Zakup zestawu do lokalizacji uszkodzeń przewodów

Wróć do strony z przetargami

Data ostatniej aktualizacji: 07.11.2025, 13:01

Data publikacji

07.11.2025, 13:01

Termin składania ofert:

18.11.2025, 10:00

Termin otwarcia ofert:

18.11.2025, 12:00

Zaproszenie do złożenia oferty

Zamawiający AQUANET S.A, ul. Dolna Wilda 126 w Poznaniu, zgodnie z § 21 Regulaminu udzielania zamówień przez AQUANET S.A., do których nie mają zastosowania przepisy ustawy Prawo zamówień publicznych – dalej „Regulamin” zaprasza do złożenia oferty w postępowaniu pn. Zestaw do lokalizacji uszkodzenia przewodów.
1. Nazwa i adres Zamawiającego:
AQUANET S.A.
Ul. Dolna Wilda 126, 61 – 492 Poznań
Komórka Organizacyjna Dział Automatyki i Energetyki ZAE
strona internetowa Zamawiającego: aquanet.pl
2. Podstawa prawna i tryb udzielenia zamówienia
2.1. Regulamin udzielania zamówień przez AQUANET S.A., do których nie mają zastosowania przepisy ustawy Prawo zamówień publicznych – dalej „Regulamin”
2.2. Tryb: Przetarg ofertowy (§ 21 Regulaminu)
3. Zakres zadania
Przedmiotem zadania jest dostawa:
Zestawu do lokalizacji uszkodzenia przewodów
na adres: ul. Dolna Wilda 126 61-492 Poznań Dział ZAE
Koszt dostawy ponosi Dostawca
Rozładunek i odbiór po stronie Zamawiającego.
4. Opis przedmiotu zamówienia :
Przedmiot zamówienia jest:
Zestaw lokalizacyjny vLoc3-PRO-SD-10W z typem lokalizatora vLoc3-PRO-SD Rx
i typem generatora vLoc3-10Tx wraz z anteną zaciskową (odbiorczą) ,ramką A-Frame
Klamra nadawczą Flexi 140 i Flexi 450, kablem zasilania zew. +12V DC,
Z zasilaczem sieciowym 230V/12DC, i ładowarką samochodowa RVC
Z przedłużaczem przewodu uziemiającego 30 m, przewodem giętkim GOK Flex sonda o długości 30m , fi4.5mm sonda 8mm , twardym futerałem transportowy

5. Termin wykonania zamówienia:
• Zamówienie ma zostać wykonane w terminie: do 15 grudzień 2025
6. Informacje o środkach komunikacji, przy użyciu, których Zamawiający będzie komunikował się z Wykonawcami:
6.1. W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym
a Wykonawcami odbywa przy pomocy poczty elektronicznej.
6.2. Osobą uprawnioną do porozumiewania się z Wykonawcami jest:
Robert Kołacki
e-mail :robert.kolacki@aquanet.pl
Krzysztof Wagner

e- mail: krzysztof.wagner@aquanet.pl
7. Termin związania ofertą:
7.1. Wykonawca związany jest ofertą 30 dni. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.
7.2. Zamawiający może najpóźniej na 3 dni przed upływem końca terminu związania ofertą zwrócić się do Wykonawcy o przedłużenie ww. terminu. Brak zgody na przedłużenie terminu związania ofertą lub brak odpowiedzi przed upływem pierwotnego terminu związania ofertą jest równoznaczne z odrzuceniem oferty z postępowania.

8. Sposób oraz termin składania i otwarcia ofert
8.1. Oferty należy złożyć elektronicznie pod rygorem jej nieważności i przesłać na adres e-mail tomasz.kusztelski@aquanet.pl robert.kolacjki@aquanet.pl
krzysztof.wagner@aquanet.pl do dnia 18.11.2025 r. do godz. 10:00
Wszystkie dokumenty elektroniczne stanowiące ofertę należy zabezpieczyć hasłem przed niepożądanym otwarciem i przesłać do Zamawiającego.
W tytule wiadomości e-mail zawierającej ofertę należy wpisać:
Oferta firmy (nazwa)………………….
nazwa postępowania: Zestaw do lokalizacji uszkodzenia przewodów
Maksymalny rozmiar skompresowanego pliku oferty wynosi 25 MB. Dopuszczalny format plików składających się na ofertę to: .doc .docx .pdf . xls .rtf.
8.2. Każdy Wykonawca może złożyć jedną ofertę dla danego zamówienia.
8.3. Oferty muszą być napisane w języku polskim, powinny być sporządzone czytelnie oraz opatrzone podpisem osoby upoważnionej do złożenia oferty.
8.4 Negocjacje:
8.4.1 Zamawiający przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty cenowej z możliwością prowadzenia negocjacji, o których mowa w §22 ust. 1 Regulaminu w zakresie ceny dostawy kompletnego zamówienia.
8.4.2 Cena zaoferowana po negocjacjach nie może być wyższa od zaproponowanej w pierwotnie złożonej ofercie.
8.4.3 Negocjacje prowadzone będą z każdym Wykonawcą oddzielnie.
8.4.4 Wynik przeprowadzonych negocjacji cenowych zostanie zapisany w postaci protokołu.
8.5 Oferta złożona jako dokument elektroniczny musi być podpisany przez osobę upoważnioną podpisem zaufanym, podpisem osobistym albo kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub jako skan podpisanego przez upoważnioną osobę dokumentu papierowego (formularza oferty).
Pozostałe dokumenty elektroniczne stanowiące załączniki do oferty nie muszą być podpisane przez Wykonawcę, jednak są dla niego wiążące.
8.6. W przypadku podpisania oferty przez pełnomocnika do oferty należy dołączyć stosowne pełnomocnictwo.
8.7. Wykonawcy mogą złożyć ofertę wspólnie. Oferta musi być podpisana w taki sposób, by wiązała prawnie wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Osoba podpisująca ofertę musi posiadać umocowanie prawne do reprezentacji. Umocowanie musi wynikać z treści pełnomocnictwa załączonego do oferty – treść pełnomocnictwa powinna dokładnie określać zakres umocowania.
8.8. Kompletna oferta musi zawierać:
• Dokumenty potwierdzające istnienie podmiotu w obrocie gospodarczym (KRS dla spółek handlowych (aktualny wydruk z rejestru) lub CEiDG – dla osób fizycznych, spółek osobowych (aktualny wydruk z rejestru)
• Dokumenty potwierdzające istnienie podmiotu w systemie podatkowym: VAT – dla podatników krajowych (aktualny wydruk z rejestru)
• Potwierdzenie warunków dostawy przedstawionych w zapytaniu ofertowym,
• Termin ważności oferty
• Oświadczenie wykonawcy potwierdzające parametry techniczne dostaw
• Warunki gwarancji dla 24 miesiące od daty podpisania protokołu odbioru u Zamawiającego, warunki serwisu gwarancyjnego i pogwarancyjnego
• Wartość netto oferty w PLN,
• Termin i sposób zapłaty (potwierdzenie warunków płatności z zapytania), Zapłata należności wynikającej z faktury VAT wystawionej przez Wykonawcę dokonana będzie przez Zamawiającego w terminie 30 dni od dnia otrzymania faktury VAT, przelewem na rachunek bankowy wskazany Wykonawcę.
8.09 Hasła zabezpieczające ofertę przed niepożądanym otwarciem należy przesyłać na adres e-mail tomasz.kusztelski@aquanet.pl robert.kolacki@aquanet.pl,krzysztof.wagner@aquanet.pl
od dnia 18.11.2025 r. od godz. 10.01
W tytule wiadomości e-mail zawierającej hasło należy wpisać:
Tytuł wiadomości: Hasło do oferty firmy ….… –
nazwa postępowania) Zestaw do lokalizacji uszkodzenia przewodów
8.10 Otwarcie oferty nastąpi w dniu 18.11.2025 r. o godz. 12.00
Oferty złożone po terminie składania ofert nie będą rozpatrywane.
Hasła przesłane po terminie otwarcia ofert nie zostaną uwzględnione i tym samym oferty, których te hasła dotyczą nie zostaną otwarte i nie będą rozpatrywane.
W przypadku złożenia oferty niezabezpieczonej hasłem lub wcześniejszego przesłania hasła do złożonej już oferty Wykonawca świadomie odstępuje od utajnienia swojej oferty i tym samym godzi się z możliwością, iż Zamawiający będzie mógł zapoznać się z treścią oferty przed terminem jej otwarcia.
Wszelkie negatywne konsekwencje działania opisanego powyżej będzie ponosił Wykonawca i nie będą przysługiwały mu żadne środki odwoławcze w związku z takim działaniem.
9. Podstawy do wykluczenia z postępowania:
9.1. W postępowaniu mogą brać udział Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia w okolicznościach, o których mowa w art. 7 ust. 1 pkt 1-3 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego. Z postępowania wyklucza się:
a) wykonawcę oraz uczestnika konkursu wymienionego w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/20061 i rozporządzeniu 269/20142 albo wpisanego na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 Ustawy o przeciwdziałaniu wspieraniu agresji na Ukrainę;
b) wykonawcę oraz uczestnika konkursu, którego beneficjentem rzeczywistym w rozumieniu ustawy z dnia 1 marca 2018 r. o przeciwdziałaniu praniu pieniędzy oraz finansowaniu terroryzmu (Dz. U. z 2022 r. poz. 593 i 655) jest osoba wymieniona w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisana na listę lub będąca takim beneficjentem rzeczywistym od dnia 24 lutego 2022 r., o ile została wpisana na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 Ustawy o przeciwdziałaniu wspieraniu agresji na Ukrainę;
c) wykonawcę oraz uczestnika konkursu, którego jednostką dominującą w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt 37 ustawy z dnia 29 września 1994 r. o rachunkowości (Dz. U. z 2021 r. poz. 217, 2105 i 2106) jest podmiot wymieniony w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisany na listę lub będący taką jednostką dominującą od dnia 24 lutego 2022 r., o ile został wpisany na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 Ustawy o przeciwdziałaniu wspieraniu agresji na Ukrainę.
9.2. Z postępowania o udzielenie zamówienia wyklucza się:
wykonawców, którzy zalegają z uiszczeniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne, z wyjątkiem przypadków, gdy uzyskali oni przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie, rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu
Ad. 9.1 i ad 9.2 – Oświadczenia o braku podstaw do wykluczenia z postępowania zamieszczonego w formularzu oferty (załącznik numer 1)
10. Podstawy odrzucenia oferty:
10.1. Zamawiający odrzuca ofertę, jeśli jej treść nie odpowiada warunkom zamówienia.
10.2. Zamawiający odrzuca ofertę, jeśli zawiera błędy w obliczeniu ceny.
10.3. Zamawiający odrzuca ofertę, jeśli jest nieważna na podstawie odrębnych przepisów.
10.4. Zamawiający odrzuca ofertę, jeżeli Wykonawca nie wyraził zgody na przedłużenie terminu związania ofertą
10.5. Zamawiający odrzuca ofertę, jeśli jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji.
11. Opis Kryteriów oceny ofert, wraz z podaniem wag tych kryteriów i sposobu oceny ofert
11.1. Przy wyborze ofert Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami oceny ofert:
Przykład:
1) Cena – 100 %,
Lp. Kryterium Znaczenie procentowe kryterium Maksymalna liczba punktów jakie może otrzymać oferta za dane kryterium
1.. Cena 100% 100 punktów
11.2. Sposób obliczania punktów dla poszczególnych kryteriów:
kryterium „Cena” (C) – oferta z najniższą ceną otrzyma maksymalną liczbę 100 punktów, oferty pozostałe otrzymają zaokrągloną do dwóch miejsc po przecinku liczbę punktów proporcjonalnie mniejszą, obliczoną na podstawie poniższego wzoru:
Pi(C) = (Cmin/Ci) x 100 pkt

gdzie:
Pi(C) liczba punktów jakie otrzyma oferta „i” za kryterium „Cena”
Cmin najniższa cena spośród wszystkich ważnych i nieodrzuconych ofert
Ci cena oferty badanej „i”

11.3. W przypadku, jeżeli dwie lub więcej ofert przedstawia taką samą cenę, Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia w terminie określonym przez Zamawiającego ofert dodatkowych. Wykonawcy składając oferty dodatkowe, nie mogą zaoferować cen wyższych niż zaoferowane w złożonych wcześniej ofertach.
W przypadku otrzymania przez dwie oferty takiej samej punktacji, Zamawiający wybierze tę która ma niższa cenę.
12. Sposób obliczenia ceny
12.1. Podana w ofercie cena musi być wyrażona np. …..w PLN. Cena musi uwzględniać wszystkie wymagania niniejszego zaproszenia oraz obejmować wszelkie koszty, jakie poniesie Wykonawca z tytułu należytej oraz zgodnej z obowiązującymi przepisami realizacji przedmiotu zamówienia.
Zamawiający może dopuścić złożenie oferty w innej walucie, np. w euro. W takim przypadku należy wskazać sposób, w jaki oferta zostanie przeliczona na PLN, np. wg średniego kursu NBP z dnia składania ofert.
12.2. Ceną oferty jest cena wymieniona w formularzu oferty. Cenę taką Zamawiający przyjmie na potrzeby oceny i porównania ofert. Cenę podaną w formularzu ofertowym należy podać z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku, przy czym końcówki poniżej 0,5 grosza pomija się, a końcówki 0,5 i powyżej 0,5 grosza zaokrągla się do 1 grosza
12.3. Cenę podaną w formularzu oferty oblicza się na podstawie kosztorysu ofertowego lub wykazu cen lub innego dokumentu, na podstawie którego dokonano obliczenia ceny (jeżeli dotyczy).

13.Informacje o formalnościach, jakie muszą zostać dopełnione po wyborze oferty lub unieważnieniu lub odstąpieniu od prowadzenia postępowania
13.1. Przekazanie informacji o wyniku postępowania:

13.1.1 Informacja o wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu lub odstąpieniu od prowadzenia postępowania rozesłana zostanie do wszystkich Wykonawców, którzy złożyli oferty. Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty będzie zawierała:
• Informację o wybranym Wykonawcy wraz z podaniem ceny oferty i/lub punktacji,
• Informację o wszystkich Wykonawcach, którzy złożyli oferty wraz z podaniem cen tych ofert i punktacji,
• Informację o ofertach odrzuconych i/ lub Wykonawcach wykluczonych wraz z podaniem podstawy odrzucenia/ wykluczenia
13.2. Informacja o unieważnieniu postępowania będzie zawierała podstawę unieważnienia postępowania.
13.3. Zawiadomienie o wyborze oferty nie stanowi zawarcia umowy.
13.4. Umowę uznaje się za zawartą w momencie podpisania przez obie Strony.
13.5. W przypadku odmowy podpisania umowy przez wybranego Wykonawcę Zamawiający zastrzega sobie możliwość podpisania umowy z następnym Wykonawcą, którego bilans kryteriów oceny ofert jest najkorzystniejszy w kolejności wg kryteriów oceny ofert.
13.6. W przypadku wyznaczenia do podpisania umowy pełnomocnika, przed podpisaniem umowy należy przekazać Zamawiającemu stosowne pełnomocnictwo.

14.Obowiązek informacyjny RODO
Załącznik nr 2_AQ-RODO-19.pdf

15. Podstawy do unieważnienia postępowania.
15.1. Zamawiający unieważnia postępowanie, jeśli nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu lub wszystkie złożone oferty podlegają odrzuceniu.
15.2. Zamawiający unieważnia postępowanie, jeżeli wszyscy Wykonawcy, którzy złożyli oferty zostali Wykluczeni.
15.3. Zamawiający unieważnia postępowanie, jeśli wystąpiła zmiana okoliczności powodująca, że przeprowadzenie postępowania lub wykonanie zamówienia nie leży w interesie Zamawiającego.
15.4. Zamawiający unieważnia postępowanie, jeśli obarczone jest wadą uniemożliwiającą zawarcie ważnej umowy.
15.5. Zamawiający unieważnia postępowanie, jeśli cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę, jaką Zamawiający może przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia
16. Dodatkowe informacje:
• Zamawiający zastrzega możliwość zmiany treści zaproszenia o zamówieniu lub dokumentów zamówienia przed terminem składania ofert. Dokonaną w ten sposób zmianę zamieszcza na stronie internetowej Zamawiającego.
• Wykonawca może zwrócić się z wnioskiem o wyjaśnienie treści zaproszenia lub dokumentów zamówienia nie później niż 3 dni robocze przed terminem składania ofert.
• Zamawiający udzieli odpowiedzi na wniosek, o którym mowa powyżej nie później niż 2 dni robocze przed terminem składania ofert
• Jeżeli Zamawiający nie udzieli wyjaśnień w terminie, o którym mowa powyżej, przedłuża termin składania ofert o czas niezbędny do zapoznania się wszystkich zainteresowanych Wykonawców z wyjaśnieniami niezbędnymi do należytego przygotowania i złożenia ofert.
• Przedłużenie terminu składania ofert nie wpływa na bieg terminu składania wniosku o wyjaśnienie treści zaproszenia lub dokumentów zamówienia. W przypadku gdy wniosek o wyjaśnienie treści zaproszenia lub dokumentów zamówienia nie wpłynął w terminie, Zamawiający nie ma obowiązku udzielania wyjaśnień oraz obowiązku przedłużenia terminu składania ofert..
• Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
• Zamawiający może wezwać Wykonawcę do złożenia wyjaśnień dotyczących treści złożonej oferty lub do uzupełnienia lub wyjaśnienia dokumentów (np. potwierdzających spełnianie warunków udziału, brak podstaw do wykluczenia) lub pełnomocnictwa w wyznaczonym przez siebie terminie
• Zamawiający może poprawić w ofercie omyłki pisarskie oraz rachunkowe, zawiadamiając o tym Wykonawcę, którego oferta została poprawiona.
• Zamawiający zastrzega sobie możliwość weryfikacji informacji podanych w ofercie poprzez zwrócenie się bezpośrednio do podmiotu na rzecz lub w imieniu, którego usługi/dostawy/roboty budowlane były wykonywane.
• Zamawiający zastrzega sobie w każdym momencie możliwość odstąpienia od prowadzenia postępowania bez podawania przyczyny.
• Wykonawca może przed upływem terminu składania ofert wycofać lub zmienić swoją ofertę.

17. Załączniki:
Załącznik nr 1- Formularz oferty
Załącznik nr 2 – RODO;
Załącznik nr 3 – Wzór umowy do zakupu Zestaw do lokalizacji uszkodzenia przewodów
Załącznik nr 4 – Wzór protokołu odbioru

Osoba odpowiedzialna za postępowanie:

Krzysztof Wagner

mail: krzysztof.wagner@aquanet.pl

Podanie stanu wodomierza? Teraz to proste!

Dla Twojego komfortu oraz usprawnienia naszej pracy, wprowadziliśmy ułatwienia, które pozwolą podać Ci stan wodomierza w kilku prostych krokach!

Wystarczy, że wyślesz nam zdjęcie stanu swojego wodomierza na nasz nr telefonu lub mailowo!

Czytaj więcej

Poziom Świadczenia Usług

Zawsze chcemy świadczyć nasze usługi na jak najwyższym poziomie. Dowiedz się, jakie obowiązują nas standardy w ramach realizowanych przez nas prac.

Czytaj więcej
Na zdjęciu widać odpływ zlewu i spływającą do niego wodę

Chcesz sprawdzić twardość wody?

Sprawdź na naszej mapie, jaka woda dociera do Twojego kranu. Pamiętaj -przebadana i uzdatniona woda jest bezpieczna. Zawiera magnez, wapń, potas, sód.
Im więcej tych związków, tym twardsza i zdrowsza jest woda.

Mapa twardości wody

Masz pytania?

Skontaktuj się z nami:

Infolinia czynna w dniach Pn. - Pt., w godzinach: 7:30 - 15:00

Zajrzyj także do FAQ

lub przejdź do kontaktu

Awaria?

Zadzwoń

Na wskazany numer proszę kontaktować się tylko w przypadku zgłoszenia awarii.

Uwaga

Odpowiadamy za zimną wodę w Twoim kranie!

Jeśli Twój problem dotyczy ciepłej wody, niestety nie będziemy w stanie Ci pomóc.

Masz pytania?

Infolinia czynna w dniach Pn. - Pt., w godzinach: 7:30 - 15:00

Zajrzyj także do FAQ

Awaria?

Na wskazany numer proszę kontaktować się tylko w przypadku zgłoszenia awarii. Jeśli Twój problem dotyczy ciepłej wody, niestety nie będziemy w stanie Ci pomóc.

Awaria?

Zadzwoń

Na wskazany numer proszę kontaktować się tylko w przypadku zgłoszenia awarii.

Uwaga

Odpowiadamy za zimną wodę w Twoim kranie!

Jeśli Twój problem dotyczy ciepłej wody, niestety nie będziemy w stanie Ci pomóc.