Bezpieczeństwo EBOK

Drogi Kliencie,
sprawdź na co należy zwrócić uwagę, aby zadbać o swoje bezpieczeństwo w sieci korzystając z naszych usług.

1. Zastanów się zanim klikniesz
Zweryfikuj nadawcę korespondencji e-mail lub SMS zanim klikniesz w przesłany link lub otworzysz załącznik. Sprawdź z jakiego adresu lub numeru przychodzą wiadomości, rozwijając pasek adresów.
Często oszuści wykorzystują fakt, że system pocztowy ukrywa pasek adresowy, a prezentuje jedynie nazwę nadawcy, która może nie być prawdziwa. Niezweryfikowany nadawca może być zagrożeniem. Jeśli nie jesteś pewien tożsamości nadawcy, korzystaj bezpośrednio z aplikacji kontaktowych np. EBOK, stosując osobiste dane logowania.

2. Sprawdź czy jesteś na właściwej stronie – zwróć uwagę na jej adres 
Zweryfikuj poprawność adresu strony www – czy adres nie zawiera homografów, czyli zauważalnych zmian w zapisie danego wyrazu trudnych do wychwycenia przy pierwszym czytaniu.

Przykład:

Możliwa jest zamiana liter na wizualnie podobne (np. m i n, małe „el” i wielkie „i” lub korzystanie ze znaków diakrytycznych, w których elementy interpunkcji, przegłosu lub akcentu mogą być niewidoczne (np. İ, ğ, ş, ı). Czy zauważyłeś, że w drugim przykładzie końcowa litera „el” nią nie jest?

 

3. Zweryfikuj certyfikat strony www – czy połączenie ze stroną jest bezpieczne 
Certyfikat, widoczny w formie zamkniętej kłódki przy adresie strony internetowej, oznacza, że strona www i wyświetlany jej adres są zgodne – połączenie ze stroną jest zabezpieczone przed jego przechwyceniem.

 

 

Nie zapomnij jednak w pierwszej kolejności zweryfikować poprawność adresu strony!
Aby poznać szczegóły certyfikatu należy kliknąć w kłódkę przy adresie strony, wybrać pole „Połączenie jest bezpieczne” i dalej „Certyfikat jest ważny”.

Polityka Prywatności Elektronicznego Biura Obsługi Klienta Aquanet S.A.

 

1. Informacje ogólne
Niniejsza Polityka Prywatności określa zasady przetwarzania i ochrony danych osobowych przekazanych przez Użytkowników w związku z korzystaniem przez nich z usług EBOK Aquanet S.A.

2. Ochrona danych osobowych
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i ust. 2 ogólnego Rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. informujemy, iż Administratorem Państwa danych osobowych jest AQUANET S.A. ul. Dolna Wilda 126, 61-492 Poznań.
W trosce o bezpieczeństwo powierzonych nam danych opracowaliśmy wewnętrzne procedury i zalecenia, które mają zapobiec udostępnieniu danych osobom nieupoważnionym. Kontrolujemy ich wykonywanie i stale sprawdzamy ich zgodność z odpowiednimi aktami.
W Aquanet S.A. został powołany Inspektor Ochrony Danych (IOD). Jest to osoba, z która mogą Państwo kontaktować się mailowo iod@aquanet.pl we wszystkich sprawach związanych z ochroną i przetwarzaniem danych osobowych oraz skorzystaniem z przysługujących Państwu praw w tych kwestiach.

Państwa dane osobowe są nam potrzebne, by zapewnić Państwu dostęp do EBOK (art. 6 ust 1 lit. b RODO) i będą przetwarzane do momentu rezygnacji z usługi EBOK.

Z uwagi na konieczność zapewnienia prawidłowego funkcjonowania Spółki oraz EBOK Państwa dane osobowe mogą zostać przekazane dostawcom systemów i usług IT oraz firmom realizującym masowy wydruk, wysyłkę korespondencji i niszczenie dokumentów, dostawcom usług płatniczych, z którymi współpracuje Administrator i mogą zostać udostępnione upoważnionym podmiotom na udokumentowany wniosek np. Policja, Sąd.

W zakresie wynikającym z RODO i z ograniczeniami w nim wskazanymi posiada Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych oraz prawo ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo wniesienia sprzeciwu.

Ma Pani/Pan prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych mieszczący się przy ulicy Stawki 2 w Warszawie. Więcej informacji dostępnych pod adresem www.uodo.gov.pl
Państwa dane nie zostaną przekazane do krajów spoza Europejskiego Obszaru Gospodarczego oraz na ich podstawie w Aquanet S.A. nie dochodzi do profilowania.

Podanie przez Państwa danych osobowych jest dobrowolne, lecz to wymóg niezbędny by korzystać z EBOK, a konsekwencją ich nie podania będzie brak możliwości korzystania z EBOK.

3. EBOK Aquanet S.A. realizuje funkcje pozyskiwania informacji o użytkownikach i ich zachowaniach w następujący sposób:
a) poprzez dobrowolnie wprowadzone w formularzach informacje,
b) poprzez gromadzenie plików “cookies” – zasady przechowywania i dostępu do informacji na urządzeniach Użytkowników za pomocą plików cookies znajdują się na https://www.aquanet.pl/polityka-prywatnosci,380.

4. EBOK Aquanet S.A. zbiera informacje dobrowolnie podane przez użytkownika.

5. Zastrzegamy sobie prawo do zmiany w polityce ochrony prywatności serwisu, na które może wpłynąć rozwój technologii internetowej, ewentualne zmiany prawa w zakresie ochrony danych osobowych oraz rozwój naszego serwisu internetowego. O wszelkich zmianach będziemy informować w sposób widoczny i zrozumiały

Podanie stanu wodomierza? Teraz to proste!

Dla Twojego komfortu oraz usprawnienia naszej pracy, wprowadziliśmy ułatwienia, które pozwolą podać Ci stan wodomierza w kilku prostych krokach!

Wystarczy, że wyślesz nam zdjęcie stanu swojego wodomierza na nasz nr telefonu lub mailowo!

Czytaj więcej

Poziom Świadczenia Usług

Zawsze chcemy świadczyć nasze usługi na jak najwyższym poziomie. Dowiedz się, jakie obowiązują nas standardy w ramach realizowanych przez nas prac.

Czytaj więcej
Na zdjęciu widać odpływ zlewu i spływającą do niego wodę

Chcesz sprawdzić twardość wody?

Sprawdź na naszej mapie, jaka woda dociera do Twojego kranu. Pamiętaj -przebadana i uzdatniona woda jest bezpieczna. Zawiera magnez, wapń, potas, sód.
Im więcej tych związków, tym twardsza i zdrowsza jest woda.

Mapa twardości wody

Masz pytania?

Skontaktuj się z nami:

Infolinia czynna w dniach Pn. - Pt., w godzinach: 7:30 - 15:00

Zajrzyj także do FAQ

lub przejdź do kontaktu

Awaria?

Zadzwoń

Na wskazany numer proszę kontaktować się tylko w przypadku zgłoszenia awarii.

Uwaga

Odpowiadamy za zimną wodę w Twoim kranie!

Jeśli Twój problem dotyczy ciepłej wody, niestety nie będziemy w stanie Ci pomóc.

Masz pytania?

Infolinia czynna w dniach Pn. - Pt., w godzinach: 7:30 - 15:00

Zajrzyj także do FAQ

Awaria?

Na wskazany numer proszę kontaktować się tylko w przypadku zgłoszenia awarii. Jeśli Twój problem dotyczy ciepłej wody, niestety nie będziemy w stanie Ci pomóc.

Awaria?

Zadzwoń

Na wskazany numer proszę kontaktować się tylko w przypadku zgłoszenia awarii.

Uwaga

Odpowiadamy za zimną wodę w Twoim kranie!

Jeśli Twój problem dotyczy ciepłej wody, niestety nie będziemy w stanie Ci pomóc.