Opomiarowanie budynku wielolokalowego

Wariant 1
Budynek posiada przyłącze wody z wodomierzem, jest podpisana umowa na dostarczanie wody i znajdują się w nim 1-4 lokale z indywidualną księgą wieczystą, dla których chcesz zamontować odrębne wodomierze – wystąp z wnioskiem o warunki techniczne na budowę nowego, niezależnego przyłącza do każdego z lokali, zgodnie z instrukcją „Podłącz do sieci” dostępną TUTAJ

Wariant 2
Podstawowe wymagania dla indywidualnego rozliczania lokali w budynku wielolokalowym:

  • budynek mieszkalny jest w zabudowie piętrowej: punktowiec, korytarzowiec lub sekcyjny z minimum czterema lokalami,
  • każdy z lokali ma indywidualną księgą wieczystą,
  • jest pisemna zgoda wspólnoty/zarządcy/odbiorcy, z którym Spółka ma podpisaną umowę na dostarczenie wody, na indywidualne rozliczanie każdego z lokali,
  • wodomierze-podliczniki dla każdego z lokali będą zamontowane we wspólnym, ogólnodostępnym pomieszczeniu lub na klatce schodowej (Spółka nie rozlicza wodomierzy zamontowanych wewnątrz lokali).

Wniosek o zawarcie umowy o dostarczenie wody i/lub odprowadzanie ścieków dla Odbiorców Indywidualnych (Konsumentów) – dostępny jest TUTAJ

 

Podanie stanu wodomierza? Teraz to proste!

Dla Twojego komfortu oraz usprawnienia naszej pracy, wprowadziliśmy ułatwienia, które pozwolą podać Ci stan wodomierza w kilku prostych krokach!

Wystarczy, że wyślesz nam zdjęcie stanu swojego wodomierza na nasz nr telefonu lub mailowo!

Czytaj więcej

Poziom Świadczenia Usług

Zawsze chcemy świadczyć nasze usługi na jak najwyższym poziomie. Dowiedz się, jakie obowiązują nas standardy w ramach realizowanych przez nas prac.

Czytaj więcej
Na zdjęciu widać odpływ zlewu i spływającą do niego wodę

Chcesz sprawdzić twardość wody?

Sprawdź na naszej mapie, jaka woda dociera do Twojego kranu. Pamiętaj -przebadana i uzdatniona woda jest bezpieczna. Zawiera magnez, wapń, potas, sód.
Im więcej tych związków, tym twardsza i zdrowsza jest woda.

Mapa twardości wody

Masz pytania?

Skontaktuj się z nami:

Infolinia czynna w dniach Pn. - Pt., w godzinach: 7:30 - 15:00

Zajrzyj także do FAQ

lub przejdź do kontaktu

Awaria?

Zadzwoń

Na wskazany numer proszę kontaktować się tylko w przypadku zgłoszenia awarii.

Uwaga

Odpowiadamy za zimną wodę w Twoim kranie!

Jeśli Twój problem dotyczy ciepłej wody, niestety nie będziemy w stanie Ci pomóc.

Masz pytania?

Infolinia czynna w dniach Pn. - Pt., w godzinach: 7:30 - 15:00

Zajrzyj także do FAQ

Awaria?

Na wskazany numer proszę kontaktować się tylko w przypadku zgłoszenia awarii. Jeśli Twój problem dotyczy ciepłej wody, niestety nie będziemy w stanie Ci pomóc.

Awaria?

Zadzwoń

Na wskazany numer proszę kontaktować się tylko w przypadku zgłoszenia awarii.

Uwaga

Odpowiadamy za zimną wodę w Twoim kranie!

Jeśli Twój problem dotyczy ciepłej wody, niestety nie będziemy w stanie Ci pomóc.