Wykonanie usługi wymiany materiału filtracyjnego wraz z czyszczeniem komór nawilżania w biofiltrach ob. nr 55.1 i 55.5 zlokalizowanych na terenie Lewobrzeżnej Oczyszczalni Ścieków w Poznaniu, ul. Serbska 3.

Wróć do strony z przetargami

Data ostatniej aktualizacji: 26.04.2024, 13:58

Zobacz szczegóły

Data publikacji

16.04.2024, 11:29

Termin składania ofert:

26.04.2024, 10:00

Termin otwarcia ofert:

26.04.2024, 12:30

Przetarg ofertowy na wykonanie usługi wymiany materiału filtracyjnego wraz z czyszczeniem komór nawilżania w biofiltrach ob. nr 55.1 i 55.5 zlokalizowanych na terenie Lewobrzeżnej Oczyszczalni Ścieków w Poznaniu, ul. Serbska 3.

AQUANET SA zwraca się z prośbą o przedstawienie oferty cenowej na wykonanie usługi wymiany materiału filtracyjnego w biofiltrach 55.1 i 55.5 zlokalizowanych na terenie Lewobrzeżnej Oczyszczalni Ścieków w Poznaniu, ul. Serbska 3.

I. ZAKRES USŁUGI:

A) BIOFILTR OB. NR 55.1
1. Wyciągnięcie starego (zużytego) materiału filtracyjnego (przed rozpoczęciem prac należy zdemontować przykrycie biofiltra. Na czas wykonywanych prac należy zabezpieczyć je przed uszkodzeniem).
2. Utylizacja starego materiału filtracyjnego wraz z dostarczeniem kopii Karty Przekazania Odpadu.
3. Mycie kontenera i podłogi napowietrzającej biofiltra.
4. Wydobycie i mycie koszyczków tworzywowych stanowiących wypełnienie komory nawilżania biofiltra o objętości 1,5m3.
5. Mycie i odkamienienie całej komory nawilżania biofiltra.
6. Zasypanie umytych koszyczków do czystej komory nawilżania.
7. Po odkamienieniu montaż dysz zraszających w komorze nawilżania.
8. Dostarczenie nowego (świeżego) materiału filtracyjnego o podanych wymaganiach:
a) warstwa szkieletowa – stanowiąca mieszaninę zrębków drewna i łomu korzeni drzew iglastych o objętości 2,4m3
b) warstwa zasadnicza – utworzona na bazie kory o objętości 40m3

Ponadto warunkiem dostawy materiału filtracyjnego jest złożenie oświadczenia potwierdzającego wcześniejsze przygotowanie oraz wpracowanie złoża wraz z wysyceniem go wapnem oraz przygotowaną na ten cel mieszanką nawozów sztucznych N, P, K.

9. Zasypanie dostarczonego nowego materiału filtracyjnego do komory biofiltra.
10. Czas wykonania prac określonych powyżej – max. 2 dni.
11. Uruchomienie biofiltra.

B) BIOFILTR OB. NR 55.5
1. Wyciągnięcie starego (zużytego) materiału filtracyjnego (przed rozpoczęciem prac należy zdemontować przykrycie biofiltra. Na czas wykonywanych prac należy zabezpieczyć je przed uszkodzeniem).
2. Utylizacja starego materiału filtracyjnego wraz z dostarczeniem kopii Karty Przekazania Odpadu.
3. Mycie kontenera i podłogi napowietrzającej biofiltra.
4. Na całej powierzchni podłogi napowietrzającej (powierzchnia ok. 33 m2 ) należy rozłożyć siatkę o oczkach 7 x 7 mm (siatka odporna na agresywne działanie środowiska w którym będzie zastosowana). Na połączeniu siatki ze ścianami komory biofiltra należy ułożyć fartuch z folii klejonej w celu zachowania równomiernego rozkładu powietrza na całej powierzchni wsadu i uniknięcia formowania się kanałów powietrznych przy ścianach komory.
5. Wydobycie i utylizacja zużytych koszyczków tworzywowych stanowiących wypełnienie komory nawilżania biofiltra. Przekazanie kopii Karty Przekazania Odpadu.
6. Mycie i odkamienienie całej komory nawilżania biofiltra.
7. Dostarczenie nowych koszyczków tworzywowych o objętości 1,5 m3 wraz z zasypaniem komory nawilżania.
8. Po odkamienieniu montaż dysz zraszających w komorze nawilżania i komorze biofiltra.
9. Dostarczenie nowego (świeżego) materiału filtracyjnego o podanych wymaganiach:
a) warstwa szkieletowa – stanowiąca mieszaninę zrębków drewna i łomu korzeni drzew iglastych o objętości 5m3
b) warstwa zasadnicza – utworzona na bazie kory o objętości 50m3

Ponadto warunkiem dostawy materiału filtracyjnego jest złożenie oświadczenia potwierdzającego wcześniejsze przygotowanie oraz wpracowanie złoża wraz z wysyceniem go wapnem oraz przygotowaną na ten cel mieszanką nawozów sztucznych N, P, K.

10. Zasypanie dostarczonego nowego materiału filtracyjnego do komory biofiltra.
11. Przy pomocy pompy zewnętrznej usunąć zanieczyszczenia po czyszczeniu z dna komory biofiltra i nawilżania do najbliższej studzienki kanalizacyjnej.
12. Czas wykonania prac określonych powyżej – max. 2 dni.
13. Uruchomienie biofiltra.

Wszelkie odcieki powstające podczas prac (odcieki z komory biofiltra) należy skierować do najbliższej studzienki kanalizacyjnej zlokalizowanej na terenie oczyszczalni ścieków, na której realizowane są czynności związane z wymianą materiałów filtracyjnych.
Podczas świadczenia usługi określonej w powyższym zapytaniu, Wykonawca pozostaje wytwórcą odpadów.
Po zakończeniu prac, teren wokół instalacji do oczyszczania powietrza należy przywrócić do stanu sprzed realizacji zadania.

II. TERMIN REALIZACJI:

Termin realizacji zadania do 31.07.2024 r.

III. KRYTERIUM OCENY OFERT:

100% cena

IV. PŁATNOŚCI:

Kwota wynagrodzenia powiększona zostanie o podatek VAT wg stawki obowiązującej w dniu wystawienia faktury VAT przez Wykonawcę.
Wynagrodzenie zostanie zapłacone w terminie 30 dni od dnia otrzymania przez Zamawiającego faktury VAT, wystawionej przez Wykonawcę, przelewem na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. Za datę zapłaty Wynagrodzenia przyjmuje się dzień obciążenia rachunku bankowego Zamawiającego.
Na fakturze Wykonawca zobowiązany jest wpisać numer Zlecenia. W przypadku braku powyższego numeru faktura zostanie odesłana do Wykonawcy, jako wystawiona nieprawidłowo, a brak zapłaty w takiej sytuacji nie będzie traktowany jako zwłoka Zamawiającego w zapłacie.

V. DODATKOWE INFORMACJE:

1. Zamawiający zastrzega sobie możliwość dokonania zmian warunków opisanych w zamówieniu przed terminem składania ofert,
2. Wykonawca może zwrócić się o wyjaśnienie. Zamawiający może udzielić odpowiedzi, która zostanie przekazana bez ujawniania źródła zapytania lub zamieszczona na stronie internetowej Zamawiającego,
3. Zamawiający zastrzega sobie możliwość przeprowadzenia dodatkowych negocjacji w ofertach złożonych przez Wykonawców. Zamawiający zastrzega sobie możliwość prowadzenia negocjacji np. drogą mailową lub w formie spotkania z Wykonawcami,
4. Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę,
5. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych,
6. Do oferty należy załączyć aktualny KRS lub CEiDG dla osób fizycznych lub pełnomocnictwo do zawarcia umowy,
7. W ofercie należy przedstawić:
a. Cenę netto Przedmiotu zamówienia + wys. VAT w PLN,
b. Termin realizacji usługi,
c. Karta katalogowa produktu,
d. Karta charakterystyki zgodna z rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego nr 1907/2006 z numerem rejestracji właściwej REACH,
8. Wykonawcy są związani złożoną ofertą do chwili zawarcia umowy w formie pisemnej/elektronicznej (lub określić w dniach),
9. Warunki uzupełnienia oferty, wyjaśnienia treści oferty, poprawienie omyłek:
a. Zamawiający może wezwać Wykonawcę do złożenia uzupełnienia lub wyjaśnień dotyczących treści złożonej oferty,
b. Zamawiający może poprawić w ofercie omyłki pisarskie oraz rachunkowe, zawiadamiając o tym Wykonawcę, którego oferta została poprawiona,
10. Warunki odrzucenia oferty:
a. Zamawiający odrzuca ofertę jeśli jej treść nie odpowiada treści zaproszenia do złożenia oferty,
b. Zamawiający odrzuca ofertę jeśli jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji,
c. Zamawiający odrzuca ofertę jeśli zawiera błędy w obliczeniu ceny,
d. Zamawiający odrzuca ofertę jeśli jest nieważna na podstawie odrębnych przepisów,
e. Zamawiający odrzuca ofertę jeśli oferta złożona przez Wykonawcę, który z przyczyn leżących po jego stronie, nie wykonał lub nienależycie wykonał wcześniejszą umowę, co doprowadziło do rozwiązania umowy lub naliczenia kar umownych,
11. Warunki unieważnienia postępowania:
a. Zamawiający unieważnia postępowanie jeśli nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu,
b. Zamawiający unieważnia postępowanie jeśli wystąpiła zmiana okoliczności powodująca, że przeprowadzenie postępowania lub wykonanie zamówienia nie leży w interesie Zamawiającego,
c. Zamawiający unieważnia postępowanie jeśli obarczone jest wadą uniemożliwiającą zawarcie ważnej umowy,
d. Zamawiający unieważnia postępowanie jeśli cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę, jaką Zamawiający może przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia,
12. Przekazanie informacji o wyborze:
a. Informacja o wyborze oferty najkorzystniejszej lub o odstąpieniu od prowadzenia postępowania przekazana zostanie emailem na adres wskazany w ofercie cenowej,
b. Zawiadomienie o wyborze oferty nie stanowi zawarcia umowy,
13. Zamawiający zastrzega sobie w każdym momencie możliwość odstąpienia od prowadzenia postępowania bez podawania przyczyny,
14. W przypadku odmowy wykonania zlecenia przez wybranego Wykonawcę, Zamawiający zastrzega sobie możliwość przesłania zlecenia następnemu w kolejności najtańszemu Wykonawcy,
15. Odpowiedzialność za gospodarowanie Odpadami ponosi Wykonawca, jako wytwórca odpadów, zgodnie z art. 3 ust 32 Ustawy z dnia 14.12.2012r. o odpadach (Dz. U. 2019r. poz.701, t.j. z późn. zm).

VI. TERMIN SKŁADANIA OFERT:

Oferty należy złożyć w formie elektronicznej pod rygorem ich nieważności i przesłać na adres e-mail: rafal.walny@aquanet.pl do dnia 26.04.2024r. do godz. 10:00.

Każdy Wykonawca może złożyć jedną ofertę dla kompletnego zakresu zamówienia.

Oferty (wraz z załącznikami) muszą być napisane w języku polskim, powinny być sporządzone czytelnie oraz opatrzone podpisem osoby upoważnionej do złożenia oferty.

Przez podpisanie oferty, Zamawiający rozumie skan podpisanego przez upoważnioną osobę dokumentu papierowego (oferty cenowej), który tym samym stanie się podpisanym dokumentem elektronicznym i będzie wiążący dla Wykonawcy (zawsze dopuszczalne jest opatrzenie oferty
kwalifikowanym podpisem elektronicznym). Pozostałe dokumenty elektroniczne stanowiące załączniki do oferty nie muszą być podpisane przez Wykonawcę, jednak są dla niego wiążące.

W przypadku podpisania oferty przez pełnomocnika, do oferty należy dołączyć stosowne pełnomocnictwo dla takiego pełnomocnika. Pełnomocnictwo powinno być załączone w formie skanu podpisanego przez upoważnioną osobę.

Wszystkie dokumenty elektroniczne stanowiące ofertę należy skompresować do jednego pliku archiwum (np. 7z), który następnie należy zabezpieczyć hasłem przed niepożądanym otwarciem i przesłać do Zamawiającego.

Za poprawne zapisanie plików odpowiada Oferent.

W tytule wiadomości e-mail zawierającej ofertę należy wpisać:
Oferta firmy: ………………… , nazwa postępowania: “Wymiana materiału filtracyjnego wraz z czyszczeniem komór nawilżania w biofiltrach ob. 55.1 i 55.5 zlokalizowanych na terenie Lewobrzeżnej Oczyszczalni Ścieków w Poznaniu, ul. Serbska 3.”

Maksymalny rozmiar skompresowanego pliku oferty wynosi 60 MB. Dopuszczalny format plików składających się na ofertę to: .doc .docx .pdf . xls .rtf.

Hasła zabezpieczające ofertę przed niepożądanym otwarciem należy przesyłać na adres e-mail: rafal.walny@aquanet.pl dnia 26.04.2024r. od godz. 10:15 do godz. 12:15.

W tytule wiadomości e-mail zawierającej hasło należy wpisać:
Tytuł wiadomości: Hasło do oferty firmy: …..….… , nazwa postępowania: “Wymiana materiału filtracyjnego wraz z czyszczeniem komór nawilżania w biofiltrach ob. 55.1 i 55.5 zlokalizowanych na terenie Lewobrzeżnej Oczyszczalni Ścieków w Poznaniu, ul. Serbska 3.”

Otwarcie ofert nastąpi w dniu 26.04.2024r. o godz. 12:30
Oferty złożone po terminie składania ofert nie będą rozpatrywane.

VII. KONTAKT

Osoba odpowiedzialna z ramienia Zamawiającego za realizację przedmiotu zamówienia:
Rafał Walny, e-mail: rafal.walny@aquanet.pl

VIII. ZAŁĄCZNIKI:

– załącznik nr 1 – wzór Umowy

Osoba odpowiedzialna za postępowanie:

Rafał Walny

mail: rafal.walny@aquanet.pl

Aktualizacje:

Zamawiający informuje, że w postępowaniu pn. “Wykonanie usługi wymiany materiału filtracyjnego wraz z czyszczeniem komór nawilżania w biofiltrach ob. nr 55.1 i 55.5 zlokalizowanych na terenie Lewobrzeżnej Oczyszczalni Ścieków w Poznaniu, ul. Serbska 3”, najkorzystniejszą ofertę złożyła firma: bioArcus Sp. z o.o.  na kwotę 84 400 zł netto.

 

 

Podanie stanu wodomierza? Teraz to proste!

Dla Twojego komfortu oraz usprawnienia naszej pracy, wprowadziliśmy ułatwienia, które pozwolą podać Ci stan wodomierza w kilku prostych krokach!

Wystarczy, że wyślesz nam zdjęcie stanu swojego wodomierza na nasz nr telefonu lub mailowo!

Czytaj więcej

Poziom Świadczenia Usług

Zawsze chcemy świadczyć nasze usługi na jak najwyższym poziomie. Dowiedz się, jakie obowiązują nas standardy w ramach realizowanych przez nas prac.

Czytaj więcej
Na zdjęciu widać odpływ zlewu i spływającą do niego wodę

Chcesz sprawdzić twardość wody?

Sprawdź na naszej mapie, jaka woda dociera do Twojego kranu. Pamiętaj -przebadana i uzdatniona woda jest bezpieczna. Zawiera magnez, wapń, potas, sód.
Im więcej tych związków, tym twardsza i zdrowsza jest woda.

Mapa twardości wody

Masz pytania?

Skontaktuj się z nami:

Infolinia czynna w dniach Pn. - Pt., w godzinach: 7:30 - 15:00

Zajrzyj także do FAQ

lub przejdź do kontaktu

Awaria?

Zadzwoń

Na wskazany numer proszę kontaktować się tylko w przypadku zgłoszenia awarii.

Uwaga

Odpowiadamy za zimną wodę w Twoim kranie!

Jeśli Twój problem dotyczy ciepłej wody, niestety nie będziemy w stanie Ci pomóc.

Masz pytania?

Infolinia czynna w dniach Pn. - Pt., w godzinach: 7:30 - 15:00

Zajrzyj także do FAQ

Awaria?

Na wskazany numer proszę kontaktować się tylko w przypadku zgłoszenia awarii. Jeśli Twój problem dotyczy ciepłej wody, niestety nie będziemy w stanie Ci pomóc.

Awaria?

Zadzwoń

Na wskazany numer proszę kontaktować się tylko w przypadku zgłoszenia awarii.

Uwaga

Odpowiadamy za zimną wodę w Twoim kranie!

Jeśli Twój problem dotyczy ciepłej wody, niestety nie będziemy w stanie Ci pomóc.