Konserwacją i przeglądy urządzeń dźwigowych eksploatowanych na terenie jednostek organizacyjnych Aquanet S.A.

Wróć do strony z przetargami

Data ostatniej aktualizacji: 12.12.2025, 06:23

Identyfikator

Konserwacją i przeglądy urządzeń dźwigowych eksploatowanych na terenie jednostek organizacyjnych Aquanet S.A.

Data publikacji

12.12.2025, 06:23

Termin składania ofert:

18.12.2025, 12:00

Termin otwarcia ofert:

18.12.2025, 13:00

Ogłoszenie o zamówieniu pn.:

Konserwacją i przeglądy urządzeń dźwigowych eksploatowanych na terenie jednostek organizacyjnych Aquanet SA według załączników:

  1. Urządzenia dźwigowe – zał. A-1
  2. Urządzenia dźwigowe – zał. A-2
  3. Wózki widłowe – zał. A-3
  4. Dźwigi osobowo – towarowe – zał. A-4
  5. Żurawiki – zał. A-5;
  6. Wózki widłowe i – zał. A-6

(dalej również Ogłoszenie)

1.Nazwa i adres Zamawiającego:

AQUANET S.A.

Ul. Dolna Wilda 126, 61 – 492 Poznań

tel. 783 941 561……………..

e-mail: przemyslaw.lejman@aquanet.pl

strona internetowa Zamawiającego: https://www.aquanet.pl/

2. Podstawa prawna i tryb udzielenia zamówienia

2.1Regulamin udzielania zamówień przez AQUANET S.A., do których nie mają zastosowania przepisy ustawy Prawo zamówień publicznych – dalej „Regulamin”.

Regulamin dostępny jest na stronie internetowej pod adresem: https://www.aquanet.pl/dla-biznesu/aktualne-przetargi/

2.2 Tryb: Przetarg ofertowy (§ 21 Regulaminu).

3. Negocjacje 

3.1 Zamawiający przewiduje/ nie przewiduje* wybór najkorzystniejszej oferty z możliwością prowadzenia negocjacji, o których mowa w §21 ust.1 Regulaminu

4. Opis przedmiotu zamówienia:

Usługą konserwacji i przeglądów objęte są urządzenia dźwigowe eksploatowane na terenie jednostek organizacyjnych AQUANET SA:

Załącznik A1– Urządzenia dźwigowe, konserwacja co 30 dni, jeden raz w miesiącu – 108 szt.

Załącznik A2 – Urządzenia dźwigowe, konserwacja co 90 dni, jeden raz na kwartał  – 36 szt.

Załącznik A3 – Wózki widłowe, konserwacja co 60 dni, jeden raz w miesiącu – 8 szt.

Załącznik A4-Dźwigi osobowo–towarowe konserwacja co 30 dni, jeden raz w miesiącu – 3 szt.

Załącznik A5 –  Żurawiki ,konserwacja co 90 dni, jeden raz na kwartał – 358 szt.

Załącznik A6 –  Wózki widłowe, konserwacja co 30 dni, jeden raz w miesiącu – 7 szt.

Konserwację należy przeprowadzać zgodnie z załącznikiem nr B-1 – Harmonogram konserwacji.

Lokalizacja urządzeń dźwigowych z podziałem na  rodzaje i jednostki organizacyjne Spółki zawiera załącznik nr B-2.

Koszt konserwacji obejmuje:

– wykonanie konserwacji urządzeń zawartych w załącznikach A1; A2; A3; A4; A5; A6,

– przeprowadzenie przeglądu rocznego urządzeń z określeniem zakresu wymaganych remontów  w terminie do 30.06.2026 r. oraz do  30.06.2027r.

wpisy do dzienników konserwacji,

– pisemne potwierdzenie wykonania usługi,

– dojazd do urządzeń,

– obecność konserwatorów podczas badań przeprowadzanych  przez Inspektora UDT,

– koszt materiałów eksploatacyjnych (smarów, olejów do uzupełnienia, żarówek itp.)

Uwaga:

Wykonywanie obowiązkowych pomiarów elektrycznych nie wchodzi w zakres usługi – realizowane będą przez odpowiednie służby AQUANET SA.

Wszystkie wykonywane czynności w ramach realizowanej usługi należy wykonywać zgodnie z obowiązującymi przepisami Urzędu Dozoru Technicznego i zapisami zawartymi w Dokumentacji Techniczno-Ruchowej urządzeń.(dokumentacja urządzeń dostępna do wglądu w Dziale Mechaniczno- Transportowym Mosina ul. Czereśniowa 1, w godzinach 7 do 14.)

(Podstawa prawna:

 Ustawa z dnia 21 grudnia 2000 Ustawa o dozorze technicznym z późniejszymi zmianami ( DZ. U. z 2018 r. poz.1351)

Rozporządzenie Rady Ministrów  z dnia 7 grudnia 2012 w sprawie rodzajów urządzeń technicznych podlegających dozorowi technicznemu ( Dz. U. z 2012 r. poz.1468)

Rozporządzenie Ministra Przedsiębiorczości i Technologii z dnia 21 listopada 2018 w sprawie warunków technicznych dozoru technicznego w zakresie eksploatacji, napraw i modernizacji urządzeń transportu bliskiego (Dz. U. z 2018 r. poz. 2176)

Rozporządzenie Ministra Przedsiębiorczości i Technologii z dnia 30 maja 2019 w sprawie sposobu i trybu sprawdzania kwalifikacji wymaganych przy obsłudze i konserwacji urządzeń technicznych oraz sposobu i trybu przedłużania okresu ważności zaświadczeń kwalifikacyjnych ( Dz. U. z 2019 r. poz. 1008)

Warunkiem kwalifikującym Oferenta do udziału w postępowaniu są:

  1. Uprawnienia na konserwację urządzeń dźwigowych wydane przez Urząd Dozoru Technicznego (dla min. 1 osoby)
  2. Zaświadczenia kwalifikacyjne w zakresie eksploatacji urządzeń elektroenergetycznych do 1 kV. (dla min. 1 osoby).
  3. Oświadczenie, że po podpisaniu Umowy a przed przystąpieniem do jej realizacji Wykonawca dostarczy Zamawiającemu – dla pracowników, którzy będą  realizować umowę – dokumentację z zakresu bezpieczeństwa i higieny pracy (tj. aktualne badania lekarskie potwierdzające zdolność do pracy oraz dopuszczające do pracy na wysokości powyżej 3 metrów, aktualne zaświadczenia o przebytym szkoleniu BHP).

4. Wymagane doświadczenie zawodowe:

Wykonawca obowiązany jest do przedstawienia wykazu wykonanych w ostatnich trzech latach przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, usług wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane lub są wykonywane, oraz załączeniem dokumentów, referencji potwierdzających, że usługi te zostały wykonane należycie – wykazać wykonanie minimum trzech usług polegających na konserwacji urządzeń dźwigowych zgodnie z obowiązującymi przepisami UDT.

Urządzenia jakie powinny znaleźć się w wymienionych usługach to:

– Suwnice elektryczne i ręczne sterowane z poziomu roboczego.

– Wózki widłowe.

– Żurawiki stacjonarne.

– Windy osobowe i towarowe.

UWAGA

Przedstawione referencje muszą obejmować wszystkie w/w urządzenia łącznie, tzn. wykonawca musi wykazać wykonanie minimum trzech usług polegających na konserwacji urządzeń dźwigowych zgodnie z obowiązującymi przepisami UDT, gdzie każda swym zakresem może obejmować inne z ( w/w ) urządzeń, ale łącznie powinny stanowić wykonanie konserwacji wszystkich z w/w urządzeń.

  1. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany zakresu zamówienia, ( skreślenie urządzeń do konserwacji do 10 % urządzeń w okresie obowiązywania umowy).
  2. Oferent może zapoznać się z przedmiotem oferty, po uprzednim uzgodnieniu terminu z osobą do kontaktu: przemyslaw.lejman@aquanet.pl  tel. 783 941 561
  3. Oferent oświadcza, że ujął wszystkie koszty związane z realizacją przedmiotu oferty, w tym koszty części wymiennych, transportu, itp.
  4. Wykonawca zobowiązuje się do wyznaczenia koordynatora ds. Bezpieczeństwa i Higieny Pracy, zapoznania się i przestrzegania zasad BHP obowiązujących na terenie będącym własnością AQUANET S
  5. Przed przystąpieniem do realizacji zamówienia wybrany Wykonawca zobowiązany będzie złożyć formularz (Wymagania dla firm zewnętrznych dotyczące ochrony środowiska) zgodnie ze wzorem stanowiącym Załącznik nr 5 do Umowy.

4.1 Zamawiający dopuszcza/ nie dopuszcza* składania ofert częściowych.

5. Termin wykonania zamówienia:

Od 01-01-2026 do 31-12-2027

6. Informacje o środkach komunikacji, przy użyciu których Zamawiający będzie komunikował się z Wykonawcami:

6.1 W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym
a Wykonawcami odbywa przy pomocy

a) poczty elektronicznej

6.2 Osobą uprawnioną do porozumiewania się z Wykonawcami jest:

Imię i nazwisko: Przemysław Lejman

Adres:  SUW ul. Czereśniowa

e- mail: przemyslaw.lejman@aquanet.pl

nr tel. 783 941 561

7. Termin związania ofertą:

7.1 Wykonawca związany jest ofertą 30 Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.

7.2 Zamawiający może najpóźniej na 3 dni przed upływem końca terminu związania ofertą zwrócić się do Wykonawcy o przedłużenie ww. terminu. Brak zgody na przedłużenie terminu związania ofertą lub brak odpowiedzi przed upływem pierwotnego  terminu związania ofertą jest równoznaczne z odrzuceniem oferty z postępowania.

8. Sposób oraz termin składania i otwarcia ofert

Opcja 1 – składanie ofert przy użyciu środków komunikacji elektronicznej

8.1 Oferty należy sporządzić pisemnie pod rygorem ich nieważności i przesłać na adres e-mail: przemyslaw.lejman@aquanet.pl do dnia 18.12.2025 do godz. 12:00. Oferta może zostać złożona jako dokument elektroniczny podpisany przez osobę upoważnioną podpisem zaufanym, podpisem osobistym albo kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub jako skan podpisanego przez upoważnioną osobę dokumentu papierowego (formularza oferty). Pozostałe dokumenty elektroniczne stanowiące załączniki do oferty nie muszą być podpisane przez Wykonawcę, jednak są dla niego wiążące.

8.2 Oferty muszą być napisane w języku polskim, powinny być sporządzone czytelnie oraz opatrzone podpisem osoby upoważnionej do złożenia oferty.

8.3 W przypadku podpisania oferty przez pełnomocnika do oferty należy dołączyć stosowne pełnomocnictwo.

8.4 Każdy Wykonawca może złożyć jedną ofertę dla danego zamówienia.

8.5 Wykonawcy mogą złożyć ofertę wspólnie. Oferta musi być podpisana w taki sposób, by wiązała prawnie wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Osoba podpisująca ofertę musi posiadać umocowanie prawne do reprezentacji. Umocowanie musi wynikać z treści pełnomocnictwa załączonego do oferty – treść pełnomocnictwa powinna dokładnie określać zakres umocowania.

8.6 Kompletna oferta musi zawierać:

– Formularz oferty  z kwotą netto

– Uzupełnione oświadczenie o nie wykluczeniu

– Wykaz zrealizowanych usług

– Wykaz osób które będą realizować zamówienie

– Oświadczenie wykonawcy

– Pełnomocnictwo (jeśli jest wymagane)

Wszystkie ww. dokumenty elektroniczne stanowiące ofertę należy zabezpieczyć hasłem przed niepożądanym otwarciem i przesłać do Zamawiającego.

W tytule wiadomości e-mail zawierającej ofertę należy wpisać:

Oferta firmy………………….nazwa: Konserwacją i przeglądy urządzeń dźwigowych eksploatowanych na terenie jednostek organizacyjnych Aquanet SA  i numer postępowania…………………………..

Maksymalny rozmiar skompresowanego pliku oferty wynosi 25 MB. Dopuszczalny format plików składających się na ofertę to: .doc .docx .pdf . xls .rtf.

Hasła zabezpieczające ofertę przed niepożądanym otwarciem należy przesyłać na adres e-mail przemyslaw.lejman@aquanet.pl od dnia 18.12.2025r. od godz. 12.01 do dnia 18.12.2025 r. do godz. 13:00

W tytule wiadomości e-mail zawierającej hasło należy wpisać:

Tytuł wiadomości: Hasło do oferty firmy ….… – (tytuł postępowania)Konserwacją i przeglądy urządzeń dźwigowych eksploatowanych na terenie jednostek organizacyjnych Aquanet SA Otwarcie oferty nastąpi w dniu 18.12.2025 r. o godz. 13:01

8.7 Oferty złożone po terminie składania ofert nie będą rozpatrywane.

Hasła przesłane po terminie otwarcia ofert nie zostaną uwzględnione i tym samym oferty, których te hasła dotyczą nie zostaną otwarte i nie będą rozpatrywane.

W przypadku złożenia oferty niezabezpieczonej hasłem lub wcześniejszego przesłania hasła do złożonej już oferty, Wykonawca, świadomie, odstępuje od utajnienia swojej oferty i tym samym godzi się z możliwością, iż Zamawiający będzie mógł zapoznać się z treścią oferty przed terminem jej otwarcia.

Wszelkie negatywne konsekwencje działania opisanego powyżej będzie ponosił Wykonawca i nie będą przysługiwały mu żadne środki odwoławcze w związku z takim działaniem.

9. Warunki udziału w postępowaniu (o ile zostały przewidziane) oraz dokumenty na potwierdzenie ich spełniania – podmiotowe środki dowodowe

Przykładowe warunki udziału w postępowaniu: 

9.1 W postępowaniu mogą brać udział Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące:

1) posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

2) posiadania wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wy­konania zamówienia;

9.2 Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że :

Ad 9.1.1.) posiada uprawnienia na konserwację urządzeń dźwigowych wydane przez Urząd Dozoru Technicznego (dla min. 1 osoby)

Ad 9.1.2) posiada  zaświadczenia kwalifikacyjne w zakresie eksploatacji urządzeń elektroenergetycznych do 1 kV. (dla min. 1 osoby).

Oświadczenie, że po podpisaniu Umowy a przed przystąpieniem do jej realizacji Wykonawca dostarczy Zamawiającemu – dla  pracowników, którzy będą  realizować umowę – dokumentację z zakresu bezpieczeństwa i higieny pracy (tj. aktualne badania lekarskie potwierdzające zdolność do pracy oraz dopuszczające do pracy na wysokości powyżej 3 metrów, aktualne zaświadczenia o przebytym szkoleniu BHP).

Wykonawca obowiązany jest do przedstawienia wykazu wykonanych w ostatnich trzech latach przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, usług wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane lub są wykonywane, oraz załączeniem dokumentów, referencji potwierdzających, że usługi te zostały wykonane należycie – wykazać wykonanie minimum trzech usług polegających na konserwacji urządzeń dźwigowych zgodnie z obowiązującymi przepisami UDT.

Urządzenia jakie powinny znaleźć się w wymienionych usługach to:

– Suwnice elektryczne i ręczne sterowane z poziomu roboczego.

– Wózki widłowe.

– Żurawiki stacjonarne.

– Windy osobowe i towarowe.

UWAGA

Przedstawione referencje muszą obejmować wszystkie w/w urządzenia łącznie, tzn. wykonawca musi wykazać wykonanie minimum trzech usług polegających na konserwacji urządzeń dźwigowych zgodnie z obowiązującymi przepisami UDT, gdzie każda swym zakresem może obejmować inne z ( w/w ) urządzeń, ale łącznie powinny stanowić wykonanie konserwacji wszystkich z w/w urządzeń.

10. Podstawy do wykluczenia z postępowania

10.1 W postępowaniu mogą brać udział Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia w okolicznościach, o których mowa w art. 7 ust. 1 pkt 1-3 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego. Z postępowania wyklucza się:

a) Wykonawcę oraz uczestnika konkursu wymienionego w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisanego na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 Ustawy o przeciwdziałaniu wspieraniu agresji na Ukrainę;

b) Wykonawcę oraz uczestnika konkursu, którego beneficjentem rzeczywistym w rozumieniu ustawy z dnia 1 marca 2018 r. o przeciwdziałaniu praniu pieniędzy oraz finansowaniu terroryzmu (Dz. U. z 2022 r. poz. 593 i 655) jest osoba wymieniona w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisana na listę lub będąca takim beneficjentem rzeczywistym od dnia 24 lutego 2022 r., o ile została wpisana na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 Ustawy o przeciwdziałaniu wspieraniu agresji na Ukrainę;

c) Wykonawcę oraz uczestnika konkursu, którego jednostką dominującą w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt 37 ustawy z dnia 29 września 1994 r. o rachunkowości (Dz. U. z 2021 r. poz. 217, 2105 i 2106) jest podmiot wymieniony w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisany na listę lub będący taką jednostką dominującą od dnia 24 lutego 2022 r., o ile został wpisany na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 Ustawy o przeciwdziałaniu wspieraniu agresji na Ukrainę.

10.2 Z postępowania o udzielenie zamówienia wyklucza się:

Wykonawców, którzy zalegają z uiszczeniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne, z wyjątkiem przypadków gdy uzyskali oni przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie, rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu.

10.3 Wykonawców, którzy w ciągu ostatnich 2 lat przed wszczęciem postępowania wyrządzili szkodę nie wykonując zamówienia lub wykonując je nienależycie, lub odmówili podpisania umowy, lub rozwiązali umowę przed terminem jej obowiązywania.

10.4 W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia, Zamawiający żąda przedłożenia wraz z ofertą następujących dokumentów:

Ad. 10.1 i ad 10.2 – Oświadczenia o braku podstaw do wykluczenia z postępowania wzory ww. oświadczeń zawarte zostały w formularzu oferty

11. Podstawy odrzucenia oferty:

11.1 Zamawiający odrzuca ofertę jeśli jej treść nie odpowiada warunkom zamówienia.

11.2 Zamawiający odrzuca ofertę jeśli zawiera błędy w obliczeniu ceny.

11.3 Zamawiający odrzuca ofertę jeśli jest nieważna na podstawie odrębnych przepisów.

11.4 Zamawiający odrzuca ofertę, jeżeli Wykonawca nie wyraził zgody na przedłużenie terminu związania ofertą

11.5 Zamawiający odrzuca ofertę jeśli jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji.

11.6 Zamawiający odrzuca ofertę jeśli oferta złożona przez Wykonawcę, który z przyczyn leżących po jego stronie, nie wykonał lub nienależycie wykonał wcześniejszą umowę, co doprowadziło do rozwiązania umowy lub naliczenia kar umownych.

12. Opis Kryteriów oceny ofert, wraz z podaniem wag tych kryteriów i sposobu oceny ofert

12.1 Przy wyborze ofert Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami oceny ofert:

  • Cena – 100 %,
Lp. Kryterium Znaczenie procentowe kryterium Maksymalna liczba punktów jakie może otrzymać oferta za dane kryterium
1. Cena 100% 100                   punktów

12.2 Sposób obliczania punktów dla poszczególnych kryteriów:

kryterium „Cena” (C) – oferta z najniższą ceną otrzyma maksymalną liczbę 100 punktów, oferty pozostałe otrzymają zaokrągloną do dwóch miejsc po przecinku liczbę punktów proporcjonalnie mniejszą, obliczoną na podstawie poniższego wzoru:

Pi(C) = (Cmin/Ci)  x 100 pkt

            gdzie:

Pi(C) liczba punktów jakie otrzyma oferta „i” za kryterium „Cena”
Cmin najniższa cena spośród wszystkich ważnych i nieodrzuconych ofert
Ci cena oferty badanej „i”

 12.3 W sytuacji gdy jedynym kryterium jest cena warto wprowadzić zapis poniżej

W przypadku jeżeli dwie lub więcej ofert przedstawia taką samą cenę, Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia w terminie określonym przez Zamawiającego ofert dodatkowych. Wykonawcy składając oferty dodatkowe, nie mogą zaoferować cen wyższych niż zaoferowane w złożonych wcześniej ofertach.

W przypadku otrzymania przez  dwie oferty takiej samej punktacji, Zamawiający wybierze tę która ma niższa cenę.

13. Sposób obliczenia ceny

13.1 Podana w ofercie cena musi być wyrażona np. …..w PLN. Cena musi uwzględniać wszystkie wymagania niniejszego Ogłoszenia oraz obejmować wszelkie koszty, jakie poniesie Wykonawca z tytułu należytej oraz zgodnej z obowiązującymi przepisami realizacji przedmiotu zamówienia.

13.2 Ceną oferty jest cena wymieniona w formularzu oferty. Cenę taką Zamawiający przyjmie na potrzeby oceny i porównania ofert. Cenę podaną w formularzu ofertowym należy podać z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku, przy czym końcówki poniżej 0,5 grosza pomija się, a końcówki 0,5 i powyżej 0,5 grosza zaokrągla się do 1 grosza.

13.3 Cenę podaną w formularzu oferty oblicza się na podstawie kosztorysu ofertowego lub wykazu cen lub innego dokumentu, na podstawie którego dokonano obliczenia ceny

14. Informacje o formalnościach, jakie muszą zostać dopełnione po wyborze oferty lub unieważnieniu lub odstąpieniu od prowadzenia postępowania

14.1Przekazanie informacji o wyniku postępowania:

14.1.1 Informacja o wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu lub odstąpieniu od prowadzenia postępowania przesłana zostanie do Wykonawców, którzy złożyli oferty i zamieszczona na stronie internetowej prowadzonego postepowania.

14.1.2 Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty będzie zawierała:

  • Informację o wybranym Wykonawcy wraz z podaniem ceny oferty i/lub punktacji (jeżeli cena nie była jedynym kryterium),
  • Informację o wszystkich Wykonawcach, którzy złożyli oferty wraz z podaniem cen tych ofert i punktacji (jeżeli cena nie była jedynym kryterium),
  • Informację o ofertach odrzuconych i/ lub Wykonawcach wykluczonych wraz z podaniem podstawy odrzucenia/ wykluczenia

14.1.3 Informacja o unieważnieniu postępowania będzie zawierała podstawę unieważnienia postępowania.

14.2 Zawiadomienie o wyborze oferty nie stanowi zawarcia umowy.

14.3 Umowę uznaje się za zawartą w momencie podpisania przez obie Strony.

14.4 W przypadku odmowy podpisania umowy przez wybranego Wykonawcę Zamawiający zastrzega sobie możliwość podpisania umowy z następnym Wykonawcą, którego bilans kryteriów oceny ofert jest najkorzystniejszy w kolejności wg kryteriów oceny ofert.

14.5 W przypadku wyznaczenia do podpisania umowy pełnomocnika, przed podpisaniem umowy należy przekazać Zamawiającemu stosowne pełnomocnictwo.

15. Obowiązek informacyjny RODO

Należy załączyć do Ogłoszenia obowiązek informacyjny RODO wg wzoru obowiązującego w Spółce (AQ-RODO-19).

16. Wymagania dotyczące wadium jeżeli dotyczy, przepisy § 63 i § 64 Regulaminu stosuje się odpowiednio;

Nie dotyczy

17. Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy, przepisy § 86-90 Regulaminu stosuje się odpowiednio;

Nie dotyczy

18. Podstawy do unieważnienia postępowania.

18.1 Zamawiający unieważnia postępowanie jeśli nie złożono żadnej oferty lub wszystkie złożone oferty podlegają odrzuceniu .

18.2 Zamawiający unieważnia postępowanie, jeżeli wszyscy Wykonawcy, którzy złożyli oferty zostali Wykluczeni.

18.3 Zamawiający unieważnia postępowanie jeśli wystąpiła zmiana okoliczności powodująca, że przeprowadzenie postępowania lub wykonanie zamówienia nie leży w interesie Zamawiającego.

18.4 Zamawiający unieważnia postępowanie jeśli obarczone jest wadą uniemożliwiającą zawarcie ważnej umowy.

18.5 Zamawiający unieważnia postępowanie jeśli cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę, jaką Zamawiający może przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.

19. Projektowane postanowienia umowy w sprawie zamówienia, które zostaną wprowadzone do treści tej umowy lub wzór umowy.

Projektowane postanowienia umowy w sprawie zamówienia publicznego zawiera wzór umowy stanowiący załącznik nr 3 do Ogłoszenia

20. Dodatkowe informacje:

  • Zamawiający zastrzega możliwość zmiany treści Ogłoszenia o zamówieniu lub dokumentów zamówienia przed terminem składania ofert. Dokonaną w ten sposób zmianę zamieszcza na stronie internetowej Zamawiającego.
  • Wykonawca może zwrócić się z wnioskiem o wyjaśnienie treści Ogłoszenia lub dokumentów zamówienia nie później niż 3 dni.. Zamawiający udzieli odpowiedzi na wniosek, o którym mowa powyżej nie później niż 2 dni przed terminem składania ofert).

– Jeżeli Zamawiający nie udzieli wyjaśnień w terminie, o którym mowa powyżej, przedłuża termin składania ofert o czas niezbędny do zapoznania się wszystkich zainteresowanych Wykonawców z wyjaśnieniami niezbędnymi do należytego przygotowania i złożenia ofert.

– Przedłużenie terminu składania ofert nie wpływa na bieg terminu składania wniosku o wyjaśnienie treści Ogłoszenia lub dokumentów zamówienia. W przypadku gdy wniosek o wyjaśnienie treści Ogłoszenia lub dokumentów zamówienia nie wpłynął w terminie, Zamawiający nie ma obowiązku udzielania wyjaśnień oraz obowiązku przedłużenia terminu składania ofert.

  • Zamawiający zamieszcza na stronie internetowej Zamawiającego treść zapytań wraz z wyjaśnieniami bez ujawnienia źródła zapytania.
  • Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
  • Zamawiający może wezwać Wykonawcę do złożenia wyjaśnień dotyczących treści złożonej oferty lub do uzupełnienia lub wyjaśnienia dokumentów (np. potwierdzających spełnianie warunków udziału, brak podstaw do wykluczenia) lub pełnomocnictwa w wyznaczonym przez siebie terminie (nie krótszym niż 5 dni, który należy podać w wezwaniu).
  • Zamawiający może poprawić w ofercie oczywiste omyłki pisarskie  oraz rachunkowe, zawiadamiając  o tym Wykonawcę , którego oferta została poprawiona.

UWAGA!

Oczywistą omyłką rachunkową jest błąd w obliczeniach popełniony przez Wykonawcę, który można poprawić wyłącznie w jeden sposób. Polega na uzyskaniu nieprawidłowego wyniku działania arytmetycznego np. błędne zsumowanie, odjecie, pomnożenie poszczególnych pozycji.

Oczywistą omyłką pisarską jest wynik przeoczenia, pominięcia, który nie zmienia treści  oświadczenia woli Wykonawcy.

  • Zamawiający zastrzega sobie możliwość weryfikacji informacji podanych w ofercie poprzez zwrócenie się bezpośrednio do podmiotu na rzecz lub w imieniu którego usługi/dostawy/roboty budowlane były wykonywane.
  • Zamawiający zastrzega sobie w każdym momencie możliwość odstąpienia od prowadzenia postępowania bez podawania przyczyny.
  • Wykonawca może przed upływem terminu składania ofert wycofać lub zmienić swoją ofertę.

21. Informacja o środkach ochrony prawnej

W postępowaniach, których wartość przekracza 130 000,00 złotych, Wykonawca może w terminie 5 dni od wszczęcia postępowania lub wyboru oferty najkorzystniejszej, poinformować Zamawiającego o niezgodnej z przepisami Regulaminu czynności podjętej przez niego lub zaniechaniu czynności, do której jest on zobowiązany na podstawie Regulaminu.

W przypadku uznania zasadności przekazanej informacji zlecający powtarza czynność albo dokonuje czynności zaniechanej, informując o tym Wykonawców biorących udział w postępowaniu.

22. Załączniki:

Załącznik nr 1 – Formularza oferty z załącznikami;

Załącznik nr 2 – Wzór umowy;

Załącznik nr 3 –  RODO;

Załącznik nr 4 – Harmonogram konserwacji B 1, Lokalizacja urządzeń B2;

Załącznik nr 5 – Wymagania dotyczące ochrony środowiska;

Załącznik nr 6 – Oświadczenie BHP i p. poż;

Załącznik nr 7 – Wyznaczenie koordynatora i specjalisty BHP;

Załącznik nr 8 – Oświadczenie o wykluczeniu;

Załącznik nr 9 – Wykaz osób do realizacji Umowy;

Załącznik nr 10 – Wykaz zrealizowanych usług;

Osoba odpowiedzialna za postępowanie:

Przemysław Lejman

tel.: 783 941 561
mail: przemyslaw.lejman@aquanet.pl

Podanie stanu wodomierza? Teraz to proste!

Dla Twojego komfortu oraz usprawnienia naszej pracy, wprowadziliśmy ułatwienia, które pozwolą podać Ci stan wodomierza w kilku prostych krokach!

Wystarczy, że wyślesz nam zdjęcie stanu swojego wodomierza na nasz nr telefonu lub mailowo!

Czytaj więcej

Poziom Świadczenia Usług

Zawsze chcemy świadczyć nasze usługi na jak najwyższym poziomie. Dowiedz się, jakie obowiązują nas standardy w ramach realizowanych przez nas prac.

Czytaj więcej
Na zdjęciu widać odpływ zlewu i spływającą do niego wodę

Chcesz sprawdzić twardość wody?

Sprawdź na naszej mapie, jaka woda dociera do Twojego kranu. Pamiętaj -przebadana i uzdatniona woda jest bezpieczna. Zawiera magnez, wapń, potas, sód.
Im więcej tych związków, tym twardsza i zdrowsza jest woda.

Mapa twardości wody

Masz pytania?

Skontaktuj się z nami:

Infolinia czynna w dniach Pn. - Pt., w godzinach: 7:30 - 15:00

Zajrzyj także do FAQ

lub przejdź do kontaktu

Awaria?

Zadzwoń

Na wskazany numer proszę kontaktować się tylko w przypadku zgłoszenia awarii.

Uwaga

Odpowiadamy za zimną wodę w Twoim kranie!

Jeśli Twój problem dotyczy ciepłej wody, niestety nie będziemy w stanie Ci pomóc.

Masz pytania?

Infolinia czynna w dniach Pn. - Pt., w godzinach: 7:30 - 15:00

Zajrzyj także do FAQ

Awaria?

Na wskazany numer proszę kontaktować się tylko w przypadku zgłoszenia awarii. Jeśli Twój problem dotyczy ciepłej wody, niestety nie będziemy w stanie Ci pomóc.

Awaria?

Zadzwoń

Na wskazany numer proszę kontaktować się tylko w przypadku zgłoszenia awarii.

Uwaga

Odpowiadamy za zimną wodę w Twoim kranie!

Jeśli Twój problem dotyczy ciepłej wody, niestety nie będziemy w stanie Ci pomóc.