Zadanie inwestycyjne nr 4-04-20-177, pn. Zaprojektowanie i wybudowanie pochodni biogazu wraz z infrastrukturą na terenie Centralnej Oczyszczalni Ścieków w Koziegłowach.

Wróć do strony z przetargami

Data ostatniej aktualizacji: 12.09.2025, 08:29

Identyfikator

PO_IB_2025_08

Data publikacji

26.05.2025, 13:06

Termin składania ofert:

15.07.2025, 12:00

Termin otwarcia ofert:

15.07.2025, 12:30

1. Nazwa i adres Zamawiającego:
AQUANET S.A.
ul. Dolna Wilda 126, 61 – 492 Poznań
tel. 61 835 91 00
e-mail: klient@aquanet.pl
strona internetowa Zamawiającego: https://www.aquanet.pl/

2. Podstawa prawna i tryb udzielenia zamówienia
2.1. Regulamin udzielania zamówień przez AQUANET S.A., do których nie mają zastosowania przepisy ustawy Prawo zamówień publicznych – dalej „Regulamin”. Regulamin dostępny jest na stronie internetowej pod adresem: https://www.aquanet.pl/dla-biznesu/aktualne-przetargi/
2.2. Tryb: Przetarg ofertowy (§ 21 Regulaminu).

3. Negocjacje
3.1. Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z możliwością prowadzenia negocjacji, o których mowa w §21 ust.1 Regulaminu.

4. Opis przedmiotu zamówienia:
4.1. Przedmiotowa inwestycja obejmuje zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych, dostawę i montaż pochodni biogazu oraz wykonanie przebudowy istniejącej infrastruktury na terenie COŚ w Koziegłowach. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarto w Załączniku nr 2 do Zaproszenia.
4.2. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.

5. Termin wykonania zamówienia:
Do 18 miesięcy od daty podpisania Umowy.

6. Informacje o środkach komunikacji, przy użyciu których Zamawiający będziekomunikował się z Wykonawcami:
6.1. W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym, a Wykonawcami odbywa przy pomocy poczty elektronicznej.
6.2. Osobą uprawnioną do porozumiewania się z Wykonawcami jest:
Imię i nazwisko: Katarzyna Tokarzewska
e- mail: katarzyna.tokarzewska@aquanet.pl
nr tel. 885 979 931 (od poniedziałku do piątku w godz. 8.00 – 14.00, z wyłączeniem dni wolnych od pracy).
Niniejsze postępowanie prowadzone jest w języku polskim. Za datę złożenia oferty, wniosków, zawiadomień, dokumentów, oświadczeń oraz innych informacji przyjmuje się datę ich otrzymania przez Zamawiającego na adres mailowy podany powyżej.

7. Termin związania ofertą:
7.1. Wykonawca związany jest ofertą 30 dni. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.
7.2. Zamawiający może najpóźniej na 3 dni przed upływem końca terminu związania ofertą zwrócić się do Wykonawcy o przedłużenie ww. terminu nie więcej niż 30 dni. Brak zgody na przedłużenie terminu związania ofertą lub brak odpowiedzi przed upływem pierwotnego terminu związania ofertą jest równoznaczne z odrzuceniem oferty z postępowania.

8. Sposób oraz termin składania i otwarcia ofert
8.1. Oferty należy sporządzić pisemnie pod rygorem ich nieważności i przesłać na adres email:
katarzyna.tokarzewska@aquanet.pl do dnia 15.07.2025 r. do godz. 12:00. Oferta może zostać złożona jako dokument elektroniczny podpisany przez osobę upoważnioną podpisem zaufanym, podpisem osobistym albo kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub jako skan podpisanego przez upoważnioną osobę dokumentu papierowego (formularza oferty). Pozostałe dokumenty elektroniczne stanowiące załączniki do oferty nie muszą być podpisane przez Wykonawcę, jednak są
dla niego wiążące.
8.2. Oferty muszą być napisane w języku polskim, powinny być sporządzone czytelnie oraz opatrzone podpisem osoby upoważnionej do złożenia oferty.
8.3. W przypadku podpisania oferty przez pełnomocnika do oferty należy dołączyć stosowne pełnomocnictwo.
8.4. Każdy Wykonawca może złożyć jedną ofertę dla danego zamówienia.
8.5. Wykonawcy mogą złożyć ofertę wspólnie. Oferta musi być podpisana w taki sposób, by wiązała prawnie wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Osoba podpisująca ofertę musi posiadać umocowanie prawne do reprezentacji. Umocowanie musi wynikać z treści pełnomocnictwa załączonego do oferty – treść pełnomocnictwa powinna dokładnie określać zakres umocowania.
8.6. Kompletna oferta musi zawierać:
a. wypełniony Formularz Ofertowy – Załącznik nr 1,
b. wyceniony Wykaz Cen,
c. pełnomocnictwo w przypadku składania oferty przez pełnomocnika,
d. wykaz wykonanych robót budowlanych,
e. wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia,
f. aktualny KRS lub CEiDG dla osób fizycznych.
g. zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji niniejszego zamówienia, potwierdzające, że wykonawca realizując zamówienie będzie dysponował  niezbędnymi zasobami tych podmiotów w przypadku, gdy Wykonawca polega na zdolnościach technicznych lub zawodowych podmiotów udostępniających zasoby.
Wszystkie ww. dokumenty elektroniczne stanowiące ofertę należy zabezpieczyć hasłem przed niepożądanym otwarciem i przesłać do Zamawiającego.
W tytule wiadomości e-mail zawierającej ofertę należy wpisać:
Oferta firmy………………….nazwa postępowania: „COŚ Koziegłowy – pochodnia biogazu”

Maksymalny rozmiar skompresowanego pliku oferty wynosi 25 MB. Dopuszczalny format plików składających się na ofertę to: .doc .docx .pdf . xls .rtf.

Hasła zabezpieczające ofertę przed niepożądanym otwarciem należy przesyłać na adres e-mail katarzyna.tokarzewska@aquanet.pl od dnia 15.07.2025r. od godz. 12:01 do dnia 15.07.2025 r. do godz. 12:29.
W tytule wiadomości e-mail zawierającej hasło należy wpisać:

Tytuł wiadomości: Hasło do oferty firmy ….… – „COŚ Koziegłowy – pochodnia biogazu”
8.7. Otwarcie oferty nastąpi w dniu 15.07.2025 r. o godz. 12.30
8.8. Oferty złożone po terminie składania ofert nie będą rozpatrywane.
Hasła przesłane po terminie otwarcia ofert nie zostaną uwzględnione i tym samym oferty, których te hasła dotyczą nie zostaną otwarte i nie będą rozpatrywane.
W przypadku złożenia oferty niezabezpieczonej hasłem lub wcześniejszego przesłania hasła do złożonej już oferty, Wykonawca, świadomie, odstępuje od utajnienia swojej oferty i tym samym godzi się z możliwością, iż Zamawiający będzie mógł zapoznać się z treścią oferty przed terminem jej otwarcia.
Wszelkie negatywne konsekwencje działania opisanego powyżej będzie ponosił Wykonawca i nie będą przysługiwały mu żadne środki odwoławcze w związku z takim działaniem.

9. Warunki udziału w postępowaniu oraz dokumenty na potwierdzenie ich spełniania
9.1. W postępowaniu mogą brać udział Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące posiadania wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia.
9.2. Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że:
9.2.1. W okresie 5 lat (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie) wykonał:
• co najmniej 1 zadania, w którego zakresie była dostawa wraz z montażem i uruchomieniem pochodni na biogaz o wydatku min. 500m3/h;
9.2.2.Dysponuje lub będzie dysponować co najmniej 1 osobą na stanowisku:

Kierownika Budowy:
Niniejsza osoba powinna posiadać:
Uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności konstrukcyjno-budowlanej lub sanitarnej wydane na podstawie aktualnych przepisów Prawa Budowlanego, a dla osób, które uzyskały uprawnienia przed 1994 r. wymagane są uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej lub sanitarnej,
Co najmniej 3 letnie doświadczenie w kierowaniu robotami budowlanymi na stanowisku Kierownika Budowy / Kierownika Robót lub Inspektora Nadzoru (licząc od daty uzyskania uprawnień budowlanych) na inwestycji mającej w zakresie budowę pochodni biogazu,

Projektanta,
Niniejsza osoba winna posiadać:
Uprawnienia budowlane do projektowania bez ograniczeń w specjalności sanitarnej wydane na podstawie aktualnych przepisów Prawa Budowlanego, a dla osób, które uzyskały uprawnienia przed 1994 r. wymagane są uprawnienia projektowe w specjalności sanitarnej,
Co najmniej 3 letnie doświadczenie w projektowaniu na stanowisku Projektanta (licząc od daty uzyskania uprawnień budowlanych) na inwestycji mającej w zakresie pochodnię biogazu.
9.3. W celu wykazania spełniania przez Wykonawców warunków, o których mowa powyżej Zamawiający żąda przedłożenia wraz z ofertą następujących dokumentów:
Ad. 9.2.1. Wykazu wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, zakresu, daty i miejsca wykonania (Załącznik nr 6).
Ad. 9.2.2. Wykazu osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności (Załącznik nr 7).

10. Podstawy do wykluczenia z postępowania
10.1. W postępowaniu mogą brać udział Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia w okolicznościach, o których mowa w art. 7 ust. 1 pkt 1-3 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego. Z postępowania wyklucza się:
a) Wykonawcę oraz uczestnika konkursu wymienionego w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisanego na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 Ustawy o przeciwdziałaniu wspieraniu agresji na Ukrainę;
b) Wykonawcę oraz uczestnika konkursu, którego beneficjentem rzeczywistym w rozumieniu ustawy z dnia 1 marca 2018 r. o przeciwdziałaniu praniu pieniędzy oraz finansowaniu terroryzmu (Dz. U. z 2022 r. poz. 593 i 655) jest osoba wymieniona w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisana na listę lub będąca takim beneficjentem rzeczywistym od dnia 24 lutego 2022 r., o ile została wpisana na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę
rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 Ustawy o przeciwdziałaniu wspieraniu agresji na Ukrainę;
c) Wykonawcę oraz uczestnika konkursu, którego jednostką dominującą w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt 37 ustawy z dnia 29 września 1994 r. o rachunkowości (Dz. U. z 2021 r. poz. 217, 2105 i 2106) jest podmiot wymieniony w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisany na listę lub będący taką jednostką dominującą od dnia 24 lutego 2022 r., o ile został wpisany na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 Ustawy o przeciwdziałaniu wspieraniu agresji na Ukrainę.
10.2. Z postępowania o udzielenie zamówienia wyklucza się:
Wykonawców, którzy zalegają z uiszczeniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne, z wyjątkiem przypadków gdy uzyskali oni przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie, rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu.
10.3. Wykonawców, którzy w ciągu ostatnich 2 lat przed wszczęciem postępowania wyrządzili szkodę nie wykonując zamówienia lub wykonując je nienależycie, lub odmówili podpisania umowy, lub rozwiązali umowę przed terminem jej obowiązywania.
10.4. W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia, Zamawiający żąda przedłożenia wraz z ofertą następujących dokumentów:
Ad. 10.1 i ad 10.2 – Oświadczenia o braku podstaw do wykluczenia z postępowania wzory ww. oświadczeń zawarte zostały w formularzu oferty (pkt 8, 9).

11. Podstawy odrzucenia oferty:
11.1. Zamawiający odrzuca ofertę jeśli jej treść nie odpowiada warunkom zamówienia.
11.2. Zamawiający odrzuca ofertę jeśli zawiera błędy w obliczeniu ceny.
11.3. Zamawiający odrzuca ofertę jeśli jest nieważna na podstawie odrębnych przepisów.
11.4. Zamawiający odrzuca ofertę, jeżeli Wykonawca nie wyraził zgody na przedłużenie terminu związania ofertą.
11.5. Zamawiający odrzuca ofertę jeśli jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji.
11.6. Zamawiający odrzuca ofertę jeśli oferta złożona przez Wykonawcę, który z przyczyn leżących po jego stronie, nie wykonał lub nienależycie wykonał wcześniejszą umowę, co doprowadziło do rozwiązania umowy lub naliczenia kar umownych.

12. Opis Kryteriów oceny ofert, wraz z podaniem wag tych kryteriów i sposobu oceny ofert
12.1. Przy wyborze ofert Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami oceny
ofert:
1)             Cena                                                –               100 %,

Lp. Kryterium Znaczenie procentowe Maksymalna liczba punktów jakie może otrzymać oferta za dane kryterium
1. Cena 100% 100 punktów

12.2. Sposób obliczania punktów dla poszczególnych kryteriów:
kryterium „Cena” (C) – oferta z najniższą ceną otrzyma maksymalną liczbę 100 punktów, oferty pozostałe otrzymają zaokrągloną do dwóch miejsc po przecinku liczbę punktów proporcjonalnie mniejszą, obliczoną na podstawie poniższego wzoru:

Pi(C) = (Cmin/Ci) x 100 pkt

gdzie:

Pi(C) liczba punktów jakie otrzyma oferta „i” za kryterium „Cena”
Cmin najniższa cena spośród wszystkich ważnych i nieodrzuconych ofert
Ci cena oferty badanej „i”

12.3. W przypadku jeżeli dwie lub więcej ofert przedstawia taką samą cenę, Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia w terminie określonym przez Zamawiającego ofert dodatkowych. Wykonawcy składając oferty dodatkowe, nie mogą zaoferować cen wyższych niż zaoferowane w złożonych wcześniej ofertach.

13. Sposób obliczenia ceny
13.1. Podana w ofercie cena musi być wyrażona w PLN. Cena musi uwzględniać wszystkie wymagania niniejszego Ogłoszenia oraz obejmować wszelkie koszty, jakie poniesie Wykonawca z tytułu należytej oraz zgodnej z obowiązującymi przepisami realizacji przedmiotu zamówienia.
13.2. Ceną oferty jest cena wymieniona w formularzu oferty. Cenę taką Zamawiający przyjmie na potrzeby oceny i porównania ofert. Cenę podaną w formularzu ofertowym należy podać z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku, przy czym końcówki poniżej 0,5 grosza pomija się, a końcówki 0,5 i powyżej 0,5 grosza zaokrągla się do 1 grosza.
13.3. Cenę podaną w formularzu oferty oblicza się na podstawie Wykazu Cen.

14. Informacje o formalnościach, jakie muszą zostać dopełnione po wyborze oferty lub unieważnieniu lub odstąpieniu od prowadzenia postępowania
14.1. Przekazanie informacji o wyniku postępowania:
14.1.1. Informacja o wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu lub odstąpieniu od prowadzenia postępowania przesłana zostanie do Wykonawców, którzy złożyli oferty i zostanie zamieszczona na stronie internetowej prowadzonego postępowania.
14.1.2. Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty będzie zawierała:
Informację o wybranym Wykonawcy wraz z podaniem ceny oferty i/lub punktacji,

  • Informację o wszystkich Wykonawcach, którzy złożyli oferty wraz z podaniem cen tych ofert i/lub punktacji,
  • Informację o ofertach odrzuconych i/ lub Wykonawcach wykluczonych wraz z podaniem podstawy odrzucenia/ wykluczenia

14.1.3. Informacja o unieważnieniu postępowania będzie zawierała podstawę unieważnienia postępowania.
14.2. Zawiadomienie o wyborze oferty nie stanowi zawarcia umowy.
14.3. Umowę uznaje się za zawartą w momencie podpisania przez obie Strony.
14.4. W przypadku odmowy podpisania umowy przez wybranego Wykonawcę Zamawiający zastrzega sobie możliwość podpisania umowy z następnym Wykonawcą, którego bilans kryteriów oceny ofert jest najkorzystniejszy w kolejności wg kryteriów oceny ofert.

14.5. W przypadku wyznaczenia do podpisania umowy pełnomocnika, przed podpisaniem umowy należy przekazać Zamawiającemu stosowne pełnomocnictwo.

15. Obowiązek informacyjny RODO – Załącznik nr 4.

16. Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy, przepisy §86-90 Regulaminu stosuje się odpowiednio;
Warunki wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania Umowy ujęto we wzorze Umowy (załącznik nr 3 do Ogłoszenia). W przypadku zabezpieczenia wniesionego w pieniądzu Wykonawca może wpłacić je na konto BGK nr rachunku: 72 1130 0007 0001 3099 1520 0012 podając wysokość zabezpieczenia.
17. Podstawy do unieważnienia postępowania.
17.1. Zamawiający unieważnia postępowanie jeśli nie złożono żadnej oferty lub wszystkie złożone oferty podlegają odrzuceniu.
17.2. Zamawiający unieważnia postępowanie, jeżeli wszyscy Wykonawcy, którzy złożyli oferty zostali Wykluczeni.
17.3. Zamawiający unieważnia postępowanie jeśli wystąpiła zmiana okoliczności powodująca, że przeprowadzenie postępowania lub wykonanie zamówienia nie leży w interesie Zamawiającego.
17.4. Zamawiający unieważnia postępowanie jeśli obarczone jest wadą uniemożliwiającą zawarcie ważnej umowy.
17.5. Zamawiający unieważnia postępowanie jeśli cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę, jaką Zamawiający może przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.
18. Projektowane postanowienia umowy w sprawie zamówienia, które zostaną wprowadzone do treści tej umowy lub wzór umowy.
Projektowane postanowienia umowy w sprawie zamówienia publicznego zawiera wzór umowy stanowiący załącznik nr 3 do Ogłoszenia.

19. Dodatkowe informacje:

  • Zamawiający zastrzega możliwość zmiany treści Ogłoszenia o zamówieniu lub dokumentów zamówienia przed terminem składania ofert. Dokonaną w ten sposób zmianę zamieszcza na stronie internetowej Zamawiającego.
  • Wykonawca może zwrócić się z wnioskiem o wyjaśnienie treści Ogłoszenia lub dokumentów zamówienia nie później niż 5 dni przed terminem składania ofert. Zamawiający udzieli odpowiedzi na wniosek, o którym mowa powyżej nie później niż 3 dni przed terminem składania ofert.
    • Jeżeli Zamawiający nie udzieli wyjaśnień w terminie, o którym mowa powyżej, przedłuża termin składania ofert o czas niezbędny do zapoznania się wszystkich zainteresowanych Wykonawców z wyjaśnieniami niezbędnymi do należytego przygotowania i złożenia ofert.
    • Przedłużenie terminu składania ofert nie wpływa na bieg terminu składania wniosku o wyjaśnienie treści Ogłoszenia lub dokumentów zamówienia. W przypadku gdy wniosek o wyjaśnienie treści Ogłoszenia lub dokumentów zamówienia nie wpłynął w terminie, Zamawiający nie ma obowiązku udzielania wyjaśnień oraz obowiązku przedłużenia terminu składania ofert.
  • Zamawiający zamieszcza na stronie internetowej Zamawiającego treść zapytań wraz z wyjaśnieniami bez ujawnienia źródła zapytania.
  • Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
  • Zamawiający może wezwać Wykonawcę do złożenia wyjaśnień dotyczących treści złożonej oferty lub do uzupełnienia lub wyjaśnienia dokumentów (np. potwierdzających spełnianie warunków udziału, brak podstaw do wykluczenia) lub pełnomocnictwa w wyznaczonym przez siebie terminie.
  • Zamawiający może poprawić w ofercie oczywiste omyłki pisarskie oraz rachunkowe, zawiadamiając o tym Wykonawcę , którego oferta została poprawiona.UWAGA!
    Oczywistą omyłką rachunkową jest błąd w obliczeniach popełniony przez Wykonawcę, który można poprawić wyłącznie w jeden sposób. Polega na uzyskaniu nieprawidłowego wyniku działania arytmetycznego np. błędne zsumowanie, odjecie, pomnożenie poszczególnych pozycji. Oczywistą omyłką pisarską jest wynik przeoczenia, pominięcia, który nie zmienia treści oświadczenia woli Wykonawcy.
  • Zamawiający zastrzega sobie możliwość weryfikacji informacji podanych w ofercie poprzez zwrócenie się bezpośrednio do podmiotu na rzecz lub w imieniu którego usługi/dostawy/roboty budowlane były wykonywane.
  • Zamawiający zastrzega sobie w każdym momencie możliwość odstąpienia od prowadzenia postępowania bez podawania przyczyny.
  • Wykonawca może przed upływem terminu składania ofert wycofać lub zmienić swoją ofertę.

20. Informacja o środkach ochrony prawnej
W postępowaniach, których wartość przekracza 130 000,00 złotych, Wykonawca może w terminie 5 dni od wszczęcia postępowania lub wyboru oferty najkorzystniejszej, poinformować Zamawiającego o niezgodnej z przepisami Regulaminu czynności podjętej przez niego lub zaniechaniu czynności, do której jest on zobowiązany na podstawie Regulaminu.
W przypadku uznania zasadności przekazanej informacji zlecający powtarza czynność albo dokonuje czynności zaniechanej, informując o tym Wykonawców biorących udział w postępowaniu.

21. Załączniki:
Załącznik nr 1 – Formularza oferty
Załącznik nr 2 – OPZ
Załącznik nr 3 – Wzór Umowy
Załącznik nr 4 – RODO
Załącznik nr 5 – Oświadczenie Wykonawcy
Załącznik nr 6 – Wykaz wykonanych robót
Załącznik nr 7 – Wykaz osób skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zadania.

 

Osoba odpowiedzialna za postępowanie:

Katarzyna Tokarzewska

mail: katarzyna.tokarzewska@aquanet.pl
tel.: 885 979 931

Podanie stanu wodomierza? Teraz to proste!

Dla Twojego komfortu oraz usprawnienia naszej pracy, wprowadziliśmy ułatwienia, które pozwolą podać Ci stan wodomierza w kilku prostych krokach!

Wystarczy, że wyślesz nam zdjęcie stanu swojego wodomierza na nasz nr telefonu lub mailowo!

Czytaj więcej

Poziom Świadczenia Usług

Zawsze chcemy świadczyć nasze usługi na jak najwyższym poziomie. Dowiedz się, jakie obowiązują nas standardy w ramach realizowanych przez nas prac.

Czytaj więcej
Na zdjęciu widać odpływ zlewu i spływającą do niego wodę

Chcesz sprawdzić twardość wody?

Sprawdź na naszej mapie, jaka woda dociera do Twojego kranu. Pamiętaj -przebadana i uzdatniona woda jest bezpieczna. Zawiera magnez, wapń, potas, sód.
Im więcej tych związków, tym twardsza i zdrowsza jest woda.

Mapa twardości wody

Masz pytania?

Skontaktuj się z nami:

Infolinia czynna w dniach Pn. - Pt., w godzinach: 7:30 - 15:00

Zajrzyj także do FAQ

lub przejdź do kontaktu

Awaria?

Zadzwoń

Na wskazany numer proszę kontaktować się tylko w przypadku zgłoszenia awarii.

Uwaga

Odpowiadamy za zimną wodę w Twoim kranie!

Jeśli Twój problem dotyczy ciepłej wody, niestety nie będziemy w stanie Ci pomóc.

Masz pytania?

Infolinia czynna w dniach Pn. - Pt., w godzinach: 7:30 - 15:00

Zajrzyj także do FAQ

Awaria?

Na wskazany numer proszę kontaktować się tylko w przypadku zgłoszenia awarii. Jeśli Twój problem dotyczy ciepłej wody, niestety nie będziemy w stanie Ci pomóc.

Awaria?

Zadzwoń

Na wskazany numer proszę kontaktować się tylko w przypadku zgłoszenia awarii.

Uwaga

Odpowiadamy za zimną wodę w Twoim kranie!

Jeśli Twój problem dotyczy ciepłej wody, niestety nie będziemy w stanie Ci pomóc.