5 m do wykonania metodą bezwykopową;
  • budowę przyłączy kanalizacyjnych w ilości 2 szt. z rur średnicy DN160 mm o długości
    ok. 28,0 mb, w tym ok. 14,0 m do wykonania metodą bezwykopową;
  • wykonanie robót drogowych, w zakresie rozbiórki i odtworzenia nawierzchni.

5.2. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.

6. Termin wykonania przedmiotu zamówienia

Wykonanie przedmiotu zamówienia w terminie do dnia 31.10.2024 r.

7. Rodzaj wynagrodzenia

Wynagrodzenie obmiarowe

8. Informacje o środkach komunikacji, przy użyciu, których Zamawiający będzie komunikował się z Wykonawcami

8.1. W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się przy pomocy poczty elektronicznej.

8.2. Osobą uprawnioną do porozumiewania się z Wykonawcami jest:
Julita Andrzejewska
adres: ul. Dolna Wilda 126, 61-492 Poznań
kom. 603 609 392
e- mail: julita.andrzejewska@aquanet.pl

9. Termin związania ofertą

9.1. Wykonawca związany jest ofertą 30 dni. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz
z upływem terminu składania ofert.

9.2. Zamawiający może (najpóźniej na 3 dni przed upływem końca terminu związania ofertą) zwrócić się do Wykonawcy o przedłużenie ww. terminu. Brak zgody na przedłużenie terminu związania ofertą lub brak odpowiedzi przed upływem pierwotnego terminu związania ofertą jest równoznaczne z odrzuceniem oferty z postępowania.

10. Sposób oraz termin składania i otwarcia ofert

10.1. Oferty należy złożyć pisemnie pod rygorem ich nieważności i przesłać na adres e-mail:
julita.andrzejewska@aquanet.pl do dnia 17.05.2024 r. do godz. 12:00.

10.2. Każdy Wykonawca może złożyć jedną ofertę dla kompletnego zakresu zamówienia.

10.3. Oferty muszą być napisane w języku polskim, powinny być sporządzone czytelnie oraz opatrzone podpisem osoby upoważnionej do złożenia oferty.

10.4. Oferta może zostać złożona jako dokument elektroniczny podpisany przez osobę upoważnioną podpisem zaufanym, podpisem osobistym albo kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub jako skan podpisanego przez upoważnioną osobę dokumentu papierowego (formularza oferty).
Pozostałe dokumenty elektroniczne, stanowiące załączniki do oferty, nie muszą być podpisane
przez Wykonawcę, jednak są dla niego wiążące.

10.5. W przypadku podpisania oferty przez pełnomocnika do oferty należy dołączyć stosowne
pełnomocnictwo dla takiego pełnomocnika. Pełnomocnictwo powinno być załączone w formie skanu, podpisanego przez upoważnioną osobę.

10.6. Wykonawcy mogą złożyć ofertę wspólnie. Oferta musi być podpisana w taki sposób, by wiązała prawnie wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Osoba podpisująca ofertę musi posiadać umocowanie prawne do reprezentacji. Umocowanie musi wynikać z treści pełnomocnictwa załączonego do oferty – treść pełnomocnictwa powinna
dokładnie określać zakres umocowania.

10.7. Kompletna oferta musi zawierać:

  • Formularz oferty;
  • Kosztorys ofertowy (na podstawie załączonego do postępowania Przedmiaru robót);
  • Wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia;
  • Wykaz wykonanych robót budowlanych wraz z referencjami;
  • Pełnomocnictwo, w przypadku składania oferty przez pełnomocnika.
  • Wydruk z KRS Wykonawcy albo wydruk z CEIDG Wykonawcy.

10.8. Wszystkie ww. dokumenty elektroniczne stanowiące ofertę należy zabezpieczyć hasłem
przed niepożądanym otwarciem i przesłać do Zamawiającego.

Po otrzymaniu oferty na ww. adres e-mail, Zamawiający poinformuje o tym fakcie Wykonawcę.
Brak otrzymania potwierdzenia oznacza brak wpływu oferty.

W tytule wiadomości e-mail zawierającej ofertę należy wpisać:
„Oferta firmy ……….; przetarg ofertowy w ramach zadania nr 5-05-16-032-1”.

Maksymalny rozmiar skompresowanego pliku oferty wynosi 25 MB. Dopuszczalny format
plików składających się na ofertę to: .doc, .docx, .pdf, .xls i .rtf. Za poprawne zapisanie plików
odpowiada Wykonawca.

Hasła zabezpieczające ofertę przed niepożądanym otwarciem należy przesyłać na adres e-mail:
julita.andrzejewska@aquanet.pl od dnia 17.05.2024 r. od godz. 12:01 do dnia
17.05.2024 r. do godz. 12:59.

W tytule wiadomości e-mail zawierającej hasło należy wpisać:
„Hasło do oferty firmy ……….; przetarg ofertowy w ramach zadania nr 5-05-16-032-1”.

10.9. Otwarcie ofert nastąpi w dniu 17.05.2024 r. o godz. 13:00.

10.10.Oferty złożone po terminie składania ofert nie będą rozpatrywane. Hasła przesłane po terminie otwarcia ofert nie zostaną uwzględnione i tym samym oferty, których te hasła dotyczą nie zostaną otwarte i nie będą rozpatrywane. W przypadku złożenia oferty niezabezpieczonej hasłem lub wcześniejszego przesłania hasła do złożonej już oferty, Wykonawca, świadomie, odstępuje od utajnienia swojej oferty i tym samym godzi się z możliwością, iż Zamawiający będzie mógł zapoznać się z treścią oferty przed terminem jej otwarcia. Wszelkie negatywne konsekwencje działania opisanego powyżej będzie ponosił Wykonawca i nie będą przysługiwały mu żadne środki odwoławcze w związku z takim działaniem.

11. Warunki udziału w postępowaniu oraz dokumenty na potwierdzenie ich spełniania

11.1. W postępowaniu mogą brać udział Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu, dotyczące posiadania wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia.

11.2. Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że:

A. w okresie ostatnich 5 lat (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie) wykonał: co najmniej jedno zadanie, polegające na budowie sieci kanalizacji sanitarnej o średnicy co najmniej DN200 mm i o długości minimum 50,0 mb metodą bezwykopową;
oraz

B. dysponuje lub będzie dysponować co najmniej jedną osobą na stanowisku Kierownika Budowy, która posiada uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych wydane na podstawie aktualnych przepisów Prawa Budowlanego, a dla osób które uzyskały uprawnienia przed 1994 r. wymagane są uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacji i urządzeń sanitarnych lub w specjalności instalacyjno-inżynieryjnej w zakresie sieci sanitarnych lub sieci i instalacji sanitarnych lub instalacyjno-inżynieryjnej w zakresie ochrony środowiska.

11.3. W celu wykazania spełniania przez Wykonawcę warunków, o których mowa powyżej, Zamawiający żąda przedłożenia wraz z ofertą następujących dokumentów:

A. wykazu wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, zakresu, wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów, referencji potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie;

B. wykazu osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych i wykształcenia, niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności.

12. Podstawy do wykluczenia z postępowania

12.1. W postępowaniu mogą brać udział Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia w okolicznościach, o których mowa w art. 7 ust. 1 pkt. 1-3 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego. Z postępowania wyklucza się
a) Wykonawcę oraz uczestnika konkursu wymienionego w wykazach określonych
w rozporządzeniu 765/20061 i rozporządzeniu 269/20142 albo wpisanego na listę na
podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt. 3 Ustawy o przeciwdziałaniu wspieraniu agresji na Ukrainę;
b) Wykonawcę oraz uczestnika konkursu, którego beneficjentem rzeczywistym w rozumieniu ustawy z dnia 1 marca 2018 r. o przeciwdziałaniu praniu pieniędzy oraz finansowaniu terroryzmu (Dz. U. z 2022 r. poz. 593 i 655) jest osoba wymieniona w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisana na listę lub będąca takim beneficjentem rzeczywistym od dnia 24 lutego 2022 r., o ile została wpisana na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt. 3 Ustawy o przeciwdziałaniu wspieraniu agresji na Ukrainę;
c) Wykonawcę oraz uczestnika konkursu, którego jednostką dominującą w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt. 37 ustawy z dnia 29 września 1994 r. o rachunkowości (Dz. U. z 2021 r. poz. 217, 2105 i 2106) jest podmiot wymieniony w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisany na listę lub będący taką jednostką dominującą od dnia 24 lutego 2022 r., o ile został wpisany na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt. 3 Ustawy o przeciwdziałaniu wspieraniu agresji na Ukrainę.

12.2. Z postępowania o udzielenie zamówienia wyklucza się Wykonawców, którzy zalegają z uiszczeniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne, z wyjątkiem przypadków, gdy uzyskali oni przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie, rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu.

12.3. Z postępowania o udzielenie zamówienia wyklucza się Wykonawców, którzy w ciągu ostatnich 2 lat przed wszczęciem postępowania wyrządzili szkodę nie wykonując zamówienia lub wykonując je nienależycie lub odmówili podpisania umowy lub rozwiązali umowę przed terminem jej obowiązywania.

12.4. W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia, Zamawiający żąda przedłożenia wraz z ofertą oświadczenia o braku podstaw do wykluczenia z postępowania (zamieszczonego w formularzu oferty).

13. Podstawy odrzucenia oferty

13.1. Zamawiający odrzuca ofertę, jeśli jej treść nie odpowiada treści Ogłoszenia o przetargu ofertowym.

13.2. Zamawiający odrzuca ofertę, jeśli zawiera błędy w obliczeniu ceny.

13.3. Zamawiający odrzuca ofertę, jeśli jest nieważna na podstawie odrębnych przepisów.

13.4. Zamawiający odrzuca ofertę, jeżeli Wykonawca nie wyraził zgody na przedłużenie terminu związania ofertą.

13.5. Zamawiający odrzuca ofertę, jeśli jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji.

13.6. Zamawiający odrzuca ofertę, jeśli oferta złożona jest przez Wykonawcę, który z przyczyn leżących po jego stronie, w ciągu ostatnich 2 lat nie wykonał lub nienależycie wykonał wcześniejszą umowę, co doprowadziło do rozwiązania umowy lub naliczenia kar umownych.

14. Opis Kryteriów oceny ofert wraz z podaniem wag tych kryteriów i sposobu oceny ofert

14.1. Zamawiający oceni i porówna jedynie te oferty, które zostaną złożone przez Wykonawców niewykluczonych przez Zamawiającego z niniejszego postępowania oraz te oferty, które nie zostaną odrzucone przez Zamawiającego.
Oferty zostaną ocenione przez Zamawiającego w oparciu o kryterium: cena (C).

L.P. Kryterium  Znaczenie
procentowe kryterium
Maksymalna liczba punktów,
jakie może otrzymać oferta za dane kryterium
1. Cena (C) 100% 100 punktów

14.2. Sposób obliczania punktów dla poszczególnych kryteriów:
kryterium „Cena” (C) – oferta z najniższą ceną otrzyma maksymalną liczbę 100 punktów; oferty pozostałe otrzymają zaokrągloną do dwóch miejsc po przecinku liczbę punktów proporcjonalnie mniejszą, obliczoną na podstawie poniższego wzoru:

Pi(C) = (Cmin/Ci) x 100 pkt

gdzie:
Pi(C)- liczba punktów jakie otrzyma oferta “i” za kryterium “Cena”
Cmin– najniższa cena spośród wszystkich ważnych i nieodrzuconych ofert
Ci– cena oferty badanej “i”

14.3. W przypadku, jeżeli dwie lub więcej ofert przedstawia taką samą cenę, Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia w terminie określonym przez Zamawiającego ofert dodatkowych. Wykonawcy składając oferty dodatkowe, nie mogą zaoferować cen wyższych niż zaoferowane w złożonych wcześniej ofertach.

15. Sposób obliczenia ceny

15.1. Podana w ofercie cena musi być wyrażona w PLN. Cena musi uwzględniać wszystkie wymagania niniejszego Ogłoszenia oraz obejmować wszelkie koszty, jakie poniesie Wykonawca z tytułu należytej oraz zgodnej z obowiązującymi przepisami realizacji przedmiotu zamówienia.

15.2. Ceną oferty jest cena wymieniona w formularzu oferty. Cenę taką Zamawiający przyjmie na potrzeby oceny i porównania ofert. Cenę podaną w formularzu oferty należy podać z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku, przy czym końcówki poniżej 0,5 grosza pomija się, a końcówki 0,5 i powyżej 0,5 grosza zaokrągla się do 1 grosza.

15.3. Cenę podaną w formularzu oferty oblicza się na podstawie Kosztorysu ofertowego.

16. Informacje o formalnościach, jakie muszą zostać dopełnione po wyborze oferty, w celu zawarcia Umowy w sprawie zamówienia

16.1. Przekazanie informacji o wyborze:

  • Informacja o wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu lub odstąpieniu od prowadzenia postępowania zamieszczona zostanie na stronie internetowej prowadzonego postępowania.
  • Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty będzie zawierała: informację o wybranym Wykonawcy wraz z podaniem ceny oferty i/lub punktacji; informację o wszystkich Wykonawcach, którzy złożyli oferty wraz z podaniem cen tych ofert i punktacji; informację o ofertach odrzuconych i/lub Wykonawcach wykluczonych wraz z podaniem podstawy odrzucenia/wykluczenia.
  • Ewentualna informacja o unieważnieniu postępowania będzie zawierała podstawę
    unieważnienia postępowania.

16.2. Zawiadomienie o wyborze oferty nie stanowi zawarcia Umowy. Umowę uznaje się za zawartą w momencie podpisania przez obie Strony.

16.3. W przypadku odmowy podpisania Umowy przez wybranego Wykonawcę, Zamawiający zastrzega sobie możliwość podpisania umowy z następnym Wykonawcą, którego bilans kryteriów oceny ofert jest najkorzystniejszy w kolejności według kryteriów oceny ofert.

16.4. W przypadku wyznaczenia do podpisania Umowy pełnomocnika, przed podpisaniem Umowy należy przekazać Zamawiającemu stosowne pełnomocnictwo dla takiego pełnomocnika.
Pełnomocnictwo powinno być załączone w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie.

17. Obowiązek informacyjny RODO

Załącznik nr 4 do Ogłoszenia o przetargu ofertowym.

18. Wymagania dotyczące wadium

Zamawiający nie żąda od Wykonawców wniesienia wadium.

19. Wymagania, dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania Umowy

Zamawiający żąda od Wykonawcy zabezpieczenia należytego wykonania Umowy o roboty budowlano – montażowe, które winno zostać wniesione najpóźniej w dniu podpisania Umowy. Zabezpieczenie może być wniesione według wyboru Wykonawcy w jednej lub w kilku następujących formach:

  • pieniądzu;
  •  gwarancjach bankowych;
  • gwarancjach ubezpieczeniowych.

W trakcie realizacji Umowy, Wykonawca może za zgodą Zamawiającego dokonać zmiany formy zabezpieczenia na jedną lub kilka form, o których mowa powyżej. Zmiana formy zabezpieczenia jest dokonywana z zachowaniem ciągłości zabezpieczenia i bez zmniejszenia jego wysokości.

20. Podstawy do unieważnienia postępowania

20.1. Zamawiający unieważnia postępowanie, jeśli nie złożono żadnej oferty lub wszystkie złożone oferty podlegają odrzuceniu.

20.2. Zamawiający unieważnia postępowanie, jeśli wszyscy Wykonawcy, którzy złożyli oferty, zostali wykluczeni.

20.3. Zamawiający unieważnia postępowanie, jeśli wystąpiła zmiana okoliczności powodująca, że przeprowadzenie postępowania lub wykonanie zamówienia nie leży w interesie Zamawiającego.

20.4. Zamawiający unieważnia postępowanie, jeśli obarczone jest wadą, uniemożliwiającą zawarcie ważnej Umowy.

20.5. Zamawiający unieważnia postępowanie, jeśli cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę, jaką Zamawiający może przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.

21. Wzór Umowy wraz z załącznikami

Załącznik nr 5 do Ogłoszenia o przetargu ofertowym.

22. Dodatkowe informacje:

22.1. Zamawiający zastrzega możliwość zmiany treści ogłoszenia o zamówieniu lub dokumentów zamówienia przed terminem składania ofert. Dokonaną w ten sposób zmianę zamieszcza na stronie internetowej prowadzonego postępowania.

22.2. Wykonawca może zwrócić się z wnioskiem o wyjaśnienie treści ogłoszenia lub dokumentów7 zamówienia nie później niż do dnia 10.05.2024 r. do godz. 16:00. Zamawiający udzieli odpowiedzi na wniosek, o którym mowa powyżej, nie później niż 3 dni przed terminem składania ofert.

  • Jeżeli Zamawiający nie udzieli wyjaśnień w terminie, o którym mowa powyżej, przedłuża termin składania ofert o czas niezbędny do zapoznania się wszystkich zainteresowanych Wykonawców z wyjaśnieniami, niezbędnymi do należytego przygotowania i złożenia ofert.
  • Przedłużenie terminu składania ofert nie wpływa na bieg terminu składania wniosku o wyjaśnienie treści ogłoszenia lub dokumentów zamówienia. W przypadku, gdy wniosek o wyjaśnienie treści ogłoszenia lub dokumentów zamówienia nie wpłynął w terminie, Zamawiający nie ma obowiązku udzielania wyjaśnień oraz obowiązku przedłużenia terminu składania ofert.
  •  Zamawiający zamieszcza na stronie internetowej prowadzonego postępowania treść zapytań wraz z wyjaśnieniami, bez ujawnienia źródła zapytania.

22.3. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.

22.4. Zamawiający może wezwać Wykonawcę do złożenia wyjaśnień, dotyczących treści złożonej oferty lub do uzupełnienia lub wyjaśnienia dokumentów (np. potwierdzających spełnianie warunków udziału, brak podstaw do wykluczenia, itp.) lub pełnomocnictwa w wyznaczonym przez siebie terminie (nie krótszym niż 5 dni, który zostanie podany w wezwaniu).

22.5. Zamawiający może poprawić w ofercie omyłki pisarskie oraz rachunkowe, zawiadamiając o tym Wykonawcę, którego oferta została poprawiona.

22.6. Zamawiający zastrzega sobie możliwość weryfikacji informacji podanych w ofercie poprzez zwrócenie się bezpośrednio do podmiotu na rzecz lub w imieniu którego roboty budowlane były wykonywane.

22.7. Zamawiający zastrzega sobie możliwość sprawdzenia tylko najkorzystniejszej oferty oraz ewentualnie kolejnych w punktacji ofert, pod kątem kompletności oferty i spełnienia przez Wykonawcę wymagań, postawionych w postępowaniu.

22.8. Zamawiający zastrzega sobie w każdym momencie możliwość odstąpienia od prowadzenia postępowania bez podawania przyczyny.

22.9. Wykonawca może przed upływem terminu składania ofert wycofać lub zmienić swoją ofertę.

22.10.

  • W toku badania i oceny ofert, Zamawiający zastrzega sobie możliwość zażądania od Wykonawców wyjaśnień, w tym złożenia dowodów wyliczenia ceny / kosztu / istotnych części składowych oferty, jeżeli zaoferowana cena / koszt / istotna część składowa oferty wydają się rażąco niskie w stosunku do przedmiotu zamówienia, tj. różnią się o więcej niż 30% od średniej arytmetycznej cen wszystkich ważnych ofert, niepodlegających odrzuceniu lub od wartości szacunkowej zamówienia, określonej przez Zamawiającego na podstawie kosztorysów inwestorskich, lub budzą wątpliwości Zamawiającego co do możliwości wykonania przedmiotu zamówienia, zgodnie z wymaganiami określonymi w Ogłoszeniu o przetargu ofertowym lub wynikającymi z odrębnych przepisów. Obowiązek wykazania, że oferta nie zawiera rażąco niskiej ceny spoczywa na Wykonawcy. Odrzuceniu, jako oferta z rażąco niską ceną, podlega oferta Wykonawcy, który nie udzielił wyjaśnień w wyznaczonym przez Zamawiającego terminie lub jeżeli złożone wyjaśnienia wraz z dowodami według Zamawiającego nie uzasadniają podanej w ofercie ceny / kosztu / istotnej części składowej oferty.

23. Informacja o środkach ochrony prawnej

W postępowaniach, których wartość przekracza 130.000,00 złotych, Wykonawca może w terminie 5 dni od wszczęcia postępowania lub wyboru oferty najkorzystniejszej, poinformować Zamawiającego o niezgodnej z przepisami Regulaminu czynności podjętej przez niego lub zaniechaniu czynności, do której jest on zobowiązany na podstawie Regulaminu.
W przypadku uznania zasadności przekazanej informacji, Zamawiający powtarza czynność albo dokonuje czynności zaniechanej, informując o tym Wykonawców biorących udział w postępowaniu.

24. Załączniki

Załącznik nr 1 – Formularz oferty
Załącznik nr 2 – Wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia
Załącznik nr 3 – Wykaz wykonanych robót budowlanych
Załącznik nr 4 – Obowiązek informacyjny RODO
Załącznik nr 5 – Wzór Umowy o roboty budowlano – montażowe wraz z załącznikami
Załącznik nr 6 – Przedmiar Robót wraz z załącznikami
Załącznik nr 7 – Dokumentacja projektowa
Załącznik nr 8 – Wytyczne i procedury Zamawiającego

Załączniki do pobrania- link:

Pliki – AQN-Cloud (aquanet.pl)

Osoba odpowiedzialna za postępowanie:

Julita Andrzejewska

mail: julita.andrzejewska@aquanet.pl
tel.: 603 609 392

Aktualizacje:

Podanie stanu wodomierza? Teraz to proste!

Dla Twojego komfortu oraz usprawnienia naszej pracy, wprowadziliśmy ułatwienia, które pozwolą podać Ci stan wodomierza w kilku prostych krokach!

Wystarczy, że wyślesz nam zdjęcie stanu swojego wodomierza na nasz nr telefonu lub mailowo!

Czytaj więcej

Poziom Świadczenia Usług

Zawsze chcemy świadczyć nasze usługi na jak najwyższym poziomie. Dowiedz się, jakie obowiązują nas standardy w ramach realizowanych przez nas prac.

Czytaj więcej
Na zdjęciu widać odpływ zlewu i spływającą do niego wodę

Chcesz sprawdzić twardość wody?

Sprawdź na naszej mapie, jaka woda dociera do Twojego kranu. Pamiętaj -przebadana i uzdatniona woda jest bezpieczna. Zawiera magnez, wapń, potas, sód.
Im więcej tych związków, tym twardsza i zdrowsza jest woda.

Mapa twardości wody

Masz pytania?

Skontaktuj się z nami:

Infolinia czynna w dniach Pn. - Pt., w godzinach: 7:30 - 15:00

Zajrzyj także do FAQ

lub przejdź do kontaktu

Awaria?

Zadzwoń

Na wskazany numer proszę kontaktować się tylko w przypadku zgłoszenia awarii.

Uwaga

Odpowiadamy za zimną wodę w Twoim kranie!

Jeśli Twój problem dotyczy ciepłej wody, niestety nie będziemy w stanie Ci pomóc.

Masz pytania?

Infolinia czynna w dniach Pn. - Pt., w godzinach: 7:30 - 15:00

Zajrzyj także do FAQ

Awaria?

Na wskazany numer proszę kontaktować się tylko w przypadku zgłoszenia awarii. Jeśli Twój problem dotyczy ciepłej wody, niestety nie będziemy w stanie Ci pomóc.

Awaria?

Zadzwoń

Na wskazany numer proszę kontaktować się tylko w przypadku zgłoszenia awarii.

Uwaga

Odpowiadamy za zimną wodę w Twoim kranie!

Jeśli Twój problem dotyczy ciepłej wody, niestety nie będziemy w stanie Ci pomóc.